برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    ظرفشویی

ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش مدل SMS88TI03T

Bosch SMS88TI03T Dishwasher

ویژگی های محصول

دارای فناوری انحصاری استفاده از سنگ زئولیت

دارای سبد مخصوص قاشق و چنگال

مجهز به بدنه ضد لک اثر انگشت

تشخیص میزان کثیفی ظروف به کمک حسگر آب

موتور فوق ساکت با عمر طولانی BLDC

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 36 ماه گارانتی کارا سرویس
انتخاب رنگ
  • استیل ضد لک
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI03T

ماشین ظرفشویی مدل SMS88TI03T از ماشین‌ظرفشویی‌های باکیفیت و از نوع مبله است که توسط شرکت بوش (Bosch) تولید و عرضه شده است. این ماشین ظرفشویی از مصرف انرژی و آب پایینی برخوردار است و با توجه به ظرفیتش، گزینه‌ای مناسب برای اغلب خانواده‌ها به‌ویژه خانواده‌هایی با جمعیت متوسط یا حتی پرجمعیت به شمار می‌آید. این دستگاه برای کنترل و بهینه‌سازی هرچه‌بیشتر مصرف با توجه به نیاز، از برنامه‌‌های شست‌وشوی متعددی برخوردار است. نشانگر مدت‌زمان باقی‌مانده از هر برنامه هم به زمان‌بندی و برنامه‌ریزی زمان کاربر کمک می‌کند. این دستگاه سه طبقه دارد که بالاترین طبقه برای شست‌وشوی قاشق و چنگال استفاده می‌شود. صفحه‌نمایش و کاربری این مدل بسیار زیبا و ساده است. صدای دستگاه هم بسیار کم بوده و اصلا آزاردهنده نیست. گفتنی است شرکت بوش  (Bosch) سازنده‌ی این دستگاه، از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم برقی به‌ویژه لوازم برقی خانگی است که طی سال‌ها عرضه‌ی محصولاتش با بیشترین کیفیت و نوآوری، به یکی از برندهای برتر و محبوب این گروه محصولات تبدیل شده است.

 

زئولیت، تکنولوژی انحصاری ظرفشویی های منتخب شرکت بوش

زئولیت یک نوع سنگ معدنی است و بوش تنها شرکتی است که از زئولیت در سیستم خشک کن ظرفشویی های خود از آن استفاده می کند که مقدار تقریبی 1.2 کیلو گرم از سنگ زئولیت در ماشین های ظرفشویی خودبه کار برده است. ماشین های ظرفشویی دو چرخه دارند، 1. چرخه شستشو و 2. چرخه خشک کردن ظروف. این دو چرخه باید یکبار انجام شود تا باعث کاهش مصرف انرژی شود.

تکنولوژی زئولیت باعث می شود که دمای آب تا دمای 100 درجه سلسیوس یا 212 درجه فارنهایت گرم شود و این بخار  آب باعث خشک شدن کامل ظروف می شود و هیچ گونه لکه ای از رطوبت بر روی ظروف باقی نمی گذارد و همچنین منجر به کاهش زمان شستشو می شود که نهایتا باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی می شود.

پمپ آب استفاده شده در ظرفشویی های بوش دارای فن آوری Active water بوده که با وجود تکنولوژی زئولیت عملکرد آن بهبود یافته و کاهش مصرف آب، انرژی و عملکرد بهتر ماشین ظرفشویی نتیجه تلفیق این دو فنآوری در ماشین های ظرفشویی منتخب بوش خواهد بود.

حسگر آب ( Aqua sensor )

سیستم حسگر آب میزان کثیفی آب مرحله اول آبکشی را سنجیده و مشخص میکند که آیا برای استفاده در دوره اصلی شستشو قابل استفاده میباشد یا نه، اگر آب میزان املاح و کثیفی کمی داشته باشد دوباره مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در هر دوره شستشو به میزان 20% که برابر با 4 لیتر آب می باشد توسط سیستم Aqua sensor صرفه جویی خواهد شد.

Dsage Assist : سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به میزان کثیفی ظروف.

سیستم ضد نشت آب Aqua stop

شستشوی نصف ظرفیت ( Half Load )

قابلیت شستشوی نصف ظرفیت صرفه جویی 30 درصدی آب و کاهش زمان شستشو را برای شمت به ارمغان می آورد.

در سیستم Half Load شما میتوانید به صورت دلخواه از هر کدام از سبدها استفاده کنید. ( Load Sensor : سنسور تشخیص تعداد ظروف ).

Aqua Mix : سیستم حفاظت از ظروف شیشه ای

5 برنامه ویژه: شستشوی براق و خشک/شستشوی بهداشتی/سرعت متغیر/شستشوی قوی/نصف ظرفیت/صفحه کنترل لمسی

8 برنامه شستشو: شستشوی خودکار45-35درجه سانتیگراد

جزئیات محصول
Bosch SMS88TI03T Dishwasher

مشخصات

ارتفاع
84.5 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
سایر مشخصات
طول سیم 175 سانتیمتر، طول لوله آب ورودی 165 سانتی متر، طول لوله آب خروجی 190 سانتی متر

مجهز به سیستم هیدرولیک ActiveWater، قابلیت تاخیر در شروع برنامه شستشو از 1 تا 24 ساعت، مجهز به بدنه ضد لک اثر انگشت، نمایشگر کمبود نمک شستشو، نمایشگر کمبود درخشان کننده، چراغ داخلی Emotion light، دارای Glass holder
کشور سازنده
آلمان
وزن
55 کیلوگرم
نمایشگر
دارد
میزان صدا
40 دسیبل
نوع ماشین ظرفشویی
مبله
مصرف انرژی
A+++ -10%
مصرف آب
7 لیتر ( متوسط مصرف )
قفسه ها
سبد های سیلور XXL، 3 سبد با سیستم vario speed pro، سبدها دارای دستگیره، ظروف تا 21 سانتیمتر در سبد بالایی، ظروف تا 31 سانتی متر در سبد پایینی، 8قفسه بشقاب در سبد پایینیو 6قفسه در سبد بالا، 2قفسه فنجان در سبد پایینی
تعداد قفسه
3 سبد
قفسه بالا
دارد
دکمه لمسی
دارد
سبد هوشمند
دارد
دیدگاه کاربران (0)