برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

کولر آبی برفاب مدل BF3_T

Barfab BF3_T Cooler

ویژگی های محصول

کنترل از راه دور

میزان ورودی آب 1/4 اینچ

دهانه خروجی باد 470x225 میلی متر

قابل استفاده برای مناطق معتدل و گرمسیری

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی شرکت برفاب
انتخاب رنگ
  • سفید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کولر آبی برفاب مدل BF3_T

کولر آبی برفاب Barfab مدلBF3-T با توان 100 وات و بازده خنکی75 درصد مناسب برای خنک سازی محیط های اداری، فروشگاه ها، مساجد و راهرو مدارس می باشد. قدرت خنک کنندگی کولر 85 مترمکعب می باشد که در واقع قادر به خنک کردن فضایی بیشتر از یک اتاق می باشد. حجم هوادهی دستگاه 1600 متر مکعب در ساعت معادل 950 فوت مکعب در دقیقه می باشد. هم چنین این هوادهی معادل 450 لیتر بر ثانیه می باشد.
سیستم کاری کولر آبی برفاب به این صورت است که آب توسط موتور به پد سلولزی پمپ شده و پدها را خیس نگه می دارد. هوا از روی پدهای خیس وارد کانال هوا می شود. در اثر عبور هوا از روی پدها آب بخار می شود. با تبخیر آب گرمای هوا کاسته می شود و به این ترتیب هوای تحت پوشش کولر خنک می شود. پد سلولزی به کار رفته در کولر باعث بالا رفتن بازده تبخیر می شود. این کولر دارای مخزن 60 لیتری است که با ظرفیت بالا امکان آب رسانی در ساعت های طولانی را فراهم می کند. میزان مصرف آب دستگاه 5 تا 10 لیتر در ساعت می باشد. با استفاده از ریموت کنترل کولر می توان تمامی تنظیمات دستگاه را از راه دور انجام داد.
با فشار دکمه on/off دستگاه روشن می شود و پس از 15 ثانیه تأخیر، بعد از این که پره های افقی کاملأ باز شدند به مدت 30 ثانیه در سرعت کم شروع به کار می کند. پس از روشن کردن کولر در صورتی که آب کافی در مخزن باشد پمپ روشن می شود. فشار دکمه cooling باعث متوقف شدن عمل خنک سازی می شود. این دستگاه هم چنین قابلیت ایجاد رطوبت را دارد. این قابلیت بخصوص در مناطق خشک که میزان رطوبت هوا کم می باشد بسیار مناسب است. با فشار دکمه مرطوب سازی رطوبت هوا به صورت اتوماتیک بین 40 تا 80 درصد تنظیم می شود.
این کولر دارای سه سرعت مختلف می باشد که متناسب با میزان گرمای محیط می توان سرعت مناسب را انتخاب نمود. با فشار دکمهspeed می توان سرعت باد دستگاه را از کم به متوسط و زیاد تغییر داد. توجه داشته باشید که در حالت رطوبت سازی نمی توان سرعت باد را تغییر داد. گردش هوای خروجی در زاویه های مختلف بالا، پائین، چپ و راست این امکان را فراهم می کند تا جهت وزش باد را به راحتی تنظیم نمود. وقتی کولر روشن است چرخش پره های عمودی در جهت های چپ و راست آغاز می شود. با فشار دادن مجدد دکمه چرخش حرکت پره ها متوقف می شود. هنگامی که کولر روشن گردید با فشار دادن دکمه مربوط به چرخش پره های افقی در جهت بالا و پائین، جابجایی باد شروع می شود.
از ویژگی های کولر برفاب می توان به قابلیت تولید یون منفی اشاره کرد. با فشار دکمه یون ساز عملکرد تولید یون فعال می شود. دستگاه تولید یون نصب شده در این کولر الکترون هایی را در هوا آزاد می کند که پس از ترکیب با اکسیژن هوا، یون منفی ایجاد می کند. یون منفی ذرات باردار الکتریکی هستند که آلودگی های موجود در هوا را از بین می برند و موجب طراوت و ایجاد رطوبت طبیعی در هوای محیط می شوند. اکسیژن فعال شده توسط یون منفی آسان تر جذب دستگاه تنفسی شده و از ایجاد باکتری جلوگیری می کند. یون منفی ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و کپک ها را از بین برده و در کاهش بیماری های هم چون سرفه، عطسه، آلرژی و آسم مؤثر می باشد. این یون هم چنین غبار، دود و آلودگی موجود در هوا را تصفیه می نماید.
حالت باد می تواند به سه صورت عادی، طبیعی و خواب تنظیم شود. پس از روشن کردن کولر، حالت باد به صورت عادی است. با یک بار فشار دادن دکمه wind mode باد در حالت خواب تنظیم می شود که در این صورت سرعت باد هر 30 ثانیه به سرعتی کم تر از سرعت کنونی تغییر می کند تا این که به پائین ترین سرعت رسیده و این چرخه مجددأ تکرار می شود. با فشار مجدد دکمهwind mode، سرعت باد در حالت طبیعی تنظیم می شود که در این حالت سرعت باد بین سرعت های کم، متوسط و زیاد به صورت تصادفی تغییر می کند.
در کولر برفاب امکان تنظیم زمان جهت صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد. با فشار دادن دکمه تایمر در حالت آماده به کار دستگاه، عملکرد تایمر شروع می شود و می توان زمان آن را از یک تا 9 ساعت تنظیم کرد. در صورت تنظیم زمان در حالت آماده به کار، پس از سپری شدن زمان تنظیم شده، کولر شروع به کار می کند. در صورت تنظیم زمان پس از روشن کردن کولر، بعد از سپری شدن زمان تنظیم شده کولر خاموش خواهد شد

جزئیات محصول
Barfab BF3_T Cooler

مشخصات

نوع
آبی
جنس بدنه
پلاستیک ABS
وزن
42 کیلوگرم
ابعاد
600x440x1710 میلی متر
مشخصات فنی
ولتاژ ورودی برق 50-220 ولت - کنترل از راه دور - قابل حمل - قابل استفاده برای مناطق معتدل و گرمسیری
قدرت
1/8 اسب بخار
دیدگاه کاربران (0)