برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

چگونه آبمیوه گیری های اصلی بوش و فیلیپس را از مدل های تقلبی تشخیص دهیم ؟

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط

طی سال های گذشته با توجه به ممنوعیت واردات بسیاری از کالاهای مورد نیاز مردم ، تولید و توزیع کالا های تقلبی مخصوصا آبمیوه گیری تقلبی ، رشد بسیار زیادی داشته. هرچه تعداد کالاهای اصل در بازار کمتر می شود فروش کالا های تقلبی بیشتر و بیشتر می شود.متاسفانه در این بین ، بسیاری از فروشنده های متقلب هم از فرصت سواستفاده و مردم ساده را طعمه خود قرار داده و با فروش کالا های تقلبی ، سود های کلان به جیب می زنند. در این وضعیت ، خرید کالای اصل مسلما بسیار سخت شده و علاوه بر دغدغه قیمت و کیفیت باید نگران تقلبی بودن کالای خریداری شده نیز باشیم ، متاسفانه سو استفاده یک تعداد فروشنده بی وجدان باعث شده اعتماد مردم نسبت به خرید اینترنتی نیز پایین بیاید .

اصلا کالای تقلبی یا فیک چیه؟

خب اول باید ببینیم جنس تقلبی ( فیک ) در اصل به چه جنسی میگن ؟ اگه ساده بخواهم توضیح بدم ، جنس تقلبی یعنی چسباندن برچسب و اسم یک شرکت مطرح روی یک کالای بی نام و نشان و ارزان قیمت ! بیشتر توضیح میدهم ، فرض کنید به بازار میرین و یک آبمیوه گیری با مارک بوش میخرین که برچسب و نام و نشان شرکت بوش روی این محصول هست ، اما اگر مدل دستگاه را در اینترنت جستجو کنید یا محصول را با عکس های موجود در سایت شرکت بوش مقایسه کنید ، متوجه میشوید که یا چنین مدلی را شرکت بوش تولید نکرده یا اگر هم تولید کرده باشه شبیه چیزی که شما خریدین نیست . اینجاست که متوجه میشین یک ابمیوه گیری تقلبی و یا فیک خریداری کردین . حالا بیاین یکمی دقیق تر وارد ماجرا بشیم . یک سری سودجو کالاهای ارزانی را از چین وارد میکنند که هیچ نام و نشانی ندارند ، روی این کالاها در انبار شرکت مربوطه برچسب هایی از شرکت هایی مثل بوش و فیلیپس چسبانده شده و روانه بازار مصرف میشوند . فرض کنید یک کالای 1 میلیونی را به قیمت 4 تومن میفروشند و 300-400 درصد سود میکنند.

جنس تقلبی یا فیک ، چسباندن برچسب و نام و نشان یک شرکت مطرح روی یک کالای بی نام و نشان و بی کیفیت می باشد

چرا این همه کالای تقلبی بوش و فیلیپس در بازار زیاد شده ؟

چنانچه مستحضر هستید برند های بوش و فیلیپس با توجه به قدمت و همچنین محبوبیتی که بین مردم دارند جزء پرفروشترین برندهای آبمیوه گیری موجود در بازار ایران هستند. برخی فروشنده ها برای اینکه سود بیشتری به جیب بزنند آبمیوه گیری های ارزان قیمت و بی کیفیت را با تغییر برند با قیمت های خیلی بالا به فروش می رسانند. نقطه بد ماجرا اینجاست که متاسفانه در ایران همه به دنبال اجناس عالی اما با قیمت خیلی کم هستند و سودجوها هم دست روی همین نقطه ضعف گذاشته اند ، یک فروشنده به خوبی اطلاع دارد که برندهای بوش و فیلیپس شناخته شده هستند ، اما با این وضع اقتصادی ، قشر متوسط و پایین جامعه یا توانایی خرید این اجناس را ندارند یا اگر هم دارند دنبال کمترین قیمت هستند ، بنابراین صرفا با چسباندن چند برچسب و اسم بوش روی محصولات ، کالا را به قیمت پایین تر ازبازار عرضه میکنند و متاسفانه مشتری گول همین قیمت پایین را میخوره و کالایی بی کیفیت را خریداری میکنه .

چگونه میتوانیم آبمیوه گیری تقلبی برند بوش و فیلیپس را شناسایی کنیم؟

خوشبختانه روش هایی هست که میتوان با استفاده از آنها کالاهای تقلبی را از اصل تشخیص داد . ما در وایت کالا در قالب یک سری مقاله در خدمت شما هستیم تا روش های شناسایی کالاهای تقلبی را به شما یاد داده و هم کالاهای تقلبی در بازار را به نمایش بگذاریم تا جلوی سودجویی برخی افراد گرفته شود . در این مقاله از آبمیوه گیری شروع میکنیم که متاسفانه بازار اجناس تقلبی آن نسبت به باقی محصولات داغ تر است . مسلما سودجویان و کلاهبرداران این عرصه دست روی دست نمیگذارند و با ده ها حیله مختلف سعی دارند تا محصول خود را اصلی جلوه دهند ، اما خب نکات خیلی ریزی هست که با کمی دقت میتوانید این قبیل اجناس فیک را شناسایی کنید . ما در این جا به چند مورد ساده اشاره میکنیم


1 برند بوش و فیلیپس به هیچ وجه آبمیوه گیری چند کاره تولید نکرده اند

خیلی سادس ، برندهای بوش و فیلیپس آبمیوه گیری چندکاره ندارند ، این برندها محصولات تک کاره با کیفیتی در زمینه آبمیوه گیری تولید کرده اند ، اگر در بازار یا فروشگاه های اینترنتی آبمیوه گیری چندکاره با اسم و برند بوش و فیلیپس مشاهده کردید ، 100 درصد بدانید که با یک جنس تقلبی و فیک روبرو هستید .

2 ظاهر آبمیوه گیری های بوش و فیلیپیس با آبمیوه گیری های دیگر کاملا متفاوت است

در همه مدل های آبمیوه گیری بوش و فیلیپس یک نوع خاصی زیبایی و ظرافت و ابتکار دیده میشود که در کمتر برند دیگری پیدا میشود . از همین نکته میتوانید استفاده کنید و جنس تقلبی را از اصل تشخیص دهید ، کافیست کمی دقت کنید . اگر در بازار بگردید با انواع اقسام آبمیوه گیری روبرو میشوید که اسم و برند متفاوت دارند اما ظاهر همه آنها یکیست ، این محصولات همه تولید چین بوده و فقط برچسب و اسم آنها فرق میکند .

3 به سایت اصلی شرکت بوش و فیلیپس مراجعه کرده و ظاهر و مشخصات مدل ها را مقایسه کنید

امروزه با توجه به پیشرفت علم و وجود سایت های معتبر میتوان از صحت کالاهای اصل به راحتی اطمینان حاصل کرد به این شکل که به سایت اصلی خود آن برند مراجعه کرد و پس از یک جستجوی ساده از اصل بودن آن مطمئن شوید. اگر قصد خرید آبمیوه گیری بوش یا فیلیپس دارید خیلی ساده با یک جستجو در سایت سازنده میتوانید بفهمید که مدلی که قصد خرید آن را دارید اصلا وجود خارجی دارد یا یک مدل تقلبی و من درآوردی می باشد

4 بسته بندی بسیاری از کالا های تقلبی و غیر اصل با نمونه های اصلی آن کاملا متفاوت بوده و با راحتی میتوان متوجه این قضیه شد

شرکت های معروفی چون بوش و فیلیپس به بسته بندی کالاهای باکیفیت خود اهمیت زیادی میدهند ، اگر جنس اصل خریداری کنید مطمئنا از بسته بندی و کیفیت آن نیز به اندازه کیفیت خود محصول لذت خواهید برد ، اگر جنس بسته بندی از متریال بی کیفیت و رنگ چاپی روی آن کدر و خوش رنگ نبود ، بدانید که با یک جنس تقلبی روبرو هستید . همچنین داشتن برچسب های خیلی زیاد و فانتزی و غیر حرفه ای و کلمه اورجینال روی اکثر کالاهای فیک دیده میشود .

آبمیوه گیری هایی که عکس پرچم کشور آلمان یا کشور سازنده روی آنهاست بی بروبرگرد تقلبی هستند ، چون هیچ شرکتی عکس پرچم خود را روی کالا نمیزند 

ما در ادامه این مقاله تصاویری از آبمیوه گیری های غیر اصل و تقلبی از دو برند بوش و فیلیپس در اختیار شما قرار خواهیم داد، چنانچه این آبمیوه گیری ها را مشاهده کردید بدانید که با یک جنس تقلبی روبرو هستید و از خرید صرف نظر کنید . برای مثال اگر عبارت آبمیوه گیری 4 کاره بوش را در اینترنت جستجو کنید محصولی با اسم Bosch bssj3880 در صد ها فروشگاه اینترنتی ایرانی روبرو میشوید که اساس این محصول توسط بوش تولید نشده است . اگر همین عبارت را به صورت انگلیسی جستجو کنید کلا نه در سایت بوش و نه هیچ سایتی غیر از سایت های ایرانی این محصول را پیدا نخواهید کرد !

شکل این آبمیوه گیری سه کاره رو با شکل عکس سمت چپ مقایسه کنید ، هر دو کپی هم یکی با برند متفرقه یکی برند فیلیپس که در اصل هیچ کدام اصل نیستند . یک جنس چینی که روی آن ده ها برند مختلف چاپ شده

این آبمیوه گیری که با اسم Bosch bssj3880 در بازار و فروشگاه های اینترنتی به فروش میرسد یک جنس بی کیفیت است که فقط اسم بوش روی آن چاپ شده و در هیچ سایت خارجی و سایت خود بوش وجود خارجی ندارد !

این آبمیوه گیری 4 کاره که به اسم فیلیپس فروخته میشود نه اسم و مشخصات و نه کد کالای درست و حسابی دارد و اصلا مشخص نیست مدل این دستگاه چیست ، این کالا نیر 100 درصد تقلبی و فیک است .


همانطور که مشاهده کردین این فقط 3 مدل از صد ها مدل آبمیوه گیری هست که در فروشگاه های اینترنتی و بازار ایران با نام برند بوش و فیلیپس به مشتریان بخت برگشته و از همه جا بی خبر فروخته میشه . اگر به عکس ها دقت کنید کلا بنجل بودن و نداشتن اصالت و بی کیفیتی از سر و روی اینا میباره و به صورت کاملا آشکار قابل فهمه . طراحی های زیبا و کیفیت بدنه عالی بوش و فیلیپس کجا و این محصولات فیک کجا . در ادامه به عکس دو مدل آبمیوه گیری اصل بوش و فیلیپس دقت کنید :

آبمیوه گیری اصل بوش مدل MES4000

زیبایی ، ظرافت و اصالت کاملا مشخص است ، آبمیوه گیری های بوش بدنه زیبا و با کیفیتی دارند

خرید این محصول از وایت کالا

آبمیوه گیری اصل فیلیپس مدل HR192

طراحی نوآورانه و خلاقیت در آبمیوه گیری های فیلیپس به خوبی دیده میشود

خرید این محصول از وایت کالا

چه اقداماتی باید انجام دهیم تا در دام فروشندگان سودجو نیفتیم؟

اول از همه سعی کنید قبل از خرید هر کالایی چه آبمیوه گیری چه جاروبرقی و موارد مشابه در اینترنت در مورد مدلی که میخواهید خرید کنید جستجو کرده و مطالعه نمایید ، وقتی در مورد کالای مورد نظر به اطلاعات کافی رسیدید ، دیگر هیچ فروشنده ای نمیتواند سر شما کلاه گذاشته و جنس تقلبی را به جای جنس اصل به شما بفروشد . دوما همیشه سعی کنید از فروشگاه های اینترنتی معتبر اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید ، فروشگاه هایی که معروف هستند و قطعا خوش نامی و شهرت خودشان را با فروش جنس تقلبی خدشه دار نمیکنند . وایت کالا به عنوان تخصصی ترین فروشگاه لوازم خانگی در کشور این اطمینان را به شما میدهد که با مناسب ترین قیمت آبمیوه گیری های اصل بوش و فیلیپس را برای خرید در اختیار شما قرار میدهد . کارشناسان وایت کالا برای جلوگیری از سو استفاده و سودجویی برخی فروشگاه های اینترنتی کاملا به صورت رایگان حاضر است حتی در خرید از فروشگاه های دیگر به شما مشاوره رایگان ارائه نماید ، کافیست تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران با تجربه ما استفاده نمایید .

خرید آبمیوه گیری های اصل و با کیفیت از وایت کالا

ارسال نظر
پاسخ دهید