برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مخلوط کن بوش مدل MMBH6P6B

Bosch MMBH6P6B Blender

ویژگی های محصول

توان مصرفی 1600 وات

قابلیت مخلوط کردن مواد برای تهیه سوپ داغ

قابلیت مخلوط کردن مواد برای تهیه نوشیدنی های سرد

عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی

6 برنامه برای تهیه اسموتی، شیک، سوپ، سس، بستنی و برنامه نظافت

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • مشکی
4,499,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>60 امتیاز وایت کلاب 60 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 60,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید مخلوط کن بوش مدل MMBH6P6B

مخلوط کنی عاری از BPA ، سالم بنوشید

مخلوط کن «بوش» (BOSCH) مدل «MMB42G0B» یکی از تولیدات باکیفیت و کارآمد این شرکت است. پیچ تنظیم و انتخاب سرعت در جلوی دستگاه قرار دارد که با سرعت کم تا زیاد قابل‌تنظیم است تا بتوان به تهیه‌ی انواع مخلوط‌ها یا نوشیدنی‌های مختلف پرداخت. این مخلوط کن دارای 6 برنامه برای تهیه اسموتی، شیک، سوپ، سس، بستنی و برنامه نظافت است. پارچ این مخلوط‌ کن از جنس پلاستیک بادوام تریتان است که گنجایشی برابر با 2 لیتر دارد. تیغه دستگاه از جنس استیل ضدزنگ و جنس بدنه‌ی اصلی هم از پلاستیک است. از دیگر مشخصات قابل‌ توجه مخلوط‌کن بوش مدل  MMBH6P6B، مجهز بودن آن به سیستم پالس است؛ از همین‌ رو می‌توان تیغه‌ها را با سرعت و به زمان کاملا دلخواه به چرخش درآورد و به محض رهاکردن دکمه تنظیم، تیغه‌ها از حرکت بازمی‌ایستند. در کوچکی روی در اصلی پارچ وجود دارد تا در صورت نیاز مواد داخل هم زده شوند.


برنامه اتوماتیک برای نظافت داخلی

تمیز کردن بعد از کار با مخلوط کن معمولاً زمان می برد ، اما با این مخلوط کن اینطور نیست. با تشکر از برنامه تمیز کردن ،  مخلوط کن تقریبا با لمس یک دکمه تمیز میشود . علاوه بر این ، قطعات نیز قابلیت شسته شدن در ماشین ظرفشویی را دارند

کلیه بخش های پلاستیکی فاقد PBA و مواد مضرر

از نوشیدنی و اسموتی های خود لذت ببرید! تمام اجزای پلاستیکی که ممکن است با مواد غذایی در تماس باشند فاقد BPA هستند. به لطف پلاستیک های بدون BPA ، تهیه مواد غذایی سالم ، ایمن و راحت تضمین می شود. مخلوط کن بوش MMBH6P6B این اطمینان را به شما میدهد که مواد غذایی سالمی نوش جان میکنید

شیشه نشکن از جنس تریتان بسیار مقاوم

در مورد حجم خیلی کم نگران نباشید یا اینکه شیشه خرد شود. مخزن تریتان با کیفیت بالا دارای حجم قابل استفاده 2 لیتر است و برای قسمت های بزرگ و ترکیب مواد سخت ، سوپ های داغ و نوشیدنی های یخی ایده آل است. Tritan مقاوم و بادوام است ، اما همچنین سبک ، بدون BPA بوده و ضد خش است.

پرفورمنس و سرعت عالی ، قدرت دست نیافتنی

اسموتی  را به لطف 180،000 برش در دقیقه ، در یک لحظه آماده کنید. موتور بسیار قدرتمند 1600 واتی با حداکثر سرعت 45000 دور در دقیقه و چاقوی استیل ضدزنگ 6 پره ، فوق العاده تضمین می کند که حتی مواد سخت و فیبری مانند توت یخ زده و زنجبیل به خوبی ترکیب می شوند.

مخلوط کن بوش MMBH6P6B قطعا دستگاهیست که ارزش بالایی برای خرید دارد ، با خرید مخلوط کن بوش MMBH6P6B با کمترین قیمت از وایت کالا انواع شیک، اسموتی و نوشیدنی‌های سالم و خوشمزه را تهیه کرده و از نوشیدن آنها لذت ببرید.

جزئیات محصول
Bosch MMBH6P6B Blender

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک
پلاستیک
وزن
5.4 کیلوگرم
ابعاد
225 × 200 × 500 میلی‌متر
توان
1600 وات
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
تنظیمات سرعت
دارد
نوع مخلوط کن
مخلوط کن
ظرفیت پارچ
2 لیتر
جنس پارچ
پلاستیک
عملکرد پالس
دارد
دیدگاه کاربران (0)