برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

قهوه ساز فلر مدل CMT 90

Feller CMT 90 Coffee Maker

ویژگی های محصول

توان 900 وات

دارای چکه گیر

نشانگر سطح آب

فیلتر دائمی مخزن

صفحه گرم نگهدارنده قوری

قابلیت خاموش شدن خودکار

تهیه قهوه تا ظرفیت 10 فنجان

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آسیا کیش ( سنجه کیش )
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
900,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>12 امتیاز وایت کلاب 12 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 12,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

قهوه ساز فلر مدل CMT 90

بررسی و خرید اینترنتی قهوه ساز فلر مدل CMT90

اگر طرفدار پروپا قرص قهوه فرانسه هستید و تمایل ندارید جایگزینی برای آن انتخاب کنید حتما به یک دستگاه قهوه ساز نیاز پیدا خواهید کرد ، کمپانی آلمانی فلر توانسته با ارائه قهوه ساز فلر CMT 90 به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد. شکی نیست که قهوه بعد از چای در رتبه دوم پرطرفدارترین نوشیدنی در ایران جای میگیرد ، اما خب درست کردن یک فنجان قهوه خوب کار هر کسی نیست ، اینجاست که دستگاه های قهوه ساز کاررا برای ما راحت تر کرده اند ، نیازی نیست یک حرفه ای باشید تا یک قهوه خوب درست کنید ، کافیست مواد اولیه مرغوب را داخل این دستگاه بریزید و منتظر باشید تا همه کارها را خودش برایتان انجام دهد . قهوه ساز CMT90 فلر یک دستگاه خیلی شیک با ابعاد مناسب است که میتواند با قیمت بسیار پایین خود قشر عظیمی از طرفداران قهوه را راضی نگه دارد .

سیستم خاموشی خودکار

سیستم خاموشی خودکار در قهوه ساز فلر CMT 90 از جوش آمدن و بد طعم شدن قهوه جلوگیری میکند

با این قهوه ساز  ، سال ها قهوه ناب میل کنید

بدنه قهوه ساز فلر CMT90 از جنس پلاستیک مستحکم و با کیفیت ساخته شده ، کیفیت کلیه قطعات این دستگاه در حد عالی طراحی شده تا در کارکرد طولانی مدت دچار مشکل نگردد . قوری این مدل شفاف بوده و رنگبندی های متنوعی که برای آن در نظر گفته شده میتواند با هر سلیقه ای تناسب داشته باشد . همراه این قهوه ساز 2 لیوان هم قرار داده شده که یکی شیشه ای و دیگری سرامیکی می باشد . روی بدنه‌ی پلاستیکی قهوه‌ساز نوار نیمه‌شفاف باریکی قرار گرفته که میزان آب موجود در مخزن آب دستگاه را به شما نشان می‌دهد . قهوه ساز فلر CMT 90 مجهز به سیستم خاموشی اتوماتیک نیز میباشد و این بدان معناست که اگر قهوه شما کاملا آماده شده و دم کشیده شده باشد ، و یا زمانی که آب درون مخزن به دمای مناسبی رسیده باشد ، قهوه ساز به شکل اتوماتیک غیرفعال میشود. و این قابلیت از جوش آمدن و بدطعم شدن قهوه شما جلوگیری مینماید. این محصول دارای یک صفحه گرم نگه دارنده نیز میباشد که پس از آماده شدن قهوه شما ، از سرد شدن نوشیدنی تان جلوگیری نموده و آن را آماده سرو نگه میدارد. برای تهیه‌ی قهوه در دستگاه باید از پودر آماده‌ی قهوه استفاده کنید. فیلتر قهوه‌ساز قابل جداسازی است و می‌توانید پس از استفاده به‌راحتی آن را شست‌وشو دهید. ابتدا فیلتر را در قسمت مخصوص قهوه قرار دهید و سپس میزان مورد نظر قهوه را داخل آن بریزید، محفظه‌ی آب دستگاه را پر کنید و دکمه‌ی روشن‌کردن را بفشارید. قهوه‌‌ی آماده‌ شده پس از آن به‌تدریج وارد قوری و آماده‌ی مصرف می‌شود. علاوه‌بر تهیه‌ی قهوه‌ی داغ و تازه، دستگاه CMT 90 قابلیت تهیه‌ی آب جوش را هم دارد و نوع عملکرد دستگاه از طریق دکمه‌ی ولومی روی بدنه قابل انتخاب و تنظیم است .

قهوه‌ساز مدل CMT 90 محصولی سبک و کوچک است که تهیه‌ی قهوه‌ی تازه و خانگی را به‌آسانی ممکن کرده است. فلر این دستگاه را با ساختاری ساده و طرز کاری آسان تولید و به بازار کرده است. این محصول درمجموع عملکردی رضایتبخش دارد و با توجه به قیمت به‌صرفه‌ی آن، توقعات شما را از یک قهوه‌ساز معمولی برآورده می‌کند. این  قهوه ساز خوب را میتوانید هم اکنون از وایت کالا با تضمین بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید

مشخصات کلیدی قهوه ساز فلر VC 209

توان 900 وات وزن 1.8 کیلوگرم
فیلتر دائمی
سیستم قطع خودکار
طول کابل 1 متر گنجایش 1.25 لیتر
دارای لیوان شیشه ای و سرامیکی تولید کشور فرانسه
قابلیت گرم نگه داشتن

دیدگاه کاربران (0)