برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی بوش مدل BHN2140L

Bosch BHN2140L Handheld Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

دو میزان قدرت مکش

دارای فیلتر قابل شست و شو

فناوری Lithium-Ion: باتری های شارژی بادوام و قدرتمند، با قابلیت کارکرد طولانی مدت و زمان شارژ کوتاه

سیستم HighPower Airflow: با فناوری بهینه جداسازی گرد و غبار و گردش هوای بالا، گرد و خاک را به طور موثری از محیط جدا می کند

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • قهوه ای
1,800,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>24 امتیاز وایت کلاب 24 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 24,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی بوش مدل BHN2140L

قیمت ، مشخصات و خرید جاروبرقی دستی بوش مدل BHN2140L


پریز برق و کابل برق را فراموش کنید . جاروشارژی «بوش» (Bosch) مدل «BHN20110» دستگاهی کوچک ولی پرکاربرد است که دست شما را باز میگذارد .  با پیشرفت تکنولوژی و استقبال مردم از دستگاه های کوچک و دم دستی ، استفاده از لوازم شارژی روز به روز در حال گسترش است ، جاروهای شارژی نیز از آن دسته ابزار مفیدی هستند که طی سالیان اخیر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند . جاروهای شارژی به‌ خاطر بی‌نیازی به سیم برق و نصب و جمع‌آوری ، برای تمیزکردن فضاهای محدود و کوچک مانند آشپزخانه، کارگاه، میز کار و... بسیار مفید و به صرفه هستند . جاروی شارژی بوش مدل BHN2140L می‌تواند تا 45 دقیقه با شارژی که دارد، به کاربر خدمت کند. باتری این دستگاه 21.6 ولت و از نوع نیکل متال هیدرید است. زمان شارژ شدن و قدرت مکشی که ایجاد می‌کند ، نسبت به اندازه‌ی دستگاه مناسب است.

این دستگاه بدنه‌ای پلاستیکی دارد و وزن کم آن برای استفاده توسط خانم های خانه دار بسیار ایده آل است

این جارو شارژی 0.8 کیلوگرم وزن دارد که به راحتی قابل حمل می باشد . صدای جاروی شارژی بوش مدل BHN2140L چندان آزاردهنده نیست و با توجه به مدت‌زمان کوتاه هر بار استفاده از آن، مشکلی محسوب نمی‌شود. این دستگاه امکان مکش مواد مرطوب یا مایعات ریخته‌شده در حجم کم را دارد و می‌تواند تا حجم 40 میلی‌لیتر مایعات را جذب کند. سری گوشه، برس و سری مخصوص مکش مایعات هم با این محصول عرضه می‌شود.  مجهز به سیستم High Airflow است که فناوری جداسازی بهینه گرد و غبار و گردش هوای بالا را در دستگاه ایجاد می‌کند و گرد و خاک را به طور موثری از محیط جدا می کند.

خرید جاروی شارژی بوش 2140L با قیمت مناسب

این جاروشارژی با تکنولوژی Ni-MH Battery Technology و کارکرد تا 45 دقیقه یکی از بهترین جاروهای شارژی دستی بوش است که با قیمت مناسب در فروشگاه اینترنتی وایت کالا قابل خرید می باشد . جاروهای شارژی بوش را با ضمانت نامه معتبر و تضمین اصالت کالا فقط از وایت کالا خریداری کنید .

جزئیات محصول
Bosch BHN2140L Handheld Vacuum Cleaner

مشخصات

نوع
دسته کوتاه
وزن
1.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
اقلام همراه : نازل مخصوص گوشه
پاکت جارو برقی
ندارد
نوع باتری
Li-Ion
ولتاژ باتری
21.6 ولت
نشانگر باتری
دارد
دیدگاه کاربران (0)