برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC5999

Remington AC5999 Professional Hair Dryer

ویژگی های محصول

داراي دو متمرکزکننده و يک ديسپانسر

موتور پرقدرت و حرفه ای AC

دارای المنت سرامیکی

فناوري یون ساز

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی رمینگتون
انتخاب رنگ
  • مشکی
383,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>5 امتیاز وایت کلاب 5 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 5,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

سشوار رمینگتون AC5999

یکی از مهم‌ترین و تاثیر گذارترین گزینه‌هایی که در زیبایی اهمیت فراوان دارد فُرم مو و نوع آرایشی است که متناسب با سلیقه‌ی ما انتخاب می‌شود. اما نکته ای که در اینجا قابل تأمل است دستگاهی است که برای این امر انتخاب می‌کنیم.
در بازار کنونی رقابت بین شرکت‌های مختلف برای تولید با کیفیت‌ترین و با دوام ترین کالا  سبب نزدیک شدن سطح کیفی این محصولات به یکدیگر شده، در این بین رمینگتون نیز یکی از همان کمپانی‌های نامی است که در سال‌های اخیر با تولید محصولات زیبایی با کیفیت خود را به رقیبی قدرتمند برای شرکت‌ها و برندهای قدیمی‌تر تبدیل کرده است.

سشوار AC5999 از جمله تولیدات رمینگتون است که همان طور که از نام آن مشخص است دارای موتور AC می‌باشد و این موتور با دور موتوری بالاتر از موتورهای DC، خروجی بادی قوی‌تر از آن داشته و نتیجتاً با سرعت بیشتری موها را خشک کرده و حالت می‌دهد.
شکل و طراحی این مدل تفاوت چندانی با نمونه های دیگر این کمپانی ندارد. بدنه‌ی AC5999 از جنس پلاستیک با کیفیت به رنگ مشکی است که بر روی دسته‌ی آن و در قسمت بالا دکمه‌ی باد سرد برای ثابت نگه داشتن حالت مو در نظر گرفته شده، پایین‌تر از آن دکمه ای برای انتخاب 3 حرارتِ کم، متوسط و زیاد است که بسته به جنس مو توسط مصرف کننده تنظیم می‌شود. پایین‌ترین دکمه نیز امکان تنظیم در 2 سرعت مختلف و حالت خاموش را در اختیار فرد قرار می‌دهد.

به طور حتم انتقال حرارت بالا به مو، اگر به صورت مداوم صورت گیرد موجب خشکی، شکنندگی و آسیب‌دیدگی مو می‌شود که امری اجتناب ناپذیر است اما وجود فناوری تولید یون این آسیب‌دیدگی را به حداقل رسانده و موجب شفافیت و نرمی هرچه بیشتر می‌شود. ضمن اینکه وجود یون باعث خشک شدن سریع مو تا 50 درصد می‌شود.
این سشوار با المنتی از جنس سرامیک حرارت را یکنواخت و با قدرت بالا منتقل میکند که موجب حالت گرفتن سریعتر مو خواهد شد.

خوش ساخت بودن، موتور با دوام AC، قدرت بالا در انتقال گرما، فیلتر قابل تعویض، سیم 3 متری و همچنین وجود حلقه برای آویخته شدن نمونه‌هایی از محاسن این سشوار حرفه ای است که آن را برای استفاده شدن در سالن‌های آرایشی مناسب کرده است. AC5999 برای افرادی که همه روزه از سشوار برای حالت دهی و خشک کردن موهای خود استفاده می‌کنند انتخابی صحیح و ماندگار خواهد بود.

جزئیات محصول
Remington AC5999 Professional Hair Dryer

مشخصات

طول سیم
3 متر
سایر ویژگی ها
موتور قدرتمند و حرفه ای AC ، دارای 3 درجه تنظیم حرارت و 2 درجه تنظیم سرعت ، 90% تولید یون بیشتر نسبت به سشوارهای معمولی رمینگتون ، دارای المنت از جنس سرامیک
توان مصرفی
2300 وات
نوع وسیله
معمولی
فناوری تولید یون
دارد
سرعت پرتاب باد
130 کیلومتر بر ساعت
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
فیلتر هوای قابل تعویض
دارد
حلقه آویختن
دارد
متمرکز کننده
دارد
تعداد متمرکز کننده
2 عدد
سری دیسپانسر
دارد
دیدگاه کاربران (0)