برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مخلوط کن براون مدل JB3060

Braun JB3060 Blender

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

دارای تنظیمات 5 سرعته

جنس تیغه ها استیل ضد زنگ

شناسه کالا: 2800000504007

قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی آریا کیش
انتخاب رنگ
  • سفید
2,200,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>29 امتیاز وایت کلاب 29 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 29,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

مخلوط کن براون مدل JB3060

یک مخلوط کن محبوب از برند براون

مخلوط کن وسیله ای ضروری و مورد نیاز برای هر آشپز خانه ای میباشد که مطمئنا در طول روز برای آماده سازی غذا مورد استفاده قرار میگیرد . از گذشته تا به امروز از روش های مختلفی برای مخلوط کردن خرد کردن مواد غذایی مورد استفاده قرار میگرفته که هم زمان بر بوده هم بسیار سخت ، اما امروزه به وسیله ی مخلوط کن هم در زمان صرفه جویی میشود هم کار را برای شما عزیزان آسانتر میکند. مخلوط کن های برقی وسیله ای هستند برای مخلوط کردن مایعات مختلف و مواد غذایی نرم یا در اصطلاح آبکی به کار می رود. این دستگاه از جمله وسایلی به شمار می رود که می تواند نوشیدنی های سرد و معجون های خوشمزه ای را در چند ثانیه برای شما تهیه کند. علاوه بر این، تهیه سوپ، سس، غذای کودک، قابلیت خرد کرن انواع  میوه، سبزیجات و یخ از دیگر کاربردهای دستگاه مخلوط کن محسوب می شود. با وایت کالا همراه باشید تا بیشتر با این مخلوط کن آشنا شوید .

این مخلوط کن داری سیستم قفل ایمنی ست که باعث می شود تا زمانی که پارچ به صورت درست و دقیق در محل خود قرار نگرفته ، دستگاه روشن نشود.

آبمیوه گیری بوش مدل  MES3500

بررسی مشخصات مخلوط کن براون JB3060

مخلوط کن براون یک محصول با توان موتور بالا، طراحی ساده، کیفیت ساخت بالا به همراه قابلیت‌های زیادی است. همچنین قیمت این محصول بسیار مقرون‌ به‌ صرفه است. این مخلوط‌کن با توان مصرفی 800 وات، ظرفیت پارچ 1.75 لیتر با جنس شیشه طراحی و ساخته‌ شده است . همچنین عملکرد پالس و توربو نیز برای این مدل در نظر گرفته شده ، تا بتوان در مواجهه با مواد سخت تر از آن ها بهره برد . جنس بدنه دستگاه از پلاستیک فشرده و مقاوم بوده و دارای تیغه ها قوی از جنس استیل می باشد که توان خرد و مخلوط کردن آنی انواع مواد غذایی نرم و سفت را با حفظ ویتامین ها و مواد معدنی دارد. این دستگاه دارای پنج حالت تنظیمات سرعت است ، به همین منظور روی بدنه‌ی این دستگاه یک ولوم چرخشی تعبیه شده است که با چرخش به سمت راست پنج سرعت اصلی و با چرخش به سمت چپ عملکرد پالس را اجرا می‌کند. شستشوی وسایل مورد استفاده در آشپزخانه مسئله‌ی مهمی است که در خرید یک محصول تاثیرگذار است، شما می‌توانید لوازم این مخلوط کن را براحتی در ماشین ظرفشویی بشویید.

جمع بندی و نکات نهایی

مخلوط کن براون JB3060 با طراحی زیبا و کارایی مناسب در این مخلوط کن محصولی مناسب برای آشپزخانه شما ارائه کرده است اگر قصد خرید یک مخلوط کن ایده آل و زیبا را دارید این دستگاه برای شما انتخاب مناسبی است و وایت کالا خرید این محصول درجه یک را به شما پیشنهاد میکند.

جزئیات محصول
Braun JB3060 Blender

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک
وزن
3.7 کیلوگرم
ابعاد
قطر 180 و ارتفاع 380 میلی‌متر
توان
800 وات
تنظیمات سرعت
دارد
نوع مخلوط کن
مخلوط کن
ظرفیت پارچ
2 لیتر
جنس پارچ
شیشه
تعداد تنظیمات سرعت
5 سرعته
عملکرد پالس
دارد
دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/10/26

من یکسال دارم خیلی خوبه ،هم قدرتش ،هم کاراییش ،هم جنش شیشه و پارچ و پلاستیک هاش همه چی هم تست کردم عالیه

5.0
1401/07/14

پیشنهاد می کنم محصول خوبی هستش