برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
تفال    /    سرخ کن

سرخ کن تفال مدل AH9808

Tefal AH9808 Actifry AirFryer

ویژگی های محصول

افزایش جریان هوای گرم تا 40 درصد

قابلیت استفاده از هر نوع روغن مایع خوراکی

دارای تایمر دیجیتالی با امکان خاموش‌شدن خودکار

امکان پخت انواع خوراک، جوجه، ماهی و سبزیجات

قابلیت جداشدن تمامی قطعات جهت شست‌وشوی آسان

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • مشکی
6,690,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>89 امتیاز وایت کلاب 89 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 89,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سرخ کن تفال مدل Actifry AH9808

یک سرخ کن هوشمند با قابلیت اتصال به موبایل و تبلت

سرخ کن مدل AH 9808 تفال را میتوان تلفیق تکنولوژی امروزی با لذت طعم سنتی سرخ کردنی نامید . این سرخ کن یک تکنولوژی جالب دارد ، میتوانید آن را از طریق بلوتوث به تبلت یا موبایل خود وصل کنید و از رسپی های متنوع که در اپلیکیشن آن وجود دارد بهره مند شوید . نیاز نیست به صورت دستی دما ، تایمر و برنامه پخت را تنظیم کنید ، به صورت بی سیم تنها با یک موبایل میتوانید از لیست غذاهای موجود یکی را انتخاب کرده و دکمه استارت را بزنید تا سرخ کن شروع به کار نماید . بعد از اتمام پخت اپلیکیشن به شما اطلاع میدهد . به همین سادگی میتوانید با این سرخ کن عذاهای خوشمزه درست کنید و از خوردن آنها لذت ببرید .

طراحی و امکانات سرخ کن تفال مدل Actifry AH9808

سایز این سرخ کن XL بوده و تفال یک محصول بزرگ و جادار طراحی کرده است به صورتی که ابعاد این مدل 50*39*31 سانتی متر می باشد . درب این سرخ کن از بالا باز میشود و بدنه آن کیفیت ساخت خوبی دارد .روی بدنه این سرخ کن یک نمایشگر کوچک وجود دارد که دکمه های روشن و خاموش و کم کردن و زیاد کردن زمان پخت در پایین آن وجود دارد . کلیه قطعات این سرخ کن از هم جدا شده و به راحتی در ماشین ظرفشویی قابل شستن می باشند. درب شفاف و مستحکم این مدل امکان دیدن نحوه پخت و داخل آن را به راحتی فراهم کرده است . این مدل با داشتن وزن 3.5 کیلوگرمی یه سرخ کن بزرگ به حساب میاید که میتواند نیازهای شما را پاسخگو باشد . سرخ کن تفال مدل AH 9808 می تواند یک کیلو گرم مواد غذایی را تنها با یک قاشق روغن و در ۳۰ درصد زمان کمتر سرخ کند . این مدل از سرخ کن ها از جریان هوای داغ جهت پخت و سرخ کردن مواد غذایی استفاده می کنند . در این بین خبری از تماس مستقیم روغن داغ با مواد غذایی ، مثل کاری که در سرخ کن های معمولی انجام می شود ، نیست  به همین خاطر غذاهای سرخ شده با این سرخ کن تفال تنها ۳% چربی اضافی دارند . همچنین غذاهای سرخ شده با سرخ کن AH 9808 تفال در مقایسه با انواع طبخ شده در سرخ کن های معمولی که مقادیر زیادی روغن به خود جذب کرده اند ، بسیار سالم تر هستند ضمن این که عطر و طعم غذاهای سرخ شده را هم دارند.

سرخ کردن با 30 درصد سرعت بیشتر

با کمترین میزان روغن سرخ کنید

ظرفیت برای تهیه غذای 6 نفر

سرخ کردن مرغ ، ماهی ، سبزیجات و ...

جزئیات محصول
Tefal AH9808 Actifry AirFryer

مشخصات

سایر مشخصات
فیلتر قابل تعویض - صفحه نمایشگر LCD ‎ - قابلیت کار با بلوتوث تلفن همراه - دارای قاشق و کاردک - 30 درصد زمان سرخ کمتر - قابل استفاده با حداقل میزان روغن
وزن
6 کیلوگرم
صفحه نمایش
دارد
ابعاد
310×390×500 میلی‌متر
توان مصرفی
1500 وات
ظرفیت ماده غذایی
1.5 کیلوگرم
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
سیستم قطع کن خودکار
دارد
دیدگاه کاربران (0)