برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی شیائومی مدل Eureka H11

Xiaomi Eureka H11 Vacuum Cleaner

ویژگی های محصول

توان مصرفی : 450 وات

دارای 3 حالت تنظیم مکش

دارای سیستم فیلتراسیون 2 لایه 

دارای نمایشگر LED در قسمت جلو

مناسب جارو کشیدن فرش و موکت

انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • مشکی
5,290,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>71 امتیاز وایت کلاب 71 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 71,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی شیائومی مدل Eureka H11

قیمت ، مشخصات و خرید جارو شارژی شیائومی

در چند سال گذشته خرید جارو شارژی امر واجبی نبود و خیلی از افراد از همان جاروبرقی برای تمیز کردن خانه خود استفاده میکردند اما رفته رفته سبک زندگی ها بسیار تغییر کرد و استفاده مداوم از جارو برقی را بسیار دشوار از این رو جارو شارزی ها وارد خانه ها شدند. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بخش کوچکی از خانه را جارو بکشید و یا قرار است قسمت هایی را جارو بکشید که نیاز به وسیله دستی یا وسیله ای در ابعاد کوچک دارید و قطعا استفاده از جاروبرقی کار سختی است چون معمولا جاروبرقی ها ابعاد بزرگی دارند و صدای زیادی که استفاده از آنها برای تمیز کردن بخش کوچکی از خانه استفاده از آن ها را کار عقلانی نمیکند و اینجاست که استفاده از جاروشارژی به شما کمک میکند تا در کمترین زمان و کمترین صدا محل مورد نظر را جارو بکشید و بدون این که بخواهید جاروبرقی با آن وزن را حمل کنید.


مشخصات فنی جارو شارژی شیائومی

جارو شارژی شیائومی مدل H11 یک جارو دستی با موتوری قوی است که میزان مکش آن در سه سطح قابل تنظیم است و قدرت موتور آن به 450 وات می رسد و همینطور یک صفحه نمایش LED دارد که میزان مکش را ب شما نشان می دهد این جاروشارژی عملکرد فوق العاده بالایی دارد و تمام ویژگی هایی که برای داشتن یک تجربه تمیز کردن کامل لازم است در این جارو شارژی دیده می شود و برای تمیز کردن انواع سطوح کاربرد دارد. به لطف وزن سبک جارو ، به راحتی می توانید آن را در هر نقطه از منزل حمل کنید. این جارو دارای ابزارهای زیادی است که به شما کمک می کند تا هر فضایی مانند کاناپه، صندلی ماشین، فضاهای باریک و بسیاری موارد دیگر را تمیز کنید. نوع باتری این دستگاه لیتیومی بوده و عمر طولانی باتری، عملکرد راحت و بدون وقفه جاروشارژی را به مدت 90 دقیقه تضمین می نماید و امکان جدا کردن باتری در آن وجود دارد و شما عزیزان بعد از جاروکشیدن به راحتی میتوانید مخزن آن را تخلیه کنید.


جارو شارژی ها به این دلیل که بی‌سیم هستند، به راحتی می‌توانید به هر جای خانه که خواستید بکشید. بدون نیاز به پریز و سیمی که توی دست و پایتان گم شود، حتی جاهای کور خانه را هم جارو کنید. با یک جاروی شارژی پر قدرت به‌راحتی می‌توانید کابینت‌ها، گوشه‌های خانه، راه پله، زیرپله و همچنین داخل ماشین را تمیز کنید کاری که با جاروبرقی ها امکان پذیر نیست. این جاروها جای کمی می‌گیرند و سبک هستند، به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید یک جایی برای آن در خانه پیدا کنید

جزئیات محصول
Xiaomi Eureka H11 Vacuum Cleaner

مشخصات

سایر مشخصات
ظرفیت مخزن زباله: 0.7 لیتر / ظرفیت باتری: 2500 میلی آمپر ساعت / دارای نشانگر باتری / سبک و قابل جابه جایی
کشور سازنده
چین
وزن
3.5 کیلوگرم
نوع کف شوی
برقی
حداکثر توان مصرفی
450 وات
دیدگاه کاربران (0)