برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

سرخ کن فیلیپس مدل HD9630

Philips HD9630 Airfryer

ویژگی های محصول

مجهز به پایه‌ های ضدلغزش

مجهز به تایمر بالای 60 دقیقه

دارای زنگ هشدار آماده بودن غذا

مجهز به تکنولوژی حذف چربی های اضافی

دارای تکنولوژی جریان سریع هوا (Rapid Air)

تمیز کردن سریع و آسان سبد سرخ کن به لطف ویژگی QuickClean

دارای قابلیت کباب کردن، پختن و بریان کردن مواد غذایی علاوه بر سرخ کردن

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
6,100,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>81 امتیاز وایت کلاب 81 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 81,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

سرخ کن فیلیپس مدل HD9630

سرخ کردنی خوشمزه با کمترین میزان روغن 

یکی از مهمترین فاکتورها در حفظ سلامتی افراد پخت استاندارد مواد غذایی می باشد. پخت مواد غذایی با وسایل آشپزی معمولی سبب جذب حجم بالای روغن در مواد غذایی می شود که افزایش وزن و بیماری های زمینه ای را به دنبال دارد. یکی از بهترین تجهیزات آشپزی جهت کاهش مصرف روغن و پخت استاندارد مواد غذایی سرخ کن می باشد. از دیگر مزایای سرخ کردن انواع مواد غذایی با سرخ کن حفظ ترکیبات و عناصر موجود در مواد غذایی می باشد. سرخ کردن زیاد انواع مواد غذایی در روغن زیاد باعث کاهش کیفیت مواد غذایی و از بین رفتن ترکیبات مفید آن می شود. با پخت مواد غذایی در سرخ کن بدون روغن ضمن کاهش مصرف روغن خواص مواد غذایی را تا حد زیادی حفظ کرد. از آنجا که در هنگام سرخ شدن غذا درب سرخ کن بسته است از بخار شدن شدن و کاهش کیفیت غذا جلوگیری می شود.

90% روغن کمتر با سرخ کن فیلیپس

بررسی و خرید سرخ کن HD9630

فیلیپس تنها ایرفایر با فناوری حذف چربی است که چربی اضافی را جدا و جذب می کند تا شما عزیزان از غذاهای خوشمزه ای که از بیرون ترد هستند و از داخل با حداکثر طعم و حداقل چربی لذت ببرید. شما می توانید انواع متفاوت غذا را در این دستگاه سرخ کنید ، بپزید ، کباب کنید ، تفت دهید و حتی دوباره گرم کنید و این نشان میدهد که شما فقط یک سرخ کن نمیخرید بلکه با خرید یک محصول از چندین کارایی بهره مند میشوید.

از غذا سرخ شده ترد ، خوشمزه و بدون روغن لذت ببرید.

مشخصات فنی و عملکردهای سرخ کن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9630 یکی از سرخ‌کن‌های شرکت فیلیپس است که زیبایی و کارایی را باهم دارد.نمایندگی فیلیپس این سرخ‌کن را با ظاهری سفید بسیار زیبا طراحی کرده است. ظرف روغن و مخزن این سرخ‌کن در نیمه‌ی پایینی قرار دارد و با دستگیره از بدنه خارج می‌شود. ظرفیت این محصول ۱.۴ کیلوگرم بوده معادل نیم کیلو سیب زمینی که در یک وعده می توانید سرخ کنید. این مدل از سرخ‌کن‌ها از جریان هوای داغ جهت پخت و سرخ‌کردن مواد غذایی استفاده می‌کنند. در این بین از تماس مستقیم روغن داغ با مواد غذایی (مثل چیزی که در سرخ‌‌کن‌های ‌معمولی انجام می‌شود) خبری نیست. به‌همین خاطر هم غذاهای سرخ‌ شده تنها ۳ درصد چربی اضافی دارند. توان بالای ۲۲۲۵ وات سرخ‌کن فیلیپس ۹۶۳۰ و تکنولوژی به‌کار رفته در آن امکان تهیه‌ی غذای سالم را فراهم می‌آورد تا طعم واقعی مواد غذایی حفظ‌ شده و روغن اضافه وارد آن نشود. این سرخ کن با فناوری حذف چربی ، چربی اضافی را جدا کرده و جذب می کند تا غذایی سالم تهیه کند که چربی اضافی آن خارج شده باشد. تمیز کردن دستگاه، به لطف سبد و کشو قابل جابجایی با روکش نچسب نیز برای تمیز کردن بدون سر و صدا ایمن بسیار راحت بوده و امکان شستشوی همه قطعات قابل جدا شدن در ماشین ظرفشویی نیز هست. از عواقب سرخ کردن مواد غذایی مخصوصا مواد غذایی با کربوهیدرات بالا با روغن زیاد و حرارت بالا ایجاد ترکیبات مضر آکریل آمید می باشد. آکریل آمید از عوامل سرطان زا محسوب شده و تجمع آن در بدن خطرناک است. با استفاده از سرخ کن با میزان پایین مصرف روغن تا 90 درصد میزان ورود ترکیبات مضر از جمله آکریل آمید را کاهش دهید و به سلامتی خود توجه کنید

مشخصات کلی سرخ کن HD9630

توان 2225 وات

سیستم خاموشی خودکار

سنسور هوشمند بخار

ظرفیت: 6 نفره

تکنولوژی Rapid Air

بدنه عایق سرد

شستشو قطعات در ظرفشویی

تایمر بالای 60 دقیقه

90 درصد چربی کمتر

جزئیات محصول
Philips HD9630 Airfryer

مشخصات

سایر مشخصات
دارای دستگیره و بدنه خنک / اعلام هشدار در پایان برنامه / ظرفیت به نفر : 6 نفره
وزن
7.93 کیلوگرم
صفحه نمایش
ندارد
ابعاد
316 × 433 × 322 میلیمتر
توان مصرفی
2225 وات
نوع سرخ کن
سرخ کن کم مصرف
ظرفیت ماده غذایی
1.4 کیلوگرم
سیستم قطع کن خودکار
دارد
محفظه جمع‌آوری سیم
دارد
دیدگاه کاربران (0)