برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
میگل    /    سرخ کن

سرخ کن میگل مدل GAF 180

Migel GAF 180 airfryer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

مجهز به پایه های ضدلغزش

امکان سرخ‌ کردن بدون روغن

مجهز به زمان سنج 30 دقیقه

مجهز به میکروسوئیچ ایمنی درب

مصرف روغن : کم (14 میلی لیتر)

بازه حرارتی قابل تنظیم : 200 - 60 سانتی‌گراد

حداکثر ظرفیت غذایی (سیب زمینی تازه) : 900 گرم

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آسیا کیش ( سنجه کیش )
انتخاب رنگ
  • مشکی
5,300,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>71 امتیاز وایت کلاب 71 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 71,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید سرخ کن میگل مدل GAF 180

یک سرخ کن با کیفیت از برند میگل

سرخ کن های برقی، پرکاربردترین سرخ کن ها هستند. استفاده از آن‌ها در داخل خانه رایج است چون هم زمان کمی از شما میگیرند هم میزان مصرف روغن آنها بسیار کم بوده تا به شما غذایی سالم در کمترین زمان تحویل دهد. کسی نیست که از یک بشقاب سیب زمینی سرخ شده خوشمزه و خوش طعم  بتوننه بگذره اما همانطور که میدونید میزان روغنی که در این غذاها وجود دارد تاثیرات بسیار مخربی روی سلامت ما می گذارد ، اما سرخ کن میگل  یک دستگاهبا کیفیت و خلاقانه است که با کاهش مصرف روغن طرفداران غذاهای سرخ کردنی را به وجد خواهد آورد ، با وایت کالا همراه باشید تا نگاهی به ویژگی های ظاهری و فنی این سرخ کن بیندازیم .


سرخ کردنی خوشمزه با کمترین میزان روغن

سرخ کن میگل مدل GAF 180 از سری محصولات کم‌روغن شرکت میگل با دیگ داخلی با ظرفیت 3.5 لیتر و با پوشش نچسب می‌باشد. این سرخ کن بسیار مناسب افرادی که رژیم غذایی دارند بوده و قابلیت تنظیم دما از 60 الی 200 درجه را دارا می‌باشد. این سرخ کن دارای تنظیمات 12 منو و دستور پخت می‌باشد. همچنین وجود میکروسوویچ ایمنی روی درب از دیگر ویژگی های این سرخ کن است. بدنه این دستگاه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و دارای ساختار متفاوتی می باشد. درب این مدل برخلاف بسیاری از سرخ کن های موجود در بازار، از بالا باز نمی شود و مواد در قسمت پایینی دستگاه قرار می گیرد. میگل برای بهره گیری بهتر، درب سرخ کن را بزرگ و شفاف طراحی کرده تا بتوان بدون نیاز به باز کردن درب، بر روند پخت و پز نظارت داشت. بدنه به دلیل عایق بندی مناسبی که دارد، در تمام طول مدت استفاده خنک می ماند و بدین ترتیب خطرات احتمالی ناشی از سوختگی از بین می رود. در جلوی دستگاه پنل لمسی به همراه نمایشگر دیجیتالی بزرگی خودنمایی می کند که علاوه بر عملکرد آسان، زیبایی خیره کننده ای به آن بخشیده است. به جرات می توان گفت، تایمر 30 دقیقه، پایه های ضدلغزش در کنار دیگر ویژگی های برجسته این محصول میگل، آن را به یک دستگاه پر طرفدار مبدل کرده است..


ميگل ارائه ى كالاهايى متناسب با سبك و روش زندگى مدرن ايرانى به همراه استانداردهاى اروپايى و كيفيت جهانى مى باشد. اگر می خواهید به راحتی در خانه عذاهای سرخ کردنی دلچسپ آماده کنید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی وایت کالا تهیه کنید .

جزئیات محصول
Migel GAF 180 airfryer

مشخصات

سایر مشخصات
عملکرد همزن خودکار / دیگ جداشونده / بازشدن راحت درب با یک اشاره / سیستم گردش هوای گرم
وزن
7.5 کیلو‌گرم
صفحه نمایش
لمسی
ابعاد
360 × 300 × 362 میلیمتر
توان مصرفی
توان ورودی المنت بالا : 1300 وات
نوع سرخ کن
سرخ کن کم مصرف
ظرفیت ماده غذایی
3.5 لیتر
سیستم قطع کن خودکار
دارد
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/06/24

سرخ کردن غذا با کم ترین روغن و حتی بدون روغن یکی از بهترین ویژگی این سرخ کن هاست از لحاظ کیفیت نسبت به برند فیلیپس و تفال کیفیت بدی نداره و میشه گفت قابل قبوله