برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

پخش دی وی دی سامسونگ مدل DVD-E699

Samsung E699 DVD Player

ویژگی های محصول

فناوری ConnectShare Movie

خروجی اسکن پیشرفته، همه چیز واقعی تر

ریپ کردن محتویات سی دی

ضد گرد و غبار

0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پخش دی وی دی سامسونگ مدل DVD-E699

تماشای فیلم از طریق USB

به لطف فناوری ConnectShare Movie کافی است که درایو حافظه USB یا دیسک سخت HDD خود را به پخش کننده بلوری وصل نمایید و از نمایش محتویات دلخواه خود لذت ببرید. قابلیت ConnectShare Movie تعداد دستگاه های مورد نیاز برای تماشا، گوش دادن یا پخش محتواهای مورد علاقه شما را کاهش می دهد. از طریق بلندگوهای پخش کننده بلوری خود مستقیماً موسیقی گوش کنید و فیلم ها و تصاویر را به یک صفحه بزرگ انتقال داده از تماشای آنها لذت ببرید. اکنون در حالی که راحت در منزل خود نشسته اید از پخش محتویات و فرمت های گوناگون لذت ببرید.

با «خروجی اسکن پیش رونده» همه چیز را واضح ببینید

با «خروجی اسکن پیشرفته» همه چیز را دو برابر واقعی تر ببینید. خروجی اسکن پیشرفته کیفیت فول اچ دی 1080p را تنها با یک مرحله پردازش ارائه می دهد در حالیکه یک تلویزیون وضوح بالای معمولی HDTV برای اینکه بتواند با شیوه از رده خارج شده اینترلیس خود برای تبادل داده ها چنین کیفیتی ارائه کند باید دو مرحله پردازش انجام دهد. این بدان معنی است که تصویر حاصله به مراتب شفاف تر، واضح تر، بهتر و غنی از جزئیات حیرت انگیز خواهد بود – که برای تماشای مسابقات ورزشی پرتحرک یا فیلم های اکشن ایده آل است.

ضد گرد و غبار

به یمن وجود قابلیت ضد گرد و غبار سامسونگ، پخش دی وی دی ها بدون هیچ مشکل و وقفه ای انجام خواهد شد. این قابلیت عملاً موقعی که دیسک در حال چرخش است گرد و غبار را از لنز دستگاه پخش کننده دی وی دی می زداید. با استفاده از قابلیت ضد گرد و خاک پخش کننده می توانید در رابطه با عملکرد بهینه و تصویری به مراتب شفافتر اطمینان خاطر داشته باشید.

ریپ کردن محتویات سی دی

آهنگ های دلخواه خود را با انتقال به پخش کننده MP3 به همراه داشته باشید. با قابلیت «ریپ کردن محتویات سی دی» می توانید عملاً در چند دقیقه سی دی های خود را به فایل های MP3 تبدیل کنید. کافی است سی دی را در دستگاه قرار داده و دکمه «ریپ کردن محتویات» را فشار دهید تا تراک های صوتی از سی دی استخراج شوند.

 

جزئیات محصول
Samsung E699 DVD Player

مشخصات

کشور سازنده
اندونزی
خروجی HDMI
ندارد
ابعاد محصول
4.2 × 20.7 × 30 سانتی متر
وزن محصول
1.1 کیلو گرم
مشخصات درایو نوری
DVD-Video/DVD±R/DVD±RW ، CD DA/CD-R/CD-RW ، VCD 1.1
خروجی ویدیویی کامپوزیت
دارد
خروجی ویدیویی کامپوننت
دارد
خروجی S-Video
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال اپتیکال
ندارد
خروجی صوتی دیجیتال کواکسیال
دارد
خروجی‌های صوتی آنالوگ
ندارد
ورودی هدفون
ندارد
ورودی DV
ندارد
قابلیت ضبط از طریق USB
ندارد
سایر قابلیت‌ها
دارای قابلیت دالبی دیجیتال ، قابلیت ارتقاء تصاویر ، قابلیت پخش زیرنویس ، دارای ورودی USB
دیدگاه کاربران (0)