برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مخلوط کن حرفه ای آیکو مدل AK371BL

AIKO AK371BL Professional Bleander

ویژگی های محصول

توان مصرفی 1200 وات

جنس بدنه استیل ضد زنگ

دارای پارچ شیشه ای 1.5 لیتری

قابلیت یخ خرد کردن و تهیه اسموتی

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آیکو سرویس
انتخاب رنگ
  • استیل
4,320,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>58 امتیاز وایت کلاب 58 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 58,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

مخلوط کن حرفه ای آیکو مدل AK371BL

یک مخلوط کن محبوب از برند آیکو

مخلوط کن یا بلندر یکی از وسایل پرکاربرد است که تقریبا در هر خانه‌ای یک مدل از آن پیدا می‌شود. مخلوط کن‌ها معمولا تصویری از تهیه یک اسموتی یا آب طالبی خوشمزه را در ذهن تداعی می‌کنند. اما این دستگاه کاربردهای فراوانی دارد که می‌تواند در آشپزخانه یک دستیار عالی باشد. مانند هر وسیله دیگری اگر نیاز خود، کاربردها و ویژگی‌های مهمی که باید به آن در هنگام خرید توجه کنید را ندانید ممکن است از خریدتان پشیمان شوید و در گوشه کابینت خاک بخورد. بلندرها برای مخلوط کردن مواد خوراکی به کار برده می‌شوند. البته می‌توانیم با تعویض بخشی از ظرف مخلوط کن آن را به یک آسیاب نیز تبدیل کنیم. خرد و مخلوط کردن دو وظیفه اساسی در دستگاه مخلوط کن است. درجه خرد کردن می‌تواند از تکه تکه کردن تا پودر کردن تغییر کند.این وسیله برقی جایگزین آسیاب‌ها و هاون‌های دستی هم شده است. با تعویض ظرف این دستگاه می‌توان یک آسیاب برقی پرقدرت داشت که انواع مختلف خوراکی‌ها مانند ادویه جات، قهوه، میوه و سبزیجات خشک را به راحتی تا مرحله پودر کردن خرد می‌کند.


بهترین دستیار آشپزخانه شما!

اینجا هستیم تا به شما مخلوط کن دوکاره ای را معرفی کنیم که با توان مصرفی 1200 وات خود و موتور مسی فوق العاده قدرتمندش در آشپزخانه شما تبدیل به یک دستیار همه کاره شود. مخلوط کن ایکو مدل AK371BL دارای 6 تیغه برای خرد کردن یخ بوده و دارای عملکرد پالسش است و میزان سرعت آن بسته به نوع مواد غذایی قابل تنظیم است بدنه استیل و ضد زنگ دارد و ظرف مخلوط کن آن به 1.5 لیتر میرسد. این مدل مخلوط کن آیکو دارای آسیاب قهوه هم بوده که به کارایی آن اظافه میکند و شما با خرید یک محصول صاحب چند محصول با کارایی های متفاوت میشوید


لوازم برقی آشپزخانه این روزها دستیاران وفاداری هستند که آشپزی و تهیه نوشیدنی‌ها را سریع‌تر و راحت‌تر کرده‌اند. مخلوط کن یکی از این وسایل است که در تهیه مواد اولیه غذاها و انواع نوشیدنی‌ها کاربرد ویژه‌ای دارد اگر می خواهید به راحتی در روزهای گرم تابستان نوشیدنی های خنک و خوشمزه در خانه آماده کنید این محصول را با کمترین قیمت از فروشگاه اینترنتی وایت کالا تهیه کنید .

جزئیات محصول
AIKO AK371BL Professional Bleander

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
سایر مشخصات
موتور مسی قدرتمند / 6 تیغه دندانه دار برای خرد کردن یخ
توان
1200 وات
جنس تیغه
لیزر تیتانیومی
نوع مخلوط کن
مخلوط کن - آسیاب
ظرفیت پارچ
1.5 لیتر
جنس پارچ
شیشه
عملکرد پالس
دارد
دیدگاه کاربران (0)