برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مخلوط کن بوش مدل MMBM7G3M

Bosch MMBM7G3M Blender

ویژگی های محصول

جنس تیغه استیل ضد زنگ

مناسب برای خرد کردن یخ و میوه های یخ زده

عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی

خردکن مناسب برای خردکردن مقادیر کم مانند مغزهای آجیل، پیاز یا سیر

شیشه ThermoSafe مقاوم در برابر تغییرات دما

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی بوش سرویس
1,080,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>14 امتیاز وایت کلاب 14 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 14,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید مخلوط کن MMBM7G3M بوش

طراحی بی نظیر ، متریال باکیفیت ، زیبایی بی نهایت


مخلوط کن «بوش» (BOSCH) مدل «MMBM7G3M» با توان 350 وات جزء مخلوط‌کن های کوچک و با طراحی زیبای شرکت بوش است. تیغه های مخلوط‌ کن MMBM7G3M از جنس استیل ضد زنگ و مقاوم بوده که قابلیت خرد نمودن یخ ، انواع مواد غذایی نرم و اسموتی را دارد. جنس پارچ مخلوط کن از شیشه مقاوم و با ظرفیت 0.6 لیتر میباشد. این دستگاه مجهز به خرد کن بوده که توسط آن میتوانید انواع سبزیجات ، مغز ها و … را در حجم کم خرد نمایید. بطری 0.5 لیتری درب دار ارائه شده با دستگاه برای حمل نوشیدنی هایتان به محل کار یا باشگاه بسیار ایده آل می باشد. بر روی پنل دستگاه دو کلید برای روشن نمودن و تنظیم سرعت دستگاه تعبیه شده است . کلیه قطعات به جزء بدنه اصلی ، قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.


خردکن مفید برای خرد کردن سبزیجات ، پیاز و پنیر سخت

خرد کردن پیاز به صورت دستی می تواند بسیار اذیت کننده باشد. با استفاده از تیغه مخصوص ، برش بسیار آسان انجام می شود . چه قصد خرد کردن پیاز را داشته باشید چه پنیر یا سبزیجات دیگر با این خردکن بسیار ساده و آسان است .با خردکن بوش آماده کردن و خرد کردن مواد غذایی خیلی سریع تر پیش میرود .

کلیه بخش های پلاستیکی فاقد PBA و مواد مضرر

از نوشیدنی و اسموتی های خود لذت ببرید! تمام اجزای پلاستیکی که ممکن است با مواد غذایی در تماس باشند فاقد BPA هستند. به لطف پلاستیک های بدون BPA ، تهیه مواد غذایی سالم ، ایمن و راحت تضمین می شود. مخلوط کن بوش MMBM7G3M این اطمینان را به شما میدهد که مواد غذایی سالمی نوش جان میکنید

اسموتی ها مستقیم از دستگاه به لیوان !

برای تهیه اسموتی ها معمولاً به دو ظرف نیاز دارید ، یکی برای مخلوط کردن و دیگری برای همراهی یا نوشیدن . با تشکر از بطری Bosch ToGo ، می توانید اسموتی ها را مستقیماً درون بطری مفید ToGo مخلوط کرده و بدون نیاز به پر کردن مجدد آن در یک بطری دیگر ، همراه خود به باشگاه یا محل کار ببرید.

پرفورمنس و سرعت عالی ، قدرت دست نیافتنی

مخلوط کردن عالی با مینی مخلوط کن با قدرت بالا و چاقوی استیل ضدزنگ شش تیغه. موتور قدرتمند 350 واتی که با حداکثر 35000 دور در دقیقه کار می کند ، میوه ها و سبزیجات را به راحتی با کیفیت مخلوط میکند ، بنابراین ویتامین های مواد غذایی خود را سریع دریافت می کنید.

مخلوط کن بوش MMBM7G3M قطعا دستگاهیست که ارزش بالایی برای خرید دارد ، با خرید مخلوط کن MMBM7G3M بوش ، همیشه اسموتی ها و نوشیدنی های تازه نوش جان کنید

جزئیات محصول
Bosch MMBM7G3M Blender

مشخصات

جنس بدنه
استیل
سایر مشخصات
جنس تیغه استیل ضد زنگ - قابلیت شستشوی اجزا در ماشین ظرفشویی
وزن
2.4 کیلوگرم
ابعاد
342 × 142 × 256 میلی‌متر
اقلام همراه
بطری 500 میلی لیتر 2GO تریتان - خردکن 200 میلی لیتر تریتان
توان
350 وات
تنظیمات سرعت
دارد
ظرفیت پارچ
0.6 لیتر
جنس پارچ
شیشه
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته
عملکرد پالس
ندارد
دیدگاه کاربران (0)