برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سشوار بابیلیس مدل D371SDE

Babyliss D371SDE Hair Dryer

ویژگی های محصول

فناوري توليد يون

دارای فیلتر هوای قابل تعویض

دارای حلقه‌ آویختن و سیم جمع شونده

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

تمام آرایشگران به وسایل آرایش مویی نیاز دارند که قوی باشند و بتوانند درکم‌ترین زمان موها را به فرم دلخواه در آورند. ST325SDE که توسط شرکت «بابیلیس» (Babyliss) ارایه شده، دارای قابلیت‌هایی است که آن را در دسته‌ی سشوارهای قوی با امکانات مناسب قرار می‌دهد. این سشوار به موها آسیبی نمی‌رساند همچنین در مدت زمان کوتاهی موها را خشک می‌کند.
موتور AC با قدرت 2000 وات، ST325SDE را در گروه سشوارهای حرفه‌ای قرار داده می‌دهد. در سشوارها از دو نوع موتور مختلف به نام‌های AC و DC استفاده می‌شود. موتور AC استفاده شده در این دستگاه در مقایسه با موتورهای DC دارای سرعت و قدرت هوای بیشتری است و همین عامل باعث می‌شود که موها سریع‌تر خشک شوند. همچنین این نوع موتور طوری طراحی شده است که می‌تواند مدت زمان بیشتری به‌صورت ممتد روشن بماند، ویژگی‌ای که برای مصارف حرفه‌ای از جمله آرایشگاه‌ها مهم است. از دیگر ویژگی‌های این سشوار می‌توان به تولید باد سرد اشاره کرد، قابلیتی که باعث می‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگی موها نیز افزایش یابد.
همچنین برای ST325SDE فیلتر هوای قابل تعویض در نظر گرفته شده است که در صورت کثیف شدن این فیلتر بر اثر ورود گرد و غبار می‌توان آن را تعویض کرد. 3 درجه‌ی حرارت مختلف و 2 سرعت قابل تنظیم خشک و صاف کردن موهای مرطوب و حالت‌دار را آسان‌تر می‌کند. حلقه‌ آویختن و سیم جمع شونده استفاده از این سشوار را آسان‌تر می‌کند. ST325SDE یک سشوار حرفه‌ای با قابلیت‌های تولید یون، تولید باد سرد، فیلتر هوای قابل تعویض و نوع موتور AC است.

جزئیات محصول
Babyliss D371SDE Hair Dryer

مشخصات

وزن
670
سایر ویژگی ها
دارای سیم جمع شونده- دارای 3 درجه‌ی حرارت و 2 سرعت قابل تنظیم
توان مصرفی
2000 وات
فناوری تولید یون
دارد
خاصیت درمانی
ندارد
سیستم Eco
ندارد
سرعت پرتاب باد
75 کیلومتر بر ساعت
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
متمرکز کننده
دارد
تعداد متمرکز کننده
1 عدد
سری دیسپانسر
دارد
دیدگاه کاربران (0)