برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سشوار چرخشی بابیلیس AS550

Babyliss AS550 Hair Dryer

انتخاب رنگ
  • خاکستری
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

سشوار چرخشي بابيليس مدل AS550

زيبايي يکي از خصوصياتي است که دغدغه‌ي اکثر افراد جامعه است. زيبايي ابعاد مختلفي دارد، از فرم چهره و طراوت پوست گرفته تا سبک لباس پوشيدن. يکي از اين موارد که کمک زيادي به ايجاد احساسات خوشايند در ما مي‌کند، داشتن موهاي زيباست، اما زيبايي مو به راحتي امکان پذير نيست مگر اينکه از ابزارهايي براي اين منظور کمک بگيريم. يکي از وسايلي که براي زيباتر کردن مو از آن استفاده مي‌کنيم، سشوار است که اين کار را براي ما راحت‌تر مي‌کند. خشک و صاف کردن، حالت دادن، براق کردن و حتي تقويت و مراقبت از موها با استفاده از اين وسيله امکان پذير مي‌شود.
برخي افراد براي آرايش مو تنها به حالت‌دار کردن آن بسنده مي‌کنند، بنابراين براي اين افراد محصولي مناسب است که تنها اين قابليت را داشته باشد. AS550 با 2 سري متفاوت در 2 اندازه‌ي مختلف به راحتي اين کار را برايتان انجام مي‌دهد. در سشوارهاي مختلف از دو نوع موتور به نام‌هاي AC و DC استفاده مي‌شود. سشوار AS550 بابليس نمونه اي ديگر از سشوارهاي مجهز به موتور DC اين کمپاني‌ است. اين نوع موتور داراي اندازه‌ي کوچک، سرعت و قدرت خروجي هواي کم بوده و در مقايسه با موتور AC مدت زمان کمتري مي‌تواند به‌صورت ممتد روشن بماند. سبک‌تر و کم صدا‌تر بودن در مقايسه با موتورهاي AC، به عنوان ويژگي‌هاي مثبت موتور DC در نظر گرفته مي‌شود. از ديگر ويژگي‌هاي اين سشوار مي‌توان به توليد باد سرد اشاره کرد، قابليتي که باعث مي‌شود حالت مو حفظ شده و لطافت و درخشندگي موها نيز افزايش يابد.
بنابراين اگر به دنبال سشواري با قابليت حالت‌دار کردن موها هستيد، AS550 انتخاب مناسبي است.

جزئیات محصول
Babyliss AS550 Hair Dryer

مشخصات

سایر ویژگی ها
موتور از نوع DC ، دارای 2 درجه تنظیم سرعت و دما ، دارای 2 سَری 35 میلی متری و 50 میلی متری ، یک سَری از جنس سرامیک و یک سَری از جنس پلاستیک
توان مصرفی
800 وات
نوع وسیله
چند کاره
فناوری تولید یون
دارد
باد سرد
دارد
تقویت کننده‌ی توربو
ندارد
حلقه آویختن
دارد
دیدگاه کاربران (0)