برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

مخلوط کن گاستروبک مدل 41020

GASTROBACK 41020 Blender

ویژگی های محصول

توان مصرفی 600 وات

جنس بدنه استیل ضد زنگ

دارای صفحه نمایشگر LED

3,300,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>44 امتیاز وایت کلاب 44 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 44,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

مخلوط کن گاستروبک مدل 41020

مخلوط کن و سوپ ساز گاستروبک Gastroback مدل 41020 با توان گرم کن 1200 وات و توان موتور 600 وات، یکی از محصولات ارگونومیک، شیک و با دوام شرکت گاستروبک آلمان می باشد. از جمله قابلیت های این مخلوط کن می توان به درست کردن نوشیدنی های تازه میوه ای،(اسموتی) نوشیدنی ها، کوکتل ها، میلک شیک ها، شربت، نوشیدنی های یخی، یخ خردکن، پختن، هم زدن، ترکیب کردن، تکه تکه کردن و... اشاره کرد.

شما می توانید با این مخلوط کن سس، سوپ، غذای کودکان مانند پوره ها، دسرهای میوه ای، مرباها، کرم ها و غیره را بسازید و نوش جان کنید. این مخلوط کن دارای 4 برنامه سرعت و تنظیم پالس می باشد. 3 برنامه ی تنظیم دما نیز برای انتخاب کردن دمای پخت در آن گنجانده شده است. یک صفحه ی نمایشگر ال ای دی نیز برای تنظیم تایم پخت در بین دکمه ها تعبیه شده است. پارچ شیشه ای 1.75 لیتری این مخلوط کن مدرج بوده و مقدار مواد داخل مخلوط کن را به لیتر یا به فنجان نشان می دهد.

از آنجا که این مخلوط کن برای ساخت سوپ ها و غذاهای گرم ماننده پوره ها نیز به کار می رود، کفه ی پارچ این مخلوط کن به صورت نچسب طراحی شده است تا به هنگام ایجاد گرما از چسبیدن مواد به کف مخلوط کن جلوگیری شود. تیغه های این مخلوط کن، 6 لبه و از جنس استیل ضد زنگ می باشند. مخلوط کن گاستروبک 41020 مجهز به گرم نگهدارنده خودکار می باشد و می تواند سوپ یا پوره ی شما را تا زمانی که در داخل مخلوط کن قرار دارد گرم نگه دارد. درپوش مخلوط کن دارای درب کوچک به حالت شکرریز می باشد. قطعات جانبی این مخلوط کن به جز موتور قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی می باشند.

مشخصات کلی مخلوط کن گاستروبک مدل 41020 در یک نگاه

جزئیات محصول
GASTROBACK 41020 Blender

مشخصات

جنس بدنه
استیل ضد زنگ
سایر مشخصات
دارای صفحه نمایشگر LED جهت تنظیم زمان پخت
کشور سازنده
آلمان
وزن
6 کیلوگرم
ابعاد
عمق: 34.4cm , عرض: 27.6cm, ارتفاع: 42.6cm
توان
600 وات
تنظیمات سرعت
دارد
ظرفیت پارچ
1.75 لیتر
جنس پارچ
شیشه
تعداد تنظیمات سرعت
4
عملکرد پالس
دارد
دیدگاه کاربران (0)