برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

فلاسک برقی شیائومی مدل DR035

Xiaomi Deerma DEM DR035 Electric Water Cup

ویژگی های محصول

دارای عایقی سه لایه

امکان نمایش میزان دما

توان مصرفی : 300 وات

قابلیت جوشاندن مایعات

جنس بدنه استیل ضد زنگ

انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
1,390,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>19 امتیاز وایت کلاب 19 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 19,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

فلاسک برقی شیائومی مدل DR035

با فلاسک برقی شیائومی خیالتون راحته که همیشه نوشیدنی گرم دارید

همه ما برای این که در زمان های متفائت اب گرم داشته باشیم از فلاسک برای گرم نگه داشتن آب استفاده میکنیم اما دمای آب در بسیاری از فلاسک ها بعد از مدتی پاین آمده و دیگر قابل مصرف نیست . اما فلاسک برقی شیائومی این مشکل را حل کرده . با داشتن این دستگاه دیگر نگران خنک شدن آب داخل فلاسک نباشید چون این محصول با اتصال به برق به سرعت برای شما آب را به جوش آورده تا شما بتوانید نوشیدنی گرم تهیه کنید .

در طول سفر های کوتاه، کوه نوردی، پیک نیک و غیره، فلاسک ها بهترین گزینه برای گرم نگه داشتن مایعات هستند. از آنجایی که فلاسک برقی دیرما مدل DEM DR035 دارای ویژگی ثابت نگه داشتن دمای مایعات و حتی به جوش آوردن آن ها است و همینطور به راحتی قابل حمل و نقل میباشد، بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

طراحی استوانه ای شکل این محصول به شکلی ساده و مینیمالیست در کنار استقامتی بالا میباشد. شیائومی پلاستیک ABS را برای بدنه خارجی این محصول انتخاب کرده است تا در کنار مقاومت بالا ، وزن مناسب و لغزش اندکی داشته باشد و در نتیجه رویارویی با آب و رطوبت، هیچ آسیبی نبیند. اما محفظه ی داخلی این فلاسک از سه لایه عایق . با ایجاد خلا بین این سه لایه برای گرم نگه داشتن نوشیدنی های داخل خود تشکیل شده است که عبارت اند از : عایق اول، استیل ضد زنگ که مقاومت و کیفیت این محصول را تضمین میکند. عایق دوم و سوم ، پنبه و PP که علاوه بر حفظ دمای داخلی، مانع از نفوذ گرما بر سطح فلاسک خواهند شد. طراحی درب فلاسک به گونه ای میباشد که در صورت بسته بودن، سوپاپ خروج بخار آب به کار افتاده تا در زمان جوشاندن مایعات، اتفاقی ناشی از فشار بخار آب ایجاد نشود. بر روی بدنه این فلاسک، یک صفحه نمایش LED تعبیه شده است که علاوه بر نشان دادن دمای مایعات داخل محفظه، مسئول کنترل و تنظیم دمای محصول نیز میباشد. این دستگاه 350 میلی لیتر و دقیقا به اندازه ی یک بطری آب معدنی حجم دارد و به گونه ای طراحی شده است که به راحتی آن را قابل حمل و جابجایی میکند. این فلاسک قادر است تا با قدرت 300 وات، آب درون محفظه ی خود را در کمترین زمان به دمای جوش برساند و سپس این امکان را به شما میدهد تا با کلید های کنترلی روی بدنه، دمای دلخواه خود برای مایعات داخل فلاسک را ثابت نگه دارید. بله! مایعات! نه فقط آب! این دستگاه قادر به حفظ دما و جوشاندن انواع مایعات همچون شیر، قهوه، دمنوش و … میباشد. بنابراین با تهیه ی این محصول، با یک تیر چندین نشان را خواهید زد. به علاوه اینکه نگرانی ای هم بابت گرم نماندن نوشیدنی داخل آن نخواهید داشت؛ چراکه درب این فلاسک کاملا محکم شده و منجر به اتلاف گرما نخواهد شد.

جزئیات محصول
Xiaomi Deerma DEM DR035 Electric Water Cup

مشخصات

ظرفیت
350 میلی لیتر
جنس بدنه
استیل ضد زنگ
وزن
0.3 گرم
ابعاد
۲۲۲x۷۶x۷6 سانتی‌متر
توان
300 وات
دیدگاه کاربران (0)