برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مخلوط کن پاناسونیک مدل MX-KM3070

Panasonic MX-KM3070 Blender

ویژگی های محصول

دارای عملکرد پالس

مجهز به فیوز حرارتی

توان مصرفی 600 وات

جنس تیغه ها استیل ضد زنگ

قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی

انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
2,150,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>29 امتیاز وایت کلاب 29 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 29,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید مخلوط کن پاناسونیک مدل MX-KM3070

مخلوط کنی پرقدرت از برند پاناسونیک


مخلوط کن پاناسونیک مدل «MX-KM3070» با توان 600 وات دستگاهی قدرتمند و با طراحی زیبا بوده که استفاده از متریال باکیفیت جلوه زیبایی به آشپزخانه شما میبخشد و به عنوان یک دستیار در آشپزخانه عمل می کند . از این مخلوط‌ کن پاناسونیک میتوانید برای مخلوط نمودن مواد غذایی و اسموتی ها استفاده کنید . پارچ شیشه ای دستگاه در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و میتوان انواع سوپ های گرم یا اسموتی های سرد را درون آن مخلوط نمود. این مدل مخلوط کن دارای تیغه های استیل ضد زنگ می باشد و حتی یخ و مواد سخت را به راحتی خرد می کند و پارچ دارای ظرفیت 2 لیتر برای مایعات و 1.5 لیتر برای مواد غذایی سفت تر است. مخلوط کن پاناسونیک دارای دستگیره ای می باشد که به راحتی می توانید آن را حمل کنید. در قسمت جلویی مخلوط کن چند کلید تعبیه شده است که با استفاده از آن مخلوط کن روشن می شود و می توانید به تنظیم سرعت بپردازید. در عملکرد پالس دستگاه با بیشترین سرعت و قدرت خود فعالیت میکند . این دستگاه با دو آسیاب کوچک عرضه شده که با استفاده از آن می توانید برای آسیاب نمودن حجم کمی از دانه های قهوه ، آجیل و ... را در عرض چند ثانیه آسیاب کنید


بی صدا مخلوط کنید ، حتی نوشیدنی های یخ دار !

از آماده‌سازی انواع نوشیدنی ، اسموتی‌های مختلف گرفته تا میکس سوپ‌ها و ریز کردن مواد مختلف را می‌توانید به وسیله مخلوط کن MX-KM3070 پاناسونیک به سادگی و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به انجام برسانید. با وجود ظرفیت بالای پارچ ،  اگر برای مهمانان خود می‌خواهید نوشیدنی گوارا تهیه کنید تنها با یکبار پر کردن پارچ ، از تمامی مهمانان خود قادر خواهید بود پذیرایی مناسبی داشته باشید . پارچ این دستگاه  در برابر حرارت و دمای پایین مقاومت بالایی خواهد داشت که این نکته سبب شده تا در حین میکس سوپ یا آماده‌سازی نوشیدنی خنک هیچ نگرانی وجود نداشته باشد .


قفل ایمنی مخلوط کن پاناسونیک مدل MX-KM3070 از روشن شدن دستگاه قبل از قرار گرفتن در موقعیت صحیح و امن جلوگیری می نماید و بدین وسیله امنیت شما را تضمین می نماید.

جزئیات محصول
Panasonic MX-KM3070 Blender

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک
سایر مشخصات
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی / مناسب برای خرد کردن یخ و میوه های یخ زده
وزن
3 کیلوگرم
ابعاد
400x220x320 میلی‌متر
اقلام همراه
دو عدد آسیاب کوچک
توان
600 وات
تنظیمات سرعت
دارد
نوع مخلوط کن
مخلوط کن - آسیاب
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
جنس پارچ
شیشه
تعداد تنظیمات سرعت
2 سرعته
عملکرد پالس
دارد
دیدگاه کاربران (0)