برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
تفال    /    سرخ کن

سرخ کن تفال مدل EY801D

Tefal EY801D Air Fryer

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

سیستم اعلام هشدار در پایان برنامه

سرخ کردن دو مدل مواد غذایی همزمان

امکان جدا شدن تمامی قطعات جهت شستشو

قابلیت تنظیم دما از 40 تا 220 درجه سانتیگراد

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی آلما الکتریک
انتخاب رنگ
  • استیل مشکی
8,000,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>107 امتیاز وایت کلاب 107 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 107,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سرخ کن تفال مدل EY801D

نیازی نیست از خوردن غذای مورد علاقه خود صرف نظر کنید

علاقه زیاد افراد به غذاهای سرخ کردنی باعث شده برای تهیه این غذاها محصولاتی طراحی شوند که سرخ کن ها یکی از این دستگاه ها می باشند شاید به یاد دارید که سرخ کن های قدیمی برای این که مواد غذایی را برای ما سرخ کنند نیاز به روغن زیادی داشتن میزان مصرف این دستگاه ها به حدی بود که معمولا از خرید سرخ کن منصرف میشدیم اما باید بدانید که سرخ کن های جدید به گونه ای طراحی شدند که مصرف روغن را به صفر میرسانند و به شما این امکان را میدهد تا هم غذای مورد علاقه خود را میل کنید و هم نگران سلامتی خود نباشید و بدون روغن طعم واقعی غذا را بچشید .

فناوری SafetyStop در این آبمیوه گیری مانع از روشن شدن دستگاه قبل از اینکه کلیه قطعات آن محکم شده باشند میشود

غذایی با طعم واقعی

یکی از جدیدترین و قویترین سرخ‌کن های اورجینال بازار، سرخ کن تفال مدل EY801D است که دارای ویژگی های منحصر به فرد و قدرت بسیار بالایی برای سرخ کردن مواد غذایی شما است. سرخ کن تفال مدل 801 با توان مصرفی 1200وات و ولتاژ 240ولت قدرت بسیار بالایی برای سرخ کردن مواد غذایی ایجاد می‌کند. این دستگاه دو قابلیت بزرگ دارد. سرخ کن و گریل که در قسمت سرخ‌کن خود دارای 10 برنامه پخت مجزا است که پخت سیب‌زمینی نیمه منجمد، سیب‌زمینی خام، مرغ، ماهی، میگو، سبزیجات، کباب، گوشت قرمز است.
کافيست با انتخاب غذای موردنظرتان دکمه مربوطه را لمس و استارت کنید. دستگاه بصورت اتوماتیک دما و زمان را تنظیم کرده و خود بصورت خودکار غذای شما را آماده می‌کند و پس از پایان عملیات با بوق هشدار شما را آگاه می‌کند.

ظرفیتی بالا

یک مخزن با ظرفیت 6.5لیتر است که 1.5کیلوگرم موادغذایی در آن جای می‌گیرد.این دستگاه دارای یک سینه مجزا کننده است که به شما این قابلیت را می‌دهد که همزمان دو نوع غذا را سرخ کنید. همچنین صفحه گریل این دستگاه به شما قابلیت کباب کردن گوشت قرمز و سفید را می‌دهد و عملیات گریل بصورت جداگانه در دستگاه تعریف شده است. آورد. جنس مخزن داخلی این دستگاه از چدن با روکش تفلون نچسب می‌باشد و قطعات داخلی آن قابلیت شستشو در ماشين ظرفشویی را دارد و صفحه گریل این دستگاه نیز از جنس چدن می‌باشد و قابلیت جابجایی و شستشو را داراست.

بدنه ای از جنس استیل

این دستگاه بدنه از جنس استیل دارد استیل بکار رفته در این دستگاه بصورت ساب خورده است تا از خط و خش بر روی آن جلوگیری شود. در قسمت پیشانی دستگاه یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی تعبیه شده است که تمام کنترل دستگاه بوسیله این پنل صورت می‌گیرد. این پنل بصورت لمسی طراحی شده است و شما با انگشت خود گزینه های مختلف روی پنل را کنترل می‌کنید. این دستگاه از بدنه عایق بهره می‌برد و به هیچ عنوان حرارت داخل مخزن را به بیرون انتقال نمی‌دهد. دستگیره این دستگاه نیز از جنس عایق بوده و به هیچ عنوان حرارت به آن منتقل نمی‌شود و اصطلاحا استیل خنک در آن بکار رفته است. شوند .

جمع بندی و نکات نهایی

کیفیت سرخ و کباب کردن در سرخ کن تفال EY801D شاید به اندازه دستگاه های سنتی خوب نباشد اما سالم است و افراد می توانند با خیال راحت و بدون دغدغه تهدید سلامتی ، نسبت به خرید آن برای آشپزخانه اقدام نمایند .

جزئیات محصول
Tefal EY801D Air Fryer

مشخصات

سایر مشخصات
مجهز به 8 برنامه پخت ( سیب زمینی سرخ کرده، ناگت، مرغ سوخاری، پیتزا، گوشت، ماهی، سبزیجات، کیک ) / قابلیت سرخ بادمجان و ماهی / جنس بدنه: استیل پلاستیک
صفحه نمایش
LED دیجیتال
نوع سرخ کن
سرخ کن کم مصرف
ظرفیت ماده غذایی
6.5 لیتر ( 8 نفره )
قابلیت تفکیک قطعات
دارد
محفظه جمع‌آوری سیم
ندارد
دیدگاه کاربران (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/11/10

خیلی عالی هستش فقط بادمجان توش خوب درنمیاد بقیه چیزا رو عالی میپزه برای خرید شک نکنید

5.0
1402/08/29

لذیذ ، سالم و سریع دیگه به روغن سرخ کردنی نیازی نخواهید داشت و اگر دنبال یک محصول با کیفیت و مقرون به صرفه هستین همین برند از همه بهتره

5.0
1402/06/21

هیچ نمره منفی نیست که در مورد این دستگاه بگم من از زمانی که خریدم تقریبا بیشتر غذاهارو درست کردم و از دستگاه استفاده کردم و ازش راضیم