برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ترازو دیجیتال بوش مدل PPW3401

Bosch PPW3401 Digital Scale

ویژگی های محصول

بیشترین وزن قابل اندازه گیری 200 کیلوگرم

کمترین وزن قابل اندازه گیری 100 گرم

سیستم هشدار وزن بیش از حد مجاز

منبع تغذیه 1 عدد باتری سکه‌ای

4 عدد سنسور اندازه‌گیری وزن

دقت اندازه گیری 100 گرم

بیشتر بخوانید
انتخاب رنگ
  • مشکی
776,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>10 امتیاز وایت کلاب 10 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 10,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

ترازو دیجیتال بوش مدل PPW3401

ابزاری برای حفظ تناسب اندام و کنترل وزن

ترازو از جمله ابزارهایی می باشد که قدمت زیادی دارد ، سال ها پیش مدل های عقربه ای حکمفرمای بازار بودند و هم اکنون مدل های دیجیتال . وجود یک ترازوی خوب در خانه برای هر کسی که به فکر تندرستی و کنترل وزن می باشد یک امر ضروری می باشد . ترازو اگر دقت و کیفیت مناسب نداشته باشد در هر بار وزن کشی وزن های متفاوتی را نمایش میدهد و این باعث میشود تا شخصی که در رژیم است یا نیاز به کنترل دقیق وزن خود دارد ، ناامید گشته یا سردرگم شود . از این رو خرید ترازوی دقیق بهترین کاری است که میتوانید انجام دهید . امروز در وایت کالا ترازو دیجیتال بوش مدل PPW3401 را خدمت شما معرفی میکنیم که یک ترازوی دقیق و باکیفیت است . با رنگ مشکی و سطحی از جنس شیشه طراحی ساده اما در عین حال زیبایی دارد. با ضربه زدن روی ترازو، سنسور لرزشی ترازو با تشخیص تغییرات، ترازو را روشن کرده و با ایستادن روی ترازو، سنسورهای اندازه‌گیری، وزن را محاسبه می‌کنند. اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند صفحه‌نمایش بزرگ ترازو است که اعداد را کاملاً خوانا و بزرگ نمایش می‌دهد.

ترازو وزن کشی بوش مدل PPW3401 دارای دقت 100 گرم و تحمل وزن 200 کیلوگرم می باشد



از آنجایی که حداکثر وزن قابل‌اندازه‌گیری توسط ترازو 200 کیلوگرم است، در صورتی که وزنی بیشتر از این مقدار روی آن قرار بگیرد پیغام خطا را نمایش می‌دهد. محدوده تغییرات وزنی که ترازو می‌تواند نمایش دهد 100 گرم است و یا عبارت بهتر دقت ترازو در حد 100 گرم است. پس از اندازه‌گیری وزن و پایین آمدن از ترازو، برای جلوگیری از تخلیه‌ی ناخواسته‌ی باتری‌ها، دستگاه به شکل خودکار خاموش می‌شود. منبع انرژی ترازو از یک باتری سکه‌ای که در پشت آن جای می‌گیرد تأمین می‌شود. هنگامی که انرژی باتری‌ها رو به اتمام است، عبارت LO روی صفحه‌نمایش داده می‌شود و این یعنی برای افزایش نور صفحه و دقت ترازو باید باتری‌ها را تعویض کرد.

توجه داشته باشید برای اینکه سنسورهای ترازو بتوانند وزن را با دقت بالایی اندازه‌گیری کنند ، سطح زیر ترازو باید کاملاً صاف و بدون هیچ‌گونه ناهمواری باشد.

جزئیات محصول
Bosch PPW3401 Digital Scale

مشخصات

نوع
دیجیتال
سایر مشخصات
حداقل وزن قابل اندازه گیری 100 گرم ، چهار سنسور اندازه گیری وزن ، سایز صفحه نمایش : 40 × 91 میلی‌متر ، نوع باتری LITHIUM ، هشدار وزن بیش از حد مجاز
ابعاد
30 × 30 × 2.2 سانتی‌متر
نمایشگر
دارد
منبع تغذیه
1 عدد باتری سکه‌ای
بیشترین وزن قابل تحمل
200 کیلوگرم
دقت
100
سیستم خاموشی خودکار
دارد
دیدگاه کاربران (0)