برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    ظرفشویی

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS88TW05

Bosch SMS88TW05 Dishwasher

ویژگی های محصول

سیستم Vario speed plus : صرفه جویی در زمان 20% تا 66%

دارای فناوری انحصاری استفاده از سنگ زئولیت

دارای سبد مخصوص قاشق و چنگال

تشخیص میزان کثیفی ظروف به کمک حسگر آب

موتور فوق ساکت با عمر طولانی BLDC

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

ماشین ظرفشویی 14 نفره بوش مدل SMS88TW05 دارای تکنولوژی زئولیت

ماشین ظرف‌شویی بوش مدل SMS88TW05 از ماشین ظرف‌شویی‌های باکیفیت‌ و کارآمد تولیدشده است. این ماشین ظرف‌شویی مبله با بدنه‌ای به رنگ سفید، زیبایی بسیاری در آشپزخانه پدید می‌آورد. ماشین ظرف‌شویی بوش مدل  SMS88TW05، برای شست‌وشوی مقدار زیادی ظرف، گنجایش دارد و برای یک میهمانی 14 نفره کافی است. استفاده از ماشین ظرف‌شویی علاوه بر اینکه به میزبان کمک می‌کند تا زمان بیشتری با میهمانان باشد یا پس از میهمانی زحمت شستن ظروف را نکشد، به مصرف انرژی و آب هم بسیار کمک می‌کند. این محصول دارای سه سبد یا جایگاه قرارگیری ظروف است. طبقه‌ی پایینی برای بشقاب و سینی و ظروف حجیم، طبقه‌ی میانی برای لیوان و فنجان و طبقه‌ی بالایی برای قرارگیری قاشق و چنگال و... است. این ماشین ظرف‌شویی با بهره‌گیری از برنامه‌های شست‌وشوی از پیش‌ تعیین‌ شده، قطعا رضایت مصرف‌کننده را تأمین می‌کند. صفحه‌نمایش این محصول کیفیت بالایی دارد و با اندازه‌ی باریک خود ظاهر دستگاه را بهبود بخشیده است. سبد میانی قابلیت این را دارد که در ارتفاع متفاوت قرار گیرد؛ به‌این‌ترتیب فضای داخلی دستگاه متغیر است. سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به کثیفی در این مدل در نظر گرفته‌ شده است که باعث افزایش راندمان دستگاه می‌شود. این مدل از ماده‌ی زئولیت بهره می‌برد تا هنگام خشک‌کردن ظروف، در مصرف برق صرفه‌جویی شود. صدای تولیدشده توسط دستگاه، حین فعالیت بسیار ناچیز است و اصلا آزاردهنده نیست. وجود قفل ایمنی کودک، مانع روشن‌شدن و تولید خطر برای کودکان کنجکاو می‌شود. بوش تولیدکننده و عرضه‌کننده‌ی لوازم‌خانگی برقی کوچک و بزرگ است. این برند سابقه‌ای بسیار روشن و موفق در سراسر جهان دارد و گزینه‌ای بسیار مناسب برای خریداران محسوب می‌شود.

ظرفشویی 14 نفره: چیدمان 14 نفره

به کمک سیستم پیشرفته سبدهای متغیر می توانید ظروف 14 نفره شامل : 14 بشقاب سوپ خوری و دسر، 14 لیوان، 14 قاشق، چنگال و چاقو، 1414 قاشق چای و دسر خوری، 2 کاسه بزرگ، 2 ملاقه، 1 کفگیر، 1 قاشق سس و ست تخم مرغ عسلی را بشویید.

زئولیت، تکنولوژی انحصاری ظرفشویی های منتخب شرکت بوش

زئولیت یک نوع سنگ معدنی است و بوش تنها شرکتی است که از زئولیت در سیستم خشک کن ظرفشویی های خود از آن استفاده می کند که مقدار تقریبی 1.2 کیلو گرم از سنگ زئولیت در ماشین های ظرفشویی خودبه کار برده است. ماشین های ظرفشویی دو چرخه دارند، 1. چرخه شستشو و 2. چرخه خشک کردن ظروف. این دو چرخه باید یکبار انجام شود تا باعث کاهش مصرف انرژی شود.

تکنولوژی زئولیت باعث می شود که دمای آب تا دمای 100 درجه سلسیوس یا 212 درجه فارنهایت گرم شود و این بخار  آب باعث خشک شدن کامل ظروف می شود و هیچ گونه لکه ای از رطوبت بر روی ظروف باقی نمی گذارد و همچنین منجر به کاهش زمان شستشو می شود که نهایتا باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی می شود.

پمپ آب استفاده شده در ظرفشویی های بوش دارای فن آوری Active water بوده که با وجود تکنولوژی زئولیت عملکرد آن بهبود یافته و کاهش مصرف آب، انرژی و عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی نتیجه تلفیق این دو فنآوری در ماشین های ظرفشویی منتخب بوش خواهد بود.

حسگر آب ( Aqua sensor )

سیستم حسگر آب، میزان کثیفی آب مرحله اول آبکشی را سنجیده و مشخص میکند که آیا برای استفاده در دوره اصلی شستشو قابل استفاده میباشد یا نه، اگر آب میزان املاح و کثیفی کمی داشته باشد دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در هر دوره شستشو به میزان 20% که برابر با 4 لیتر آب می باشد توسط سیستم Aqua sensor صرفه جویی خواهد شد.

Dsage Assist : سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به میزان کثیفی ظروف.

سیستم ضد نشت آب Aqua stop

شستشوی نصف ظرفیت ( Half Load )

قابلیت شستشوی نصف ظرفیت صرفه جویی 30 درصدی آب و کاهش زمان شستشو را برای شمت به ارمغان می آورد.

در سیستم Half Load شما میتوانید به صورت دلخواه از هر کدام از سبدها استفاده کنید. ( Load Sensor : سنسور تشخیص تعداد ظروف ).

Aqua Mix : سیستم حفاظت از ظروف شیشه ای

5 برنامه ویژه: شستشوی براق و خشک/شستشوی بهداشتی/سرعت متغیر/شستشوی قوی/نصف ظرفیت/صفحه کنترل لمسی

8 برنامه شستشو: شستشوی خودکار45-35درجه سانتیگراد

جزئیات محصول
Bosch SMS88TW05 Dishwasher

مشخصات

ارتفاع
85 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
سایر مشخصات
صفحه نمایش داخلی باریک با کیفیتHD، دارای 6دمای متفاوت، شستشوقابلیت جابجایی سبدها برای ظروف با اندازه های مختلف، 6 فضای تاشو بشقاب در سبدبالائی، 8فضای تاشو بشقاب در سبد پائینی
محفظه داخلی استیل ضد زنگ، تاخیر در زمان شستشو از 1 تا 24 ساعت، سیستم صوتی پایان برنامه، دارای 3سبد با سیستم VarioFlex، قابلیت تنظیم سبد ها در 3ارتفاع مختلف، نشانگر زمان باقیمانده، نشانگر LED نمک و مواد شوینده، قفل کودک ، صفحه کلید لمسی
کشور سازنده
آلمان
نمایشگر
دارد
میزان صدا
40 دسیبل
نوع ماشین ظرفشویی
مبله
مصرف انرژی
A+++
مصرف آب
9.5 لیتر
تعداد قفسه
3 سبد
قفسه بالا
دارد
دکمه لمسی
دارد
سبد هوشمند
دارد
دیدگاه کاربران (0)