برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جاروشارژی بوش مدل BCS61PET

Bosch BCS61PET Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

ولتاژ باتری : 18وات

دارای حالت مکش توربو

طراحی دکمه بر روی دسته

قابلیت نصب بر روی دیوار

نشانگر وضعیت شارژ باتری

میزان شارژ دهی باتری : 35 دقیقه

مدت زمان شارژ شدن کامل : 5 ساعت

دارای سیستم Easy Clean: جداسازی و تمیز کردن آسان برس و شلنگ

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 12 ماه گارانتی ویستا سرویس
انتخاب رنگ
  • قرمز
12,990,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>173 امتیاز وایت کلاب 173 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 173,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جاروشارژی بوش مدل BCS61PET

قیمت ، مشخصات و خرید جاروشارژی بوش مدل BCS61PET

تمیزی خانه شما با جارو شارژی بوش

خوشبختانه امروز پیشرفت روز افزون تکنولوژی باعث شده است تا محصولات بسیار متنوعی با ویژگی‌های بسیار خاص و کاربردی وارد بازار شود. حتما سنگینی جارو برقی یا فضای زیادی که اشغال می‌کند صدای شما را هم در آورده. یا اینکه ماشین یا قسمت‌هایی از خانه را مجبور شده‌اید با جارو دستی بروبید؛ که در نهایت خیلی هم تمیز نشده است! پس چرا به فکر خرید یک جارو شارژی نیافتاده‌اید جارو شارژی بوش مدل یک جارو شارژی با کیفیت است که 2 سطح عملکرد دارد  - سطح 1 برای پاکیزگی موارد ساده و حداکثر زمان اجرا و سطح توربو: برای پاکیزگی موارد مشکل و زمان اجرای کمتر این جارو شارژی 5 ساعت نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود و در مدت زمان 35 دقیقه محیط را برای شما جارو میکشد ولتاژ باتری آن 18 وات بوده و با سیستم Easy Clean که داردبه شما این امکان را می دعهد به راحتی آن را جداسازی برس و شلنگ آن را تمیز کنید با این جارو شارژی تمیز کردن آسان کنج ها و زیر مبلمان با وجود انعطاف پذیری بالای اتصال برس به بدنه کار راحتی است ویژگی که با جارو برقی امکان تمیز کردن آن نیست پس اگر شما هم به دنبال وسیله ای هستید که تمام کنج ها و قسمت ها خانه را با آن تمیز کنید ما به شما جارو شارژی بوش را پیشنهاد میکنیم.

سخن پایانی

این جاروشارژی را به راحتی برروی دیوار نصب کنید با  دسته راحتی که برای آن طراحی شده به راحتی آن جداسازی و محفظه گرد و غبار را خالی کنید. تمیزی راحت به لطف طراحی فشرده و وزن سبک جارو شارژی بوش.

جزئیات محصول
Bosch BCS61PET Vacuum Cleaner

مشخصات

ارتفاع
122 سانتی متر
پهنا
20 سانتی متر
عمق
26.5 سانتی متر
سایر مشخصات
حجم کیسه گرد و غبار: 0.3 لیتر / تمیز کردن آسان کنج ها و زیر مبلمان با وجود انعطاف پذیری بالای اتصال برس / 2سطح عملکرد - سطح 1: برای پاکیزگی موارد ساده و حداکثر زمان اجرا - سطح توربو: برای پاکیزگی موارد مشکل و زمان اجرای کمتر / نوع باتری : Li-Ion
وزن
2.3 کیلو گرم
نوع کف شوی
دستی
حداکثر توان مصرفی
18 وات
دیدگاه کاربران (0)