برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6721

Philips FC6721 Vaccum cleaner

ویژگی های محصول

ولتاژ باتری : 18 ولت

دارای فیلتر قابل شستشو

شناسه کالا: 2001629736615

دارای طراحی ارگونومیک دستگیره

مجهز به عملکرد قوی PowerCyclone 7

مجهز به موتور PowerBlade برای سرعت بالای هوا

دارای دو تنظیم سرعت متناسب با انواع کف و سطوح

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • قرمز
5,490,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>73 امتیاز وایت کلاب 73 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 73,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی فیلیپس مدل FC6721

قیمت ، مشخصات و خرید جارو شارژی فیلیپس مدل FC6721

یک وسیله کاربردی برای تمیزکاری در هر زمان

قصد خرید یک جاروشارژی با کیفیت را دارید ؟ جاروشارژِی مدل FC6721 یکی از بهترین محصولات شرکت فیلیپس است که در زمینه طراحی و کارایی ، جای خود را در خانه های زیادی باز کرده است . اینک مفتخریم تا این جاروشارژی با کیفیت را در وایت کالا خدمت مشتریان عزیز ارائه دهیم . یک جاروشارژی خلاقانه و همه کاره که سطوح مختلف را به بهترین شکل ممکن جارو می کشد. این جاروشارژی با طراحی ایستاده‌ای که دارد کمترین فشار ممکن را به کاربر وارد می‌کند و به خوبی تمامی ذرات خشک را جمع آوری می‌کند. مخزن گرد و خاک در بالای این جارو شارژی منحصر به فرد قرار گرفته، که اجازه می دهد تا زاویه کمتری داشته باشد و یا حتی به طور کامل بر روی زمین قرار می گیرد. در نتیجه می توان به راحتی زیر مبلمان با ارتفاع کم را نیز جارو کرد. باتری به کار رفته در جارو شارژی فیلیپس مدل FC6721 یک باتری لیتومی 18 ولتی است که در مدت زمان 5 ساعت شارژ می‌شود و قابلیت شارژدهی به مدت 40 دقیقه به صورت مکرر را دارا می‌باشد. این جارو شارژی قدرت مکش بسیار بالایی نیز دارا می‌باشد و با وجود این قدرت بالا تنها 80 دسی بل امواج صوتی تولید می‌کند.

سخن پایانی

جاروشارژی فیلیپس مدل FC6721 یکی از محصولات با کیفیت تولید شده توسط کمپانی با سابقه و خوش نام فیلیپس است که از محصولات بسیار کاربردی برای نظافت به حساب می‌آید و اگر میخواهید یک دستگاه پرکاربرد و قدرتمند  را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت داشته باشید می توانید از فروشگاه اینترنتی وایت کالا کالا تهیه کنید.

جزئیات محصول
Philips FC6721 Vaccum cleaner

مشخصات

سایر مشخصات
ظرفیت مخزن : 0.4 لیتر / میزان شارژدهی باتری: 40 دقیقه / سطح قدرت صدا : 80 دسیبل / دارای نازل گوشه گیر و نازل برسی / جنس بدنه : پلاستیک / نوع باتری: باتری لیتیومی
وزن
2.4 کیلوگرم
دیدگاه کاربران (0)