برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

کولر آبی برفاب مدل BF5-O

Barfab BF5-O Cooler

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

حجم کولر 5000

قدرت پمپ 1/60 HP

میزان ورودی آب 1/4 اینچ

قدرت موتور 1/4 اسب بخار

دارای الکترو موتور 190 وات دارای فن آکسیال و پمپ غرقابی

 

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی شرکت برفاب
انتخاب رنگ
  • سفید
2,590,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>35 امتیاز وایت کلاب 35 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 35,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

کولر آبی برفاب مدل BF5-O

کولر آبی پرتابل برفاب BARFAB مدل BF5-O محصولی با طراحی کاربردی و تهیه شده از مواد درجه یک با مصرف بهینه انرژی کاملا مناسب برای فصول گرم سال است. بدنه این کولر از مواد پلاستیکی فایبرگلاس با استحکام بالا ساخته شده که به هیچ وجه زنگ نمی زند و به دلیل چرخ دار بودن به راحتی قابل جابجایی می باشد. این دستگاه با رده انرژی A دارای الکتروموتور 190 واتی و الکتروپمپ 18 واتی بوده و دارای مخزن آب 40 لیتری با میزان مصرف آب حدود 18 لیتر در ساعت است. هنگام روشن بودن کولر لامپ های LED رنگی تعبیه شده در قسمت بالا و پایین قاب ظاهری زیبا به وسیله می بخشد.
کولر آبی پرتابل BF5-O برفاب مجهز به صفحه نمایشگر و پنل کنترلی دیجیتال بوده که کار با آن و انجام تنظیمات دلخواه را بسیار راحت نموده است. این دستگاه با داشتن پد سلولزی به جای پوشال موجب بالا رفتن بازده تبخیر و در نتیجه خنکی بیشتر می گردد. کولر آبی برفاب دارای دو سرعت عملکرد انتخابی می باشد، همچنین به کمک کلید مربوط به جهت چرخش پره ها که بصورت الکترونیکی عمل می کنند می توانید جهت چرخش پره های عمودی را به سمت چپ و راست انتخاب و تنظیم نمایید. در ضمن برای خاموش کردن کولر می توانید از تایمر 1 تا 8 ساعتی تعبیه شده برای دستگاه استفاده نمایید، بدین صورت که پس از طی شدن زمان مورد نظرتان کولر خاموش می گردد. برای سهولت در استفاده از دستگاه و انجام تنظیمات دلخواه یک کنترل از راه دور برای این کولر در نظر گرفته شده که می توان تمامی تنظیمات ذکر شده را به کمک آن انجام داد.

جزئیات محصول
Barfab BF5-O Cooler

مشخصات

نوع
آبی
جنس بدنه
پلاستیک ABS
وزن
31 کیلوگرم
ابعاد
1358 × 484 × 848 میلی متر
مشخصات فنی
حجم کولر 5000 - ولتاژ ورودی برق 220 - دهانه خروجی باد 580 × 560 - دارای الکترو موتور 190 وات دارای فن آکسیال و پمپ غرقابی
قدرت
1/4 اسب بخار
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.7

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.7
1399/03/21

سلام کولر بوی بدی می‌دهد و درفضای بسته هوا را شرجی میکند

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: طراحی این مدل کولر های آبی به این صورت است که، پشت این دستگاه که کار تهویه آن را انجام میدهد باید حتما در فضای باز که هوای طبیعی جریان دارد قرار داشته باشد و در جاهای بسته نباید مورد استفاده قرار گیرد. پشت این دستگاه هنگام کار کردم گرمای زیادی تولید می کند و از قسمت جلوی این دستگاه باد خنک خارج میشود، اگر محیط به صورتی باشد که گرمای حاصل از این دستگاه از محیط خارج نشود باعث بوی بد و شرجی شدن محیط می شود.