برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

پخش دی وی دی و گیرنده دیجیتال ME-5082 مارشال

Marshal ME-5082 DVD Player With DVB-T2

ویژگی های محصول

.

پخش کننده DVD

گيرنده‌ديجيتال DVB-T2

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

گیرنده دیجیتال و پخش دی وی دی مارشال Marshal مدل ME-5082

گیرنده دیجیتال و پخش دی وی دی مارشال Marshal مدل ME-5082 با توان مصرفی 10 وات دستگاهی دو منظوره با طراحی شیک و کاربردی است که امکان تماشای برنامه های تلویزیون و پخش انواع سی دی و دی وی دی را با کیفیت HD برای شما فراهم می آورد. این گیرنده از نوع DVB-T/T2 می باشد که سیگنال های دریافتی از شبکه های تلویزیونی ایران را با فرمت های مناسب جهت اتصال به تلویزیون با کیفیت خوب تبدیل می کند. همچنین این گیرنده دارای قابلیت پخش زیر نویس و تلتکست و مجهز به سیستم EPG بوده که با کمک این ویژگی می توانید لیست برنامه های تلویزیونی طول هفته را مشاهده کنید.
پخش دی وی دی و گیرنده دیجیتال 5082 مارشال دارای صفحه نمایشگر و پنل دیجیتال جهت انجام تنظیمات و نمایش اطلاعات درحال پخش بوده و در قسمت پشت بدنه چندین نوع پورت شامل ورودی و خروجی RF جهت اتصال آنتن به دستگاه و تلویزیون ، خروجی صدا و تصویر AV / Audio R-L ، خروجی HDMI وجود دارد. همچنین روی پنل دستگاه پورت میکروفون با ولوم کنترل میزان صدا و درگاه USB تعبیه شده و این امکان را می دهد تا بتوانید فایل های دلخواه خود را توسط دستگاه پخش نموده یا برنامه مورد نظر خود را از تلویزیون یا دی وی دی روی حافظه جانبی ضبط نمایید. درضمن به کمک سیستم شیفت زمانی یا همان ماشین زمان می توانید برنامه های در حال پخش را عقب برده و دوباره تماشا کنید و با این فناوری هیچ صحنه ای از برنامه دلخواهتان را از دست نخواهید داد. این دستگاه قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی قابل اتصال به پورت USB تا ظرفیت 64 گیگا بایتی را دارد.

جزئیات محصول
Marshal ME-5082 DVD Player With DVB-T2

مشخصات

خروجی HDMI
دارد
ابعاد محصول
45 × 250 × 350ميلي‌متر
فرمت پخش صوتی
MP3 - JPEG - BMP - AVI - MP4 - MKV - MPEG-4 - Divx - 4AVC/H.264 - MPEG-2
مشخصات دیگر
درايو نوری DVD¡ CD-R/CD-RW ، دارای خروجي ويديويی کامپوزيت و کامپوننت، خروجي صوتی ديجيتال کواکسيال، خروجي‌هاي صوتي آنالوگ، قابليت پخش از USB، دالبی ديجيتال
دیدگاه کاربران (0)