برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6148

Philips FC6148 Handheld Vacuum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

توان 100 وات

طراحی زیبا و کاربردی

استفاده از باتري ليتيومي

توانایی مکش ضایعات خشک

مجهز به سیستم دو مرحله ای

انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • بژ
1,675,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>22 امتیاز وایت کلاب 22 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 22,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروشارژی فیلیپس مدل FC6148

جارو شارژی فیلیپس Philips مدل FC6148 بسیار سبک طراحی شده و در حین استفاده باعث خستگی دست نمی شود. همچنین با داشتن این جارو دیگر نیازی به استفاده از جارو برقی های سنگین برای یک جاروی ساده نیست و می توانید آب یا هرچیز دیگری که بر روی زمین ریخته شده به راحتی تمیز کنید. این دستگاه با توان 100 وات و مکش بسیار بالا قادر است که کاملا گرد وغبارمحل کار، داخل ماشین و منزل شما را از بین ببرد و تمیزی را به شما هدیه کند.
جارو شارژی فیلیپس FC6148 دارای مخزن گرد وخاک با ظرفیت 0.51 لیتری است که به راحتی از دستگاه جدا شده و می توان گرد و خاک جمع آوری شده درون مخزن را خالی کرد. همچنین وجود باطری بسیار قوی 10.8 ولتی از نوع Li-Ion که در این دستگاه تعبیه شده که در مدت 8 ساعت بطور کامل شارژ شده و می توان به مدت 9 دقیقه بطور مداوم از دستگاه استفاده کرد. همچنین این دستگاه به سیستم خاموشی خودکار مجهز می باشد بدین منظور که پس اتمام شارژ کامل ، دیگر اجازه ورود برق به باطری دستگاه نمی گردد و این قابلیت مانع از کاسته شدن عمر باطری می شود.
وجود دسته نرم ، نمایشگر شارژ و تنها 800 گرم وزن از ویژگیهای این دستگاه جارو شارژی دستی فیلیپس می باشد.ضمنا این مدل جاروشارژی دستی دارای پایه شارژ قابل اتصال به دیوار می باشد. نصب دیواری دستگاه موجب راحت تر شدن استفاده ، عدم گم شدن دستگاه در منزل ( به دلیل داشتن محل ثابت ) و عدم اشغال فضای اضافی روی میز می شود.

جزئیات محصول
Philips FC6148 Handheld Vacuum Cleaner

مشخصات

نوع
دسته کوتاه
وزن
0.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت خاموشی خودکار پس از شارژ کامل - ذخیره انرژی تا 70 درصد - زمان استفاده 9 دقیقه - زمان شارژ کامل 8 ساعت__ اقلام همراه - دارای پایه شارژ، نازل برسی و نازل گوشه گیربا سری لاستیکی
قدرت موتور
100 وات
نوع باتری
لیتیوم
قابلیت نصب بر روی دیوار
دارد
ولتاژ باتری
10.8 ولت
نشانگر باتری
دارد
نشانگر پر بودن مخزن
دارد
گنجایش مخزن
0.5 لیتر
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

4.3
1399/12/15

سلام برای تعمیرات با چه شماره ایی تم

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: لطفا برای خدمات محصولات فیلیپس با شرکت شکوفا منش( شکوفا سرویس) تماس بگیرید. شماره تماس شرکت: 2865-021