برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جاروشارژی مایدیا مدل MAZ18P

Midea MAZ18P Vaccum Cleaner

ویژگی های محصول

توان مصرفی 150 وات

 دارای تنظیم قدرت مکش

ولتاژ باتری 2000 میلی آمپر در ساعت

مدت زمان برای شارژ کامل 4 الی 6 ساعت 

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
7,900,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>105 امتیاز وایت کلاب 105 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 105,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید جاروشارژی مایدیا مدل MAZ18P

جاروشارژی سبک وزن و بی صدا ، برای خانه و ماشین از برند مایدیا

تمیز کردن منزل و حتی ماشین با وجود جاروشارژی MAZ18P مایدیا بیش از آنکه زحمتی برای شما داشته باشد ، به یک تفریح مبدل شده . با طراحی لوکس و مدرن به همراه انعطاف جالبی که در طراحی آن به کار برده شده ، میتوان گفت که خرید این دستگاه یک سرمایه گذاری خوب برای تمیز ماندن خانه شما محسوب میشود .با داشتن نکات مثبت از جمله داشتن یکطراحی هوشمندانه ، وزن سبک و جمع و جور و قابلیت تمیز کردن تمامی سطوح ، این جاروشارژی قطعا ارزش بالایی برای خرید دارد . جاروشارژی مایدیا به کاربران کمک می کند تا به راحتی در خانه بدون توجه به موانع ، و بدون محدودیت سیم به امر جاروکشی و نظافت بپردازند .

جاروشارژی مایدیا MAZ18P فقط 1.4 کیلوگرم وزن دارد

ویژگی های جاروشاژی مایدیا

محفظه جمع آوری گرد و غبار این جاروشارژی با ظرفیت بالا تا 0.5 لیتر به راحتی جدا شده و پس از هر بار استفاده به راحتی تمیز می شود. جاروشارژی شارژی مایدیا برای جابجایی راحت ساخته شده و  به راحتی در خانه حمل می شود ، بنابراین کاربران می توانند به راحتی سر مکش را تعویض کنند تا بتوانند برای تمیز کردن سطوح مختلف از کف خانه ، اتومبیل ، مبل تا مکان های بالاتر مانند سقف ، پرده… از این محصول استفاده کنند. به لطف چراغ های LED این دستگاه می تواند به راحتی زباله ها را حتی در شب پیدا کنید و جارو بزنید .و با عمر باتری طولانی میتوانید یک بار شارژ کنید و تا 45 دقیقه جارو بکشید ! به عبارت ساده تر با یک بار شارژ این جارو میتوانید یک آپارتمان بزرگ را نظافت کنید ! جالب نیست؟

جمع بندی و نتیجه گیری ، بخریم یا نخریم ؟

جاروشارژی بدون سیم و قابل شارژ MAZ18P مسلما به قدرت جاروبرقی های با سیم و معمولی نیست ، اما قطعا آزادی عمل و قدرت مانوری که این جاروشارژی دارد ده ها برابر جاروبرقی های معمولی میباشد . با طراحی خاص و وزن کم ، میتوانید بدون نگرانی از اینکه میخواهید کجای خانه را تمیز کنید یا نزدیکترین پریز برق کجاست ، اقدام به نظافت نمایید و بی وقفه با دستگاهی که فقط 1.4 کیلوگرم وزن دارد تمیز کنید ! نه تنها نظافت اتاق خواب و پرده و زیر تخت و فضاهای غیرقابل دسترس ، بلکه نظافت داخل ماشین نیز با این جاروشارژی بسیار آسان است . مسلما با این شرایط ، قطعا خرید جاروشارژی مایدیا خرید خوبی خواهد بود .

جزئیات محصول
Midea MAZ18P Vaccum Cleaner

مشخصات

سایر مشخصات
حجم ظرف گرد و غبار (لیتر) 0.5 - 0.9 / تنظیم کننده قدرت روی دسته / موتور سازگار با محیط زیست
حداکثر توان مصرفی
150 وات
دیدگاه کاربران (0)