برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

میوه و سبزی خشک کن آیکو مدل AK432FD

AIKO AK432FD Fruit and Vegetable Dryer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

ترموستات قابل تنظیم

توان مصرفی 420 وات

سیستم خاموش شدن خودکار

دارای پنج طبقه قابل جداسازی

قایبلیت محافظت از گرمای بیش از حد

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آیکو سرویس
انتخاب رنگ
  • استیل مشکی
2,690,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>36 امتیاز وایت کلاب 36 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 36,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

میوه و سبزی خشک کن آیکو مدل AK432FD

یک میان وعده ای سالم و سرشار از ویتامین

میوه‌ها سرشار از مواد غذایی و ویتامین‌هایی هستند که بدن انسان برای کارکرد سالم و مؤثر خود به آن‌ها نیاز دارد. البته، ما تنها یک نوع میوه نباید بخوریم و برای دریافت مواد غذایی و ویتامین‌های گوناگون مورد نیاز بدن، باید میوه‌های متنوعی را به میزان قابل‌توجه مصرف کنیم. خود این مسئله کمی مشکل‌ساز است، زیرا در هر فصل انواع خاصی از میوه‌ها در بازار عرضه می‌شود و گزینه‌های ما برای خوردن میوه‌های متنوع محدود است. به همین دلیل، شاید راه جایگزین استفاده از انواع میوه خشک باشدآیا شما هم بارها تلاش کرده اید تا اسلاید های میوه را خشک کنید اما موفق نشده اید و میوه ها به کیفت بیرون خشک نشده و تمام زحمات شما از بین میرود ؟ ما اینجایم تا محصولی را به شما معرفی کنیم که خشک کردن میوه را برایتان بسیار راحت کرده و با توجه به پنج طبقه مجزا به شما امکان این را میدهد حجم زیادی از میوه را در یک بار روشن کردن دستگاه خشک کنید. شاید تصور کنید خرید دستگاه میوه خشک کن برای آشپز خانه ضروری نیست اما باید بدانید میوه های خشک سرشار از ویتامین‌های A، B و املاح معدنی کلسیم، فسفر، پتاسیم و منگنز بوده و جایگزین بسیار خوبی برای شما و فرزندانتان است تا کمتر از میان وعده های مضر استفاده کنید و آن را جایگزین با یک وعده مغزی کنید میتوانید برای کودکان خود به جای مصرف چیپس و پفک از میوه های خشک استفاده کنید تا ویتامین های مورد نیاز را به بدن آنها برسانید . دستگاه میوه خشک کن آیکو مدل AK432FD یک دستگاه باکیفیت با پنج طبقه مجزا است و توان مصرفی آن 420 وات بوده و ترموستات قابل تنظیم دارد و به طور خودکار خاموش میشود همچنین این دستگاه مجهز به محافظ در برابر گرمای بیش از حد بوده تا خیال شما را راحت کند .

پآنچه همیشه می‌شنویم این است که رژیم غذایی سالم باید حاوی میوه‌ها و سبزیجات متنوع باشد اما پیدا کردن راهی جدید برای گنجاندن میوه‌ها در رژیم غذایی هم می‌تواند کاربردی باشد. میوه‌های خشک که از آنها صحبت کردیم، گزینه‌های خوبی هستند. میوه خشک میان‌وعده‌ای شیرین و مغذی است و 3.5 برابر بیشتر از میوه‌ی تازه فیبر و مواد مغذی دارد. میوه‌های خشک منبعی غنی از فیبر و انواع آنتی‌اکسیدان‌ها هستند و می‌توانند فواید فراوانی برای سلامتی به همراه داشته باشند. فرآیند خشک کردن میوه‌ها باعث می‌شود تراکم مواد غذایی در آن‌ها بیشتر از میوه‌های تازه باشد. برای مثال، اگر میوه‌ای دارای عناصر آهن یا پتاسیم باشد و شما میوه خشک شده‌ی آن را بخورید، مقدار بیشتری از این مواد مغذی را دریافت خواهید کرد. بنابراین، خوردن میوه خشک می‌تواند مواد مغذی مورد نیاز بدن را به مقدار زیاد تأمین کند.

تهیه میان وعده مقوی با یک دستگاه با کیفیت

دارای موتور مسی

مجهز به 5 طبقه قابل جداسازی

ترموستات قابل تنظیم دما

جزئیات محصول
AIKO AK432FD Fruit and Vegetable Dryer

مشخصات

ارتفاع
25 سانتی متر
پهنا
35 سانتی متر
عمق
31 سانتی متر
جنس بدنه
استیل و پلاستیک فشرده
سایر مشخصات
5 طبقه مجزا / جنس طبقات : طلق
طول سیم
78 سانتی متر
کشور سازنده
چین
توان
420 وات
قابلیت شستشو لوازم جانبی درماشین ظرفشویی
دارد
دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/09/06

ممنون بابت ارسال به موقع و کیفیت خوب دستگاه من اخیرا خریدم‌ برای خشک کردن زمان طولانی صرف میشه به نظرم بهتره برش های میوه خیلی نازک باشه

5.0
1401/08/19

هم برای خشک کردن میوه و هم خشک کردن سبزی هایی مثل شوید و نعنا خوبه