برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE5N

Bosch BBHMOVE5N Chargeable Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

رنگ بسیار جذاب زیبا و گیرا

انعطاف پذیر و قابلیت تا شدن

سبک و دارای 3.2 کیلوگرم وزن

ظرفیت مخزن بزرگ 300 میلیلیتری

دارای فیلتر ضد حساسیت قابل شستشو

سیستم 2 در 1 و تبدیل به جارو دستی با فشردن تنها یک دکمه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • قهوه ای شکلاتی
1,645,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>22 امتیاز وایت کلاب 22 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 22,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید جارو شارژی بوش مدل BBHMOVE5N

جاروشارژی با 36 دقیقه زمان کار


یک دستگاه عالی برای نظافت سریع منزل نیاز دارید ؟ جاروشارژی بوش BBHMOVE5N تنها چیزیست که باید خریداری کنید . این جاروشارژی از جدیدترین مدل های بوش است که با رنگبندی کلاسیک شکلاتی و طراحی بدنه عالی توانسته طرفداران زیادی برای خود جلب نماید . عملکرد این جارو به صورت بی سیم بوده و میتوانید هر کجا که بخواهید آن را با خود ببرید ، فرقی نمیکند که یک خانه 50 متری دارید یا یک ویلای 500 متری ، دیگر با سیم و پریز خداحافظی کنید .

با جاروشارژی بوش BBHMOVE5N میتوانید 12 ساعت شارژ کنید و 36 دقیقه جارو بکشید

مخزن جارو شارژی مدل BBHMOVE4 شفاف است و می‌توان پرشدن مخزن را دید ، ظرفیت این مخزن 300 میلیتر است . فیلتر بهداشتی جارو امکان جداسازی از دستگاه را دارد و قابل‌شست‌وشو است. این فیلتر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل موتور در مخزن این دستگاه تعبیه شده است. در حالت ایستاده دستگاه می‌تواند بدون تکیه به سطح کمکی یا قرارگرفتن روی پایه‌ی شارژ ، ثابت بایستد. این جارو به راحتی با یک دکمه قابلیت تبدیل به یک جارودستی سبک وزن را دارد که برای تمیز کردن داخل کابینت ها ، داخل ماشین و کمدها بسیار ایده آل میباشد . تکنولوژی Easy Clean به نظافت آسان مخزن جارو شارژی اشاره دارد. با استفاده از این فناوری به راحتی قطعات قابل جداسازی می باشد و شما می‌توانید جاروشارژی خود را تمیز می‌کنید و دیگر نگران آسیب رساندن گرد غبار به جاروی شارژی خود نباشید .


جاروشارژی BBH Move 5 بوش انرژی کار خود را از طریق یک باتری نیکل متال هیدرید تامین می‌کند. برای شارژ کامل دستگاه باید 12 تا 16 ساعت صبر کنید. در حالت شارژ کامل این دستگاه می‌تواند در حدود 36 دقیقه شارژدهی کند. با قابلیت تاشو ، وزن کم ، ظرفیت بالای باتری و طراحی عالی ، خرید جاروشارژی بوش move 5 آن هم با قیمت مناسب از وایت کالا ، بهترین کاری است که میتوانید برای ارتقای نظافت منزل خود انجام دهید .

جزئیات محصول
Bosch BBHMOVE5N Chargeable Vacuum Cleaner

مشخصات

نوع
ایستاده و دسته کوتاه
وزن
3.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای دو سطح قدرت - دارای برس الکتریکی - دارای باتری 18 ولتی - انعطاف پذیر و قابلیت تا شدن - سبک و دارای 3.2 کیلوگرم وزن
قدرت موتور
3.2 کیلوگرم
قابلیت جذب مایعات
ندارد
پاکت جارو برقی
ندارد
نوع باتری
Ni-MH
قابلیت نصب بر روی دیوار
ندارد
ولتاژ باتری
18 ولت
نشانگر پر بودن مخزن
دارد
دیدگاه کاربران (0)