برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    ظرفشویی

ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش SMS69N22ME

Bosch SMS69N22ME Dishwasher

ویژگی های محصول

دارای 6 برنامه شستشو و 4 برنامه ویژه شستشو

سیستم ضد نشت آب (Aqua Stop)

فیلتر سه لایه با قابلیت خود تمیزکن

قابلیت تنظیم ارتفاع سبدها در سه ارتفاع مختلف

سیستم تشخیص تعداد ظروف

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

ماشین ظرفشویی 13 نفره بوش SMS69N22ME

ظرفشویی مبله بوش BOSCH مدل SMS69N22UE محصول کشور آلمان می باشد. رده انرژی ظرفشویی A++ می باشد به این معنا که 20 درصد کمتر از رده انرژی استاندارد A مصرف انرژی دارد. به این ترتیب با ظرفشویی بوش علاوه بر شستشوی بهداشتی ظروف در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهید کرد. در داخل محفظه شستشوی دستگاه دو سبد بزرگ فلزی به همراه یک نیم سبد قرار دارند. نیم سبد در قسمت بالایی ظرفشویی تعبیه شده که موجب می شود فضای کمتری از داخل محفظه اشغال شود، در نتیجه قرار دادن ظروف بزرگ مانند قابلمه و تابه راحت تر خواهد بود. از نیم سبد می توان جهت قرار دادن قاشق، چنگال و هم چنین ظروف کوچک مانند کاسه های کوچک استفاده نمود. صفحه نمایش گر ظرفشویی عملکرد در حال انجام کار دستگاه را نمایش می دهد.
ظرف شویی بوش مجهز به 6 برنامه شستشو می باشد. از برنامه های شستشو می توان به شستشوی اقتصادی اشاره کرد علاوه بر شستشوی کاملأ تمیز و بهداشتی ظروف موجب صرفه جویی در مصرف آب و برق نیز می گردد. این دستگاه هم چنین مجهز به چهار برنامه ویژه شامل شستشوی قوی، سرعت متغیر، شستشوی بهداشتی و خشک کن اضافی می باشد. ظرف شویی بوش مجهز به 5 دمای مختلف شستشو می باشد که با توجه به میزان چرب بودن ظروف می توان دمای مناسب را انتخاب نمود. ویژگی ظرفشویی بوش مجهز بودن به تایمر الکترونیکی می باشد که امکان شستشوی تأخیری را فراهم می کند. با استفاده از این ویژگی می توان ظروف را در دستگاه چید و سپس زمان شستشو را تعیین نمود تا در زمان تنظیم شده ظرفشویی به صورت اتوماتیک روشن شود. با استفاده از ویژگی قفل کودک، صفحه نمایش گر و درب قفل شده و مانع از تأثیر کودکان بر روی دستگاه در هنگام شستشو می شود.

جزئیات محصول
Bosch SMS69N22ME Dishwasher

مشخصات

ارتفاع
84.5 سانتی متر
پهنا
60 سانتی متر
عمق
60 سانتی متر
سایر مشخصات
دارای قفل کودک ، مجهز به موتور فوق ساکت با عمر طولانی (BLDC) ، دارای سیستم صرفه جویی در مصرف آب Active water ، سنسور تشخیص میزان آب ، سنسور میزان مواد شوینده ، سیستم هوشمند کنترل مواد شوینده و آب مصرفی نسبت به کثیفی
کشور سازنده
آلمان
نمایشگر
دارد
میزان صدا
44 دسیبل
نوع ماشین ظرفشویی
مبله
مصرف انرژی
A++
مصرف آب
6 لیتر
تعداد قفسه
3 سبد
قفسه بالا
دارای 2 قفسه بالا
دکمه لمسی
دارد
سبد هوشمند
دارد
دیدگاه کاربران (0)