برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی بیسل مدل MultiReach 2166N

Bissell MultiReach 2166N Chargeable Vaccum Cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

باتری 36 ولت لیتیوم یون

میزان شارژ دهی 95 دقیقه، شارژ شدن 4 ساعت

قابلیت تنظیم مکش در سه حالت

قابلیت مکش از بغل پارویی

استفاده به صورت ایستاده و دستی

سری‌های متنوع و کاربردی

میزان صدای 77 دسی‌بل

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی بیسل ایرانیان
19,900,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>265 امتیاز وایت کلاب 265 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 265,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروشارژی بیسل مدل MultiReach 2166N

با جاروشارژی 2166N بیسل تا 95 دقیقه بدون برق جاروکنید !!!

قصد خرید یک جاروشارژی متفاوت را دارید ؟ جاروشارژی مدل MultiReach 2166N بیسل یکی از بهترین و متفاوت ترین محصولات شرکت بیسل است که شما میتوانید با آن بدون وقفه تا 95 دقیقه جارو کنید . اینک مفتخریم تا این جاروشارژی با کیفیت را در وایت کالا خدمت مشتریان عزیز ارائه دهیم . یک جاروشارژی خلاقانه و کاربردی که به لطف استفاده به صورت دستی و ایستاده و همچنین سری‌های متنوع سطوح مختلف را به بهترین شکل ممکن جارو کشیده و در بسیاری مواقع می‌تواند جایگزین قابلی برای جاروبرقی شما باشد .

جاروشارژی بیسل MultiReach 2166N امکان استفاده به صورت دستی و ایستاده و شارژی دهی تا 95 دقیقه را دارد

جاروشارژی 2166 بیسل دارای مخزن 0.6 لیتری با سیستم تخلیه آسان است و به لطف باتری 36 ولت لیتیوم یون با میزان شارژ دهی 95 دقیقه خیال شما را بابت کارکرد بی نقص خود راحت می‌کند . پارویی اصلی دارای  برس های کوچک مخصوص گوشه است که امکان جمع کردن کوچکترین زباله را فراهم می‌کند همچنین رول تمیزکننده با عملکرد چرخش خودکار ، تمامی گرد و غبار و آلودگی ها را به صورت عمیق از تمامی سطوح برداشته و سطحی تمیز و عاری از هر گونه گرد و غبار، مو و ... در مدت زمانی خیلی کم تحویل شما می دهد .


طراحی ظاهری و امکانات جاروشارژی بیسل مدل MultiReach 2166N

بیسل در طراحی این جارو سنگ تمام گذاشته. نه تنها این مدل یک محصول حرفه ای از لحاظ عملکرد محسوب میشود ، بلکه از لحاظ ظاهری نیز با یک جاروشارژی زیبا و مدرن طرف هستیم . جاروشارژی روی یک سینی خاک ریز قرار میگیرد و ثابت میشود . دسته طراحی شده در این مدل با داشتن کلیدهای لمسی هوشمند برای انتخاب تنظیمات متناسب ، یک کلید مکانیکی هم برای خم کردن دسته در خود جای داده . طراحی ارگونومیک دسته ، کار جاروکشی و حمل و نقل آن را آسان تر میکند به صورتی که نظافت نقاط کور مانند زیر مبل را راحت کرده . هیچ وقت از کار با این جاروشارژی خسته نخواهید شد .

استفاده به صورت دستی و ایستاده

با جاروشارژی بیسل در زمان خود صرفه جویی کنید و با یک دستگاه تمام نقاط را جارو کنید

کارایی کامل با سری‌های مختلف

فرش ، موکت ، مبل ، پرده ، لمینت ، پارکت ، سقف و موزاییک را با امنیت کامل جارو کنید

قابلیت مکش از بغل پارویی

با استفاده دکمه مکانیکی روی دسته امکان ایجاد مکش از قسمت های بغل پارویی وجود دارد

رول تمیز کننده با قدرت مکش بالا

با استفاده از برس تمام سطوح سخت و نرم به صورت بی نقص قابل نظافت هستند

برای حرکت روان‌تر این مدل ، دو چرخ بزرگ در قسمت عقبی تعبیه شده است . طراحی مناسب دستگاه امکان نظافت زیر مبل ، گوشه ها و سایر نقاط کور منزل را برای شما فراهم میکند که به لطف قابلیت مکش از بغل پارویی این عملکرد به اوج خود می‌رسد ، علاوه بر این ، برخلاف برخی جاروبرقی ها ، مشکل موجود در مورد کابل در جاروشارژی وجود ندارد و کار شما با آسایش کامل انجام خواهد شد . صدای این مدل حدود 77 دسی بل می باشد که مناسب به نظر می رسد ، همچنین فیلتر بهداشتی قرار داده شده امکان استفاده برای افراد حساس و دارای آلرژی فراهم کرده است . هنوز برای خرید این جاروبرقی به خوبی قانع نشده اید ؟ پس دعوت میکنم ویدیوهای زیر را مشاهده کنید تا به عملکرد حیرت انگیز این اعجوبه بیسل پی ببرید :

بی شک اگر به یک جاروشارژی چند منظوره با میزان شاژدهی بسیار بالا نیاز دارید که با آن مبل ، پرده ، موکت ، پارکت ، فرش و سایر سطوح سخت و نرم را جارو کنید ، جاروشارژی بیسل MultiReach 2166N انتخاب هوشمندانه ای میتواند باشد ، چرا که علاوه بر باتری 36 ولت با میزان شارژدهی 95 دقیقه‌ای ، امکان جارو کردن کامل منزل را برای شما فراهم می‌کند و به راحتی میتواند رضایت خاطر شما در امر نظافت انواع سطوح سخت و نرم جلب نماید .

جزئیات محصول
Bissell MultiReach 2166N Chargeable Vaccum Cleaner

مشخصات

نوع
ایستاده و دسته کوتاه
کشور سازنده
چین ( تحت لیسانس آلمان )
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ابعاد: 24×28×115 میلی‌متر ، قابلیت ایجاد مکش از بغل پارویی اصلی ، دسته تاشو ، طراحی مناسب برای جارو زدن زیر مبل و میز ، قابلیت استفاده به صورت ایستاده و دستی ، برسبرقی چرخان ، قابلیت تنظیم مکش در سه حالت ، تکنولوژی مکش از بغل
قدرت موتور
450 وات
قابلیت جذب مایعات
ندارد
پاکت جارو برقی
مخزن‌دار
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت نصب بر روی دیوار
ندارد
ولتاژ باتری
36 ولت
نشانگر باتری
دارد
نشانگر پر بودن مخزن
دارد
گنجایش مخزن
0.6 لیتر
دیدگاه کاربران (4)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 4 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/09/03

قدرت مکش خیلی خوبی داره انعطاف پذیری هم واقعا درجه یک و امیدوارم طول عمر باتری هم خوب باشه

5.0
1401/05/29

رو دست این جاروشارژی نیست.
قطعات کامل، قدرت خیلی خوب، شارژدهی بالا
ممنون از وایت کالا که خیلی سریع هم ارسال کرد.

5.0
1400/01/23

این جاروشارژی نسبت به مدل های مشابه و مارکهای دیگه یکم گرونتره، ولی وقتی امکانات و موتورش رو با بقیه مقایسه میکنی میفهمی که بی دلیل گرون نیست.برند بیسل هم یکی از قدیمی ترین برند های دنیاست که تحت لیسانس آمریکا کار میکنه.اگه با پولش مشکلی ندارید حتما بخرید چونکه بینهایت خوبه.

4.0
1398/09/19

36 ولت واقعیه؟

پاسخ از وایت کالا : باسلام و احترام خدمت شما دوست عزیز: شرکت تولید کننده بیسل یکی از قدیمی ترین و بهترین شرکت های تولید کننده محصولات شستشو و نظافت در کشور آمریکا است که در کشور های دیگر هم کارخانه های عظیمی راه اندازی کرده است.این شرکت تمامی محصولات خود را با بالاترین استاندارد های روز دنیا طراحی و عرضه می کند.بدون شک وقتی که در توضیحات محصول امکانات، قابلیت ها و ویژگی کالا ذکر می شود کاملا صحیح و منطقی است. این محصول 36 ولت واقعی است و حدود 95 دقیقه شارژ نگه می دارد.و در کل یکی از پرفروش ترین جاروشارژی دنیا محسوب می شود.