برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

فروش جارو برقی های تقلبی به جای برندهای بوش و فیلیپس

نوشته شده در تاریخ4 سال پیش توسط

فروشگاه وایت کالا قصد دارد در این مقاله خریداران جاروبرقی را در مورد خرید برند های اصلی جاروبرقی راهنمایی کنیم تا علاوه بر اینکه بتوانند جاروبرقی اصلی را بخرند دیگر در دام فروشنده های بی انصاف و کلاه بردار گرفتار نشوند . طی چند سال گذشته با توجه به افزایش ناگهانی قیمت لوازم خانگی و کم شدن قدرت خرید مردم، بسیاری از فروشنده های متقلب در جای جای کشورمون از اعتماد بسیاری از مردم عزیز سواستفاده کرده و برندهای تقلبی و غیر اصل را به جای برند های معروف از جمله بوش، فیلیپس، سامسونگ و ال جی بفروش می رسانند. همچنین با توجه به بسته شدن واردات کالا های شرکتی ، بسیاری از کالا های ایرانی در قالب برند های معروف به فروش می رسند. پیشنهاد ما به همه خریداران عزیز این است که قبل از اعتماد به فروشنده تحقیقات خود را کامل کرده و سپس اقدام به خرید کنند. یکی از شایع ترین تقلب هایی که در بازار لوازم خانگی اتفاق می افتد ، فروش جاروبرقی های فیک و تقلبی در قالب برند های بوش و فیلیپس است.

اصلا کالای تقلبی یا فیک چیه؟

خب اول باید ببینیم جنس تقلبی ( فیک ) در اصل به چه جنسی میگن ؟ اگه ساده بخواهم توضیح بدم ، جنس تقلبی یعنی چسباندن برچسب و اسم یک شرکت مطرح روی یک کالای بی نام و نشان و ارزان قیمت ! بیشتر توضیح میدهم ، فرض کنید به بازار میرین و یک جاروبرقی با مارک فیلیپس میخرین که برچسب و نام و نشان شرکت فیلیپس روی این محصول هست ، اما اگر مدل دستگاه را در اینترنت جستجو کنید یا محصول را با عکس های موجود در سایت شرکت فیلیپس مقایسه کنید ، متوجه میشوید که یا چنین مدلی را شرکت فیلیپس تولید نکرده یا اگر هم تولید کرده باشه شبیه چیزی که شما خریدین نیست . اینجاست که متوجه میشین یک جاروبرقی تقلبی و یا فیک خریداری کردین و نه تنها سود نکردین بلکه کلی هم ضرر کردین .

یکی از شایع ترین تقلب هایی که در بازار لوازم خانگی اتفاق می افتد فروش جاروبرقی های فیک و تقلبی در قالب برند های بوش و فیلیپس است

چرا این همه جاروبرقی فیک از برند بوش و فیلیپس در بازار است ؟

چنانچه مستحضر هستید برند های بوش و فیلیپس با توجه به قدمت و همچنین محبوبیتی که بین مردم دارند جزء پرفروشترین برندهای جاروبرقی موجود در بازار ایران هستند. برخی فروشنده ها برای اینکه سود بیشتری به جیب بزنند جاروبرقی های ارزان قیمت و بی کیفیت را با تغییر برند با قیمت های خیلی بالا به فروش می رسانند. کمپانی های معروف دنیا از قالب های ظاهری انحصاری استفاده میکنند و تا زمانی که برند بوش از یک قالب استفاده میکند برند های متفرقه حق کپی کردن ظاهر آن را ندارند تا زمانی که آن برند تولید آن مدل را متوقف کرده و سپس برندهای دیگر میتوانند از آن قالب استفاده کرده و محصولات خود را ارائه کنند . جارو برقی بوش که تقریبا پرفروش ترین جاروبرقی موجود در بازار ایران است، یکی از برند هایی ست که بیشترین تقلب در آن صورت گرفته و بیشترین قربانی را در بین مردم دارد.  ما در وایت کالا مدل هایی از بوش که دیگر تولید نمیشوند ، همچنین مدل های تقلبی که در بازار به فور یافت میشود را به شما معرفی میکنیم . بسیاری از برند های سفارش تاجر های کشور و همچنین خیلی از برند های متفرقه ، قالب های قدیمی بوش را کپی کرده و عرضه میکنند و بسیاری از فروشنده ها هم مارک آن را پاک کرده و سپس برند بوش را به جای آن حک میکنند و پس از بسته بندی، آن محصول متفرقه را با چندین برابر به مشتریانی که اطلاعات کافی ندارند بفروش می رسانند.


چگونه میتوانیم جاروبرقی های اصلی بوش و فیلیپس را از اجناس تقلبی تشخیص دهیم ؟


1 از نمایندگی های معتبر بوش و فیلیپس پرس و جو کنید

این بهترین کاری هست که میتوانید انجام دهید ، اگر به جنسی که میخواهید خریداری کنید اطمینان ندارید ، بهتر است در مورد آن با کارشناسان و نمایندگان فروش تماس بگیرید و مشاوره دریافت نمایید . تیم وایت کالا آماده است تا به صورت رایگان در مورد خرید جاروبرقی های بوش و فیلیپس مشاوره تلفنی خدمت مشتریان و تمام مردم ایران ارائه دهد .

2 ظاهر خاص جاروبرقی های بوش و فیلیپس کاملا مشخص است

در همه مدل های جاروبرقی های بوش و فیلیپس یک نوع خاصی زیبایی و ظرافت و ابتکار دیده میشود که در کمتر برند دیگری پیدا میشود . از همین نکته میتوانید استفاده کنید و جنس تقلبی را از اصل تشخیص دهید ، کافیست کمی دقت کنید .

3 به سایت اصلی شرکت بوش و فیلیپس مراجعه کرده و ظاهر و مشخصات مدل ها را مقایسه کنید


امروزه با توجه به پیشرفت علم و وجود سایت های معتبر میتوان از صحت کالاهای اصل به راحتی اطمینان حاصل کرد به این شکل که به سایت اصلی خود آن برند مراجعه کرد و پس از یک جستجوی ساده از اصل بودن آن مطمئن شوید. اگر قصد خرید جاروبرقی بوش یا فیلیپس دارید خیلی ساده با یک جستجو در سایت سازنده میتوانید بفهمید که مدلی که قصد خرید آن را دارید اصلا وجود خارجی دارد یا یک مدل تقلبی و من درآوردی می باشد


4 بسته بندی بسیاری از کالا های تقلبی و غیر اصل با نمونه های اصلی آن کاملا متفاوت است .

شرکت های معروفی چون بوش و فیلیپس به بسته بندی کالاهای باکیفیت خود اهمیت زیادی میدهند ، اگر جنس اصل خریداری کنید مطمئنا از بسته بندی و کیفیت آن نیز به اندازه کیفیت خود محصول لذت خواهید برد ، اگر جنس بسته بندی از متریال بی کیفیت و رنگ چاپی روی آن کدر و خوش رنگ نبود ، بدانید که با یک جنس تقلبی روبرو هستید . همچنین داشتن برچسب های خیلی زیاد و فانتزی و غیر حرفه ای و کلمه اورجینال روی اکثر کالاهای فیک دیده میشود .

همیشه قبل از خرید هر جاروبرقی بوش از هر جایی ، میتوانید با کارشناسان وایت کالا تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید

این مدل جارو برقی های بوش تقلبی بوده و به هیچ وجه پیشنهاد خرید این محصولات را در قالب برند بوش نمی دهیم.

چه اقداماتی باید انجام دهیم تا در دام فروشندگان سودجو نیفتیم؟

اول از همه سعی کنید قبل از خرید هر کالایی چه جاروبرقی و موارد مشابه در اینترنت در مورد مدلی که میخواهید خرید کنید جستجو کرده و مطالعه نمایید ، وقتی در مورد کالای مورد نظر به اطلاعات کافی رسیدید ، دیگر هیچ فروشنده ای نمیتواند سر شما کلاه گذاشته و جنس تقلبی را به جای جنس اصل به شما بفروشد . دوما همیشه سعی کنید از فروشگاه های اینترنتی معتبر اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید ، فروشگاه هایی که معروف هستند و قطعا خوش نامی و شهرت خودشان را با فروش جنس تقلبی خدشه دار نمیکنند . وایت کالا به عنوان تخصصی ترین فروشگاه لوازم خانگی در کشور این اطمینان را به شما میدهد که با مناسب ترین قیمت جاروبرقی های اصل بوش و فیلیپس را برای خرید در اختیار شما قرار میدهد . کارشناسان وایت کالا برای جلوگیری از سو استفاده و سودجویی برخی فروشگاه های اینترنتی کاملا به صورت رایگان حاضر است حتی در خرید از فروشگاه های دیگر به شما مشاوره رایگان ارائه نماید ، کافیست تماس بگیرید و از راهنمایی مشاوران با تجربه ما استفاده نمایید .

خرید جاروبرقی های اصل و با کیفیت از وایت کالا

در ادامه چند مدل جاروبرقی اصل از برندهای مطرح بوش و فیلیپس را خدمت شما معرفی میکنیم که میتوانید از وایت کالا با مناسب ترین قیمت با اطمینان خریداری کنید

جارو برقی فیلیپس مدل FC9170

خرید این محصول از وایت کالا

جارو برقی فیلیپس مدل FC9176

خرید این محصول از وایت کالا

جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5

خرید این محصول از وایت کالا

جاروبرقی بوش مدل BSGL32500

خرید این محصول از وایت کالا

ارسال نظر
پاسخ دهید