برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی بوش مدل BKS4043

Bosch BKS4043 Chargeable Vaccum Cleaner

ویژگی های محصول

سری های متنوع

فیلتر قابل شست و شو

قابليت مکش مايعات به مقدار کم

عملکرد دستگاه بیشتر از 15 دقیقه

دارای پایه شارژر برای قرارگیری روی میز یا دیوار

انتخاب رنگ
  • نوک مدادی
1,070,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>14 امتیاز وایت کلاب 14 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 14,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی دستی بوش مدل BKS4043

قیمت ، مشخصات و خرید جاروبرقی دستی بوش مدل BKS4043

یک وسیله دستی بسیار ساده برای تمیزکاری سریع در هر زمان

امروزه شاید کمتر کسی باشد که در منزلش نیازی به استفاده از یک جاروی شارژی را احساس نکند. وقتی تصمیم به خرید یک جارو شارژی دستی دارید به شما پیشنهاد می کنیم بالاترین مدل موجود را خریداری کنید تا کارایی خوبی دریافت نمایید . جاروشارژی های بوش مثل جاروبرقی های آن از کیفیت خوبی برخوردارند و میتوانند در مواقع ضروری نیاز ما را برآورده سازند . استفاده از جاروشارژی در جای خود مزیت های فراوانی دارد ، مثلا وابسته به پریز نیستید ، جایی هستید که برق وجود ندارد ، یا میزان تمیزکاری در حجم کم که روشن کردن جاروبرقی به صرفه نیست . مثلا برای پاک کردن روی میز ناهارخوری مسلما استفاده از جاروبرقی های پرقدرت چندان عاقلانه به نظر نمیرسد ، در این مواقه یک جاروشارژی خوب میتواند خیلی سریع تر و بهتر کار را راه بیندازد . مدل BKS4043 محصولی باکیفیت از شرکت بوش است که تنها قابلیت استفاده به‌صورت دستی را دارد. این جاروی زیبا دهانه‌ی شفافی دارد که بخشی از داخل آن مشخص است. رنگ آن ترکیبی از نقره‌ای و نوک‌مدادی است. ترکیبی که جذابیتش را هم بیشتر می‌کند. باتری این مدل از نوع نیکل هیدرید است. برای شارژ آن باید 12 تا 16 ساعت دستگاه را به برق متصل کنید. در هر بار شارژ کامل می‌توانید 15 دقیقه از جارو استفاده کنید . عمل تخلیه‌ی مخزن جارو به شیوه‌ی کاملا بهداشتی انجام می‌پذیرد. کافی است دریچه‌ی مخصوص را به سمت پایین باز کنید تا زباله‌ها از دستگاه خارج شوند؛ علاوه‌براین فیلتر HEPA باکیفیت این دستگاه، قابلیت شست‌وشو دارد که این ویژگی سبب حفظ اثرگذاری و کیفیت کار دستگاه می‌شود.

تکنولوژی Ni-MH Battery Technology در جاروشارژی بوش

تکنولوژی Ni-MH Battery Technology مربوط به باتری های محصولات بوش می باشد که در جارو شارژی های عصایی و دستی آن به کار رفته است. با استفاده از این فناوری که در جهت حفاظت از محیط زیست اختراع شده است. شما می توانید باتری با عمر مفید بالا در دستگاه های محصولات بوش را شاهد باشید. این باتری ها عموماً وزن بسیار کمی دارند . این باتری یک باتری قابل تعویض Ni-MH است که بسیار قدرتمند و مطمئن برای استفاده های بلند مدت است.

جزئیات محصول
Bosch BKS4043 Chargeable Vaccum Cleaner

مشخصات

نوع
دسته کوتاه
کشور سازنده
کشور مبدا آلمان
وزن
1.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ميزان شارژدهي باتري 15 دقيقه ، مدت زمان مورد نياز براي شارژ کامل دستگاه 16 ساعت ، میزان صدا 75 دسیبل / اقلام همراه : اقلام همراه سری گوشه ، برس و سری مخصوص مکش مایعات
قدرت موتور
60 وات
قابلیت جذب مایعات
دارد
پاکت جارو برقی
ندارد
نوع باتری
Ni-MH
قابلیت نصب بر روی دیوار
دارد
ولتاژ باتری
14.4 ولت
گنجایش مخزن
0.3 لیتر ، گنجايش مخزن مايعات : 0.4 لیتر
دیدگاه کاربران (0)