برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6

Bosch BBHMOVE6 Chargeable Vaccum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

مشخصات ، قیمت و خرید جارو شارژی بوش MOVE 6

قابليت استفاده به صورت دستي و عصايي

قابلیت تنظیم در دو قدرت مختلف

طراحی تاشو برای صرفه جویی در فضا

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • سرمه ای
6,050,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>81 امتیاز وایت کلاب 81 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 81,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6

جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6

جاروشارژی با 36 دقیقه زمان کار و قابلیت تاشو

جارو شارژی‌های زیادی در بازار یافت می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به عنوان یک جاروی دم دستی و برای زدودن گردو خاک و آلودگی‌ها در حجمی کم استفاده کرد، اما مشکلی که اکثر کاربران با این جارو شارژی‌ها دارند قدرت کم و شارژ دهی پایین آن‌ها است، تا جایی که بسیاری از افراد پس از خرید این دستگاه‌ها و در استفاده های اولیه از این وسیله ناامید شده و از خرید خود پشیمان می‌شوند. از این روی شرکت بوش جارویی را معرفی کرده است که کارکردی بی سیم را به همراه قدرتی بالاتر از سطح معمول جارو شارژی‌ها ارائه می‌دهد. این جارو را می‌توان مناسب افرادی دانست که قابلیت حمل جاروهای شارژی را همراه با قدرت و توان مکش جاروهای معمولی در یک وسیله می‌خواهند . با وجود اینکه جاروشارژی بوش  Move 6 در نگاه  اول یک جاروی عصایی به نظر می‌رسد، می‌توانید قسمت پایینی را جدا کرده و به صورت دستی از آن استفاده کنید. در حالت دستی، امکان نصب سری مخصوص درزها و کناره‌ها وجود دارد.

طراحی تاشوی جاروی BBH MOVE 6 امکان نگهداری آن را در فضاهای کوچک میسر میکند

در حالت تا شده ارتفاع جارو تنها به 70 سانتی‌متر می‌رسد. مخزن جارو شارژی مدل BBHMOVE4 شفاف است و می‌توان پرشدن مخزن را دید. فیلتر بهداشتی جارو امکان جداسازی از دستگاه را دارد و قابل‌شست‌وشو است. این فیلتر برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل موتور در مخزن این دستگاه تعبیه شده است. در حالت ایستاده دستگاه می‌تواند بدون تکیه به سطح کمکی یا قرارگرفتن روی پایه‌ی شارژ، ثابت بایستد.

جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE6

جاروشارژی BBH Move 6 بوش این قابلیت را دارد که در تنظیم مختلف از لحاظ توان قرار بگیرد . این جاروشارژی انرژی کار خود را از طریق یک باتری نیکل متال هیدرید تامین می‌کند. برای شارژ کامل دستگاه باید 12 تا 16 ساعت صبر کنید. در حالت شارژ کامل این دستگاه می‌تواند در حدود 35 دقیقه شارژدهی کند. باتری قدرتمند 18 ولتی این جاروشارژی امکان جاروکشی سریع و مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد. در هر صورت جاروهای شارژی استفاده محدودی دارند اما میتوانند در مواقع ضروری به کمک ما بیایند و برای پاکسازی در سطح محدود و کوچک انتخاب بسیار بهتری از جاروهای برقی هستند . وایت کالا خرید این جاروشارزی با کیفیت از برند بوش را به شما توصیه میکند . این جاروشارژی برای تمیز کردم میز ناهارخوری ، مبل و داخل ماشین بسیار ایده آل است و در سریع ترین زمان کار شما را راه می اندازد.

جزئیات محصول
Bosch BBHMOVE6 Chargeable Vaccum Cleaner

مشخصات

نوع
ایستاده و دسته کوتاه
وزن
: 4.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده به صورت دسته‌دار و بدون دسته - قابلیت تنظیم در دو قدرت مختلف - طراحی تاشو برای صرفه جویی در فضا ارتفاع در حالت تا شده 70 سانتی متر
قابلیت جذب مایعات
ندارد
نوع باتری
لیتیوم
قابلیت نصب بر روی دیوار
ندارد
ولتاژ باتری
18 ولت
نشانگر باتری
دارد
گنجایش مخزن
0.3 لیتر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.0
1398/05/28

جاروشارژی های بوش کلا خوبن.من خودم این مدل رو دارم، خیلی باهاش راحتم.هم سبکه و هم قدرتش خوبه.
موتورشم به تنهایی میشه استفاده کرد.