برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی شیائومی درما مدل VC20 Plus

Xiaomi Deerma VC20 Plus Handheld Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

دارای توان 150 وات

مجهز به باتری 14.4 ولتی 2200mAh

طراحی ماژولار دستگاه با امکان ترکیب شدن در صورت لزوم

شارژدهی به مدت تا 30 دقیقه

مدت زمان شارژ شدن 3 ساعت

کاهنده چند لایه جهت کم کردن صدا

استفاده به صورت دسته کوتاه و دسته بلند

دارای فیلتر بهداشتی HEPA

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
2,390,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>32 امتیاز وایت کلاب 32 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 32,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید جارو شارژی شیائومی درما VC20 Plus اورجینال

جاروشارژی سبک وزن و بی صدا ، برای خانه و ماشین از برند شیائومی

تمیز کردن منزل و حتی ماشین با وجود جاروشارژی VC25 شیائومی بیش از آنکه زحمتی برای شما داشته باشد ، به یک تفریح مبدل شده . با طراحی لوکس و مدرن به همراه انعطاف جالبی که در طراحی آن به کار برده شده ، میتوان گفت که خرید جاروشارژی VC20 Plus شیائومی یک سرمایه گذاری خوب برای تمیز ماندن خانه شما محسوب میشود .با داشتن نکات مثبت از جمله داشتن یک طراحی هوشمندانه ، مصرف انرژی پایین و قابلیت تمیز کردن تمامی سطوح ، این جاروشارژی قطعا ارزش بالایی برای خرید دارد . جاروبرقی دستی درما VC20 Plus دارای یک طراحی بی سیم مناسب است که به کاربران کمک می کند تا به راحتی در خانه بدون توجه به موانع ، و بدون محدودیت سیم به امر جاروکشی و نظافت بپردازند . علاوه بر این ، کفی و سری این مدل می تواند 90 درجه به صورت عمودی و 180 درجه به صورت افقی بچرخد ، بنابراین میتوانید به سخت ترین مکان های موجود در اتاق مخصوصا گوشه ها دسترسی راحتی داشته باشید .

جاروشارژی شیائومی VC20 Plus فقط 1.8 کیلوگرم وزن دارد

مجهز به موتور دوگانه و قدرتمند ، برس ویژه با چرخش 2500 دور بر دقیقه

محفظه جمع آوری گرد و غبار این جاروشارژی با ظرفیت بالا تا 0.6 لیتر به راحتی جدا شده و پس از هر بار استفاده به راحتی تمیز می شود. به طور خاص ، جاروبرقی شارژی Deerma VC20 Plus برای جابجایی راحت ساخته شده است ، بنابراین کاربران می توانند به راحتی سر مکش را تعویض کنند تا بتوانند برای تمیز کردن سطوح مختلف از کف خانه ، اتومبیل ، مبل تا مکان های بالاتر مانند سقف ، پرده… از این محصول استفاده کنند. موتور جاروبرقی Deerma VC20 Plus به موتور دوگانه ارتقا یافته است ، با همان ظرفیت ، قدرت مکش دستگاه به صورت میانگین تا 66 درصد افزایش یافته است . تمیز کردن زباله هایی مانند مو ، موی حیوان خانگی ، گرد و خاک ، بیسکویت با جاروشارژی درما VC20 Plus خیلی سریع و آسان است . علاوه بر این ، به لطف برس ویژه ای که دارد ، با استفاده از یک موتور الکتریکی یکپارچه ، که می تواند 2500 بار در دقیقه چرخش کند ، کوچکترین ذرات آلودگی را از ریزترین و عمیق ترین شکاف ها نیز بیرون خواهد کشید .

با یک بار شارژ تا 30 دقیقه جارو بکشید !

جاروبرقی Deerma VC20 Plus مجهز به باتری BMS ، با ظرفیت بالا تا 2200mAh است. همچنین این مدل ، یک سیستم مدیریت و نظارت بر عملکرد باتری دارد که به صورت پیوسته بر میزان عملکرد باتری و مصرف آن نظارت دارد تا در بهترین حالت ممکن در مصرف انرژی صرفه جویی شود. علاوه بر این ، با فقط یک بار شارژ ، میتوانید تا 30 دقیقه جاروکشی نمایید ، به به عبارت ساده تر با یک بار شارژ این جارو میتوانید یک آپارتمان بزرگ 110 متری را نظافت کنید ! جالب نیست؟

جاروشارژی درما VC20 Plus شیائومی فقط در 3 ساعت شارژ شده و به صورت پیوسته تا 30 دقیقه کار میکند !

طراحی بدون سیم ، نظافت فوق سریع

دیگر نیاز نیست نگران دست و پاگیر بودن سیم جاروبرقی باشید ، طراحی بدون سیم این جاروبرقی تمامی محدودیت های شما را از بین میبرد ، فقط کافیست اونو بردارید و فضای خانه ، اتاق خواب ، گوشه و کنار کتابخونه و حتی پرده اتاق یا حتی داخل ماشینتون رو تر و تمیز کنید .

سری های خلاقانه + فیلتر 4 مرحله ای + تخلیه آسان مخزن زباله

در جاروشارژی درما VC20 Plus شیائومی دو سری مختلف وجود دارد که بنا بر مکانی که میخواهید تمیز کنید ، میتوانید از آنها استفاده نمایید ، علاوه بر این فرایند فیلتراسیون گرد و غبار در این جاروشارژی 4 مرحله ای می باشد و این اطمینان را به شما میدهد که هیچ گرد و غبار و آلودگی از داخل جارو به بیرون نشت نخواهد کرد ، مسلما وجود چنین امکانی برای افرادی که بیماری های تنفسی دارند بسیار حائز اهمیت می باشد . از دیگر قابلیت های خوب این جاروشارژی وجود قابلیت تخلیه آسان بدون دست زدن به زباله ها یا الودگی محیط و دستان شماست ، بعد از استفاده کافیست مخزن زباله را جدا کرده و در سطح زباله منزل خود برگردانید تا به راحتی خالی شود . سپس مخزن را با آب خالی یا مواد شوینده شسته و بگذارید تا خشک شود .

جمع بندی و نتیجه گیری ، بخریم یا نخریم ؟

جاروبرقی بدون سیم و قابل شارژ VC20 Plus درما مسلما به قدرت جاروبرقی های با سیم و معمولی نیست ، اما قطعا آزادی عمل و قدرت مانوری که این جاروشارژی دارد ده ها برابر جاروبرقی های معمولی میباشد . با طراحی خاص و وزن کم ، میتوانید بدون نگرانی از اینکه میخواهید کجای خانه را تمیز کنید یا نزدیکترین پریز برق کجاست ، اقدام به نظافت نمایید و بی وقفه تا 110 متر مربع را با دستگاهی که فقط 1.8 کیلوگرم وزن دارد تمیز کنید ! نه تنها نظافت اتاق خواب و پرده و زیر تخت و فضاهای غیرقابل دسترس ، بلکه نظافت داخل ماشین نیز با این جاروشارژی بسیار آسان است . مسلما با این شرایط ، قطعا خرید جاروشارژی VC20 Plus درما شیائومی  خرید خوبی خواهد بود .

جزئیات محصول
Xiaomi Deerma VC20 Plus Handheld Vacuum Cleaner

مشخصات

نوع
ایستاده و دسته کوتاه
کشور سازنده
چین
وزن
1.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
امکان تمیز کردن مداوم تا 110 متر مربع ، عملکرد بصورت ساکشن مکشی ،سیستم تصفیه داخلی از جنس سیکلون ،دارای 4 LED نشانگر میزان باتری ،دارای سری دو در یک با کاربرد دو گانه جهت برس کشیدن گوشه ها و سری مکنده کوچک برای نقاط کوچک و باریک
قدرت موتور
150 وات
نوع باتری
لیتیوم 2200 میلی آمپر ساعت
ولتاژ باتری
14.4 ولت
نشانگر باتری
دارد
گنجایش مخزن
0.6 لیتر
دیدگاه کاربران (0)