برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

تصفیه کننده هوا سامسونگ مدل M50ANSA

SAMSUNG M50ANSA Air Purifier

ویژگی های محصول

سنسور گرد و غبار (Dust)

طراحی زیبا و کارکرد آسان

دارای سیستم رطوبت ساز نانو

سرعت فنTurbo/High/Mid/Low

دارای سیستم محافظ چند گانه در مقابل آلرژی

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی سام سرویس
3,695,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>49 امتیاز وایت کلاب 49 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 49,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

دستگاه تصفیه هوا M50ANSA سامسونگ

دستگاه تصفیه هوای جدید سامسونگ ، با طراحی زیبا و کارکرد آسان خود شرایط راحتی را برای شما به ارمغان می آورد . این دستگاه هوشمند پیشنهادی ایده آل برای افرادی می باشد که در عین توجه به زیبایی به دنبال هوایی سالم و پاکیزه هستند . این دستگاه با طراحی قوس دار لبه های خود از آسیب دیدگی کودکان در صورت برخورد با آن جلوگیری کرده و همچنین کیفیت هوا با نشانگرهای رنگی که بر روی دستگاه وجود دارد به شما نشان داده می شود .

 

فیلتر ها

- Virus Doctor
- فیلتر بوزدا(Deodorization Filter)
- فیلتر دی اِن اِی(DNA Filter)
- فیلتر ضدگرد و خاک(Dust)
- فیلتر هپا(HEPA Filter)
فیلتر پلاسما(S-Plasma ion)
- پیش فیلتر فلزی(PreFilter)

ویژگی ها

- سیسیتم محافظ چند گانه در مقابل آلرژی
- شاخص بسیار دقیق با نمایشگر پاکیزگی هوا
- راندمان 99.9 درصد پاکیزگی
- مجهز به ریموت کنترل .
- مجهز به تایمر.
- قابلیت خاموش یا روشن کردن لامپUV .
- سیستم رطوبت ساز نانو.
- طراحی منحصر بفرد.
- بازنشانی فیلتر(Filter Reset)
- حالت خواب(Sleep Mode)
- حالت خودکار(Auto Mode)
- لامپ هشدار تعویض فیلتر
- صفحه کلید لمسی

تکنولوژی دکتر ویروس (Virus Doctor) فن آوری انحصاری در دستگاه های تصفیه هوای سامسونگ

فناوری Virus Doctor در دستگاه‌های تهویه‌ای Crystal و Vivace و دستگاه‌های تصفیه هوای الکترونیکی، با همین نام مورد استفاده قرار گرفته است. این فناوری با افزایش کیفیت هوای داخل اتاق، برسلامت مصرف‌کنندگان این دستگاه تأثیر گذاشته و می‌تواند 99.9 درصد از ویروس‌های هوازی از جمله SARS و H1N1 را از بین ببرد و محیطی سالم را ایجاد کند.

Myungsoo Koo، مدیر منطقه‌ای محصولات مرتبط با تهویه هوای سامسونگ در خاورمیانه و آفریقای شمالی در این باره چنین می گوید : «شیوع بیماری‌های مسری مانند آنفولانزای مرغی، SARS و H1N1 میزان توجهات به آلودگی‌های موجود در محیط داخل ساختمان و محل زندگی را افزایش داده است. به همین خاطر سامسونگ در این زمینه تحقیقات بسیاری انجام داد و در نهایت فناوری Virus Doctor را معرفی کرده است که در هر دو سری از این محصولات جدید وجود داشته و می‌تواند پاسخگوی نیاز‌های رو به رشد مصرف‌کنندگان برای مقابله با بیماری‌های مسری قابل انتقال از طریق هوا باشد.»

فناوری Virus Doctor می‌تواند ذرات گرد و غبار، ویروس‌ها و کپک‌هایی که می‌توانند باعث حساسیت پوستی و آسیب به دستگاه تنفسی شوند، قارچ‌ها، مواد آلرژی‌زا، اکسیژن اکتیو که می‌تواند باعث پیری زودرس پوست شود، باکتری‌های هوازی و ویروس‌هایی همچون آنفولانزا، آبله‌مرغان و ویروس‌های خطرناک همچون H1N1 و SARS را غیرفعال کرده و از بین ببرد.

پرفسور Sang-Heui Seo از دانشگاه ملی Chungnam کره جنوبی نیز در این باره گفت: «آزمایش‌ها ثابت کرده که فناوری Virus Doctor در موقعیت‌های مختلف می‌تواند گستره وسیعی از آلودگی‌ها را از بین ببرد. پتانسیل نهفته در فناوری Virus Doctor بسیار است و می‌توان پیش‌بینی کرد که در آینده این فناوری در مکان‌های مختلفی از جمله محیط زندگی، مدارس، داخل ماشین، بیمارستان‌ها و حتی محیط‌های عمومی مورد استفاده قرار گیرد.»

علاوه بر فناوری Virus Doctor، دستگاه‌های تهویه هوای سری Crystal و Vivace دارای طراحی زیبا و قابلیت‌های دیگری همچون Silver-nano، Auto Clean و سیستم فیلترسازی چند مرحله‌ای نیز است. دستگاه پیشرفته Plasma Ionizer Virus Doctor نیز با تولید یون‌های اکسیژن و هیدروژن، آلودگی‌های بیولوژیکی موجود در محیط از جمله باکتری‌ها و ویروس‌ها را به بخار آب که ضرری نیز برای محیط ندارد تبدیل می‌کند.

همچنین فناوری Virus Doctor در این دستگاه میزان شدت H1N1 را به مقدار زیادی کاهش داده و مانع از گسترش آن می‌شود. خاصیت پاکسازی Virus Doctor Ionizer توسط بسیاری از سازمان‌ها و موسسات در آمریکا، انگلستان، ژاپن و کره جنوبی به تأیید رسیده است. دستگاه‌های مجهز به Virus Doctor می‌تواند محیط زندگی کودکان و بزرگسالانی که دارای آلرژی هستند را از ذرات آلرژی‌زا مانند ذرات غبار و میکروارگانیسم‌ها پاکسازی کرده و محیط پاکیزه را برای این افراد فراهم کنند.

همچنین این دستگاه‌ها می‌توانند موادی که منجر به ابتلا به آسم می‌شوند را نیز از محیط حذف کند. در ضمن، توانایی غیرفعال کردن رادیکال‌های OH در محیط در این دستگاه، از پیری زودرس پوست نیز جلوگیری می‌کند. این فناوری امکان از بین بردن 9/99 درصد از ویروس‌ها از جمله SARS و H1N1 را دارد.

جزئیات محصول
SAMSUNG M50ANSA Air Purifier

مشخصات

ارتفاع
68 سانتی متر
پهنا
50 سانتی متر
عمق
36 سانتی متر
وزن
14 کیلوگرم
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
شعاع تحت پوشش
50 متر مربع
تعداد فیلتر
4 عدد
انواع فیلتر
فیلتر Pre-فیلتر HEPA-فیلتر Allergen-فیلتر Deodorization
حسگر بو
دارد
کنترل از راه دور
ندارد
دیدگاه کاربران (0)