برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

تصفیه کندده هوا سامسونگ مدل C60

SAMSUNG C60 Air Purifier

ویژگی های محصول

شاخص بسیار دقیق با نمایشگر پاکیزگی هوا

مجهز به فیلتر چهار گانه برای تصفیه هوا

دارای سیستم تولید و کنترل رطوبت

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

یکی از مشکلاتی که در حال حاضر بسیار گریبان گیر مردم دنیا به خصوص ساکنان شهرهای بزرگ است ، آلودگی هوا میباشد .
متاسفانه نه تنها این مشکل حل شدنی نیست بلکه روزبه روز بر شدت این آلودگی ها نیز افزوده میشود .دراین بین یکسری از شرکتها در پی تولید تصفیعه کننده های هوایی هستند تا واقعا به کار آید و میزان این آلودگی که هرروز وارد ریه های افراد میشود را کاهش دهد .
این دستگاه نه تنها در شهرهای آلوده ، بلکه در بعضی ازآرایشگاه ها و مغازه ها نیز بسیار کاربرد دارد .
دستگاهی که ما در این بخش به شماعزیزان معرفی میکنیم دستگاه تصفیه هوای سامسونگ مدل C60 میباشد . این دستگاه در واقع از خانواده ی تصفثیه هوای سامسونگ مدل B90 میباشد و بسیار شبیه این محصول است و دارای خصوصیات منحصربه فرد و خوب زیادی است .
دستگاه تصفیه هوای سامسونگ مدل C60 تا 60 متر مکعب هوا را به بهترین شکل ممکن تصفیه میکند . هوا باقدرت به درون این محصول مکش میشود و پس از تصفیه به محیط برگردانده میشود و در سه جهت به محیط پرتاپ میشود .
این دستگاه دارای سنسور هاو حسگرهای مخصوصی میباشد که به طور مداوم و پی در پی کیفیت هوای اطراف رابررسی میکند تا دستگاه به بهترین نتیجه ی ممکن برسد .
در قسمت بالایی این محصول نمایشگری تعبیه شده است که توسط آن ، نتایج و کارکرد دستگاه را به کاربر نشان میدهد تاشما از وضعیت ریزگردها و گازهایی که در محیط هستند مطلع شوید .
چراغهایی به رنگهای سبز ، آبی ، زرد و قرمز نیز برروی این محصول تعبیه شده اند که توسط آن از میزان آلودگی محیط مطلع خواهید شد .
 یکی از خصوصیات منحصربه فردا این تصفیه کننده ی هوا قابلیت اتصال به اینترنت میباشد و میتوان بابرنامه ی گوشی های هوشمند موبایلتان ، دستگاه را بهتر مدیریت کنید. مثلا قبل از رسیدن به محل کار و یامنزل ، دستگاه راروشن کنید تا موقعی که رسیدید هوای پاکی در انتظار شما باشد .
همچنین این برنامه  زمان تعویض فیلترهای این محصول رانیز به شما گزارش میدهد .
چرخهایی در زیر این محصول تعبیه شده اند که در حالت عادی قابل مشاهده نیستند و توسط آنها میتوانید دستگاه را جابه جاکنید .

جزئیات محصول
SAMSUNG C60 Air Purifier

مشخصات

ارتفاع
73 سانتیمتر
پهنا
36 سانتیمتر
عمق
29 سانتیمتر
دیدگاه کاربران (0)