برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

جارو شارژی بوش مدل BCS711PET

Bosch BCS711XXL chargable vacuum cleaner

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

کنترل بر روی دسته

ولتاژ باتری: 18  ولت

ظرفیت مخزن: 0.3 لیتر

میزان صدا: 82 دسی بل

قابلیت نصب بر روی دیوار

نشانگر وضعیت شارژ باتری

میزان شارژدهی باتری: 40 دقیقه

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی بوش ایرانیان
انتخاب رنگ
  • مشکی - قرمز
16,600,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>221 امتیاز وایت کلاب 221 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 221,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

جارو شارژی بوش مدل BCS711XXL

یک وسیله کاربردی برای تمیزکاری سریع در هر زمان

 

در چند سال گذشته خرید جارو شارژی امر واجبی نبود و خیلی از افراد از همان جاروبرقی برای تمیز کردن خانه خود استفاده میکردند اما رفته رفته سبک زندگی ها بسیار تغییر کرد و استفاده مداوم از جارو برقی را بسیار دشوار از این رو جارو شارزی ها وارد خانه ها شدند. حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید بخش کوچکی از خانه را جارو بکشید و یا قرار است قسمت هایی را جارو بکشید که نیاز به وسیله دستی یا وسیله ای در ابعاد کوچک دارید و قطعا استفاده از جاروبرقی کار سختی است چون معمولا جاروبرقی ها ابعاد بزرگی دارند و صدای زیادی که استفاده از آنها برای تمیز کردن بخش کوچکی از خانه استفاده از آن ها را کار عقلانی نمیکند و اینجاست که استفاده از جاروشارژی به شما کمک میکند تا در کمترین زمان و کمترین صدا محل مورد نظر را جارو بکشید و بدون این که بخواهید جاروبرقی با وزن زیادش را حمل کنید.

جارو شارژی ها به این دلیل که بی‌سیم هستند، به راحتی می‌توانید به هر جای خانه که خواستید بکشید. بدون نیاز به پریز و سیمی که توی دست و پایتان گم شود، حتی جاهای کور خانه را هم جارو کنید. با یک جاروی شارژی پر قدرت به‌راحتی می‌توانید کابینت‌ها، گوشه‌های خانه، راه پله، زیرپله و همچنین داخل ماشین را تمیز کنید کاری که با جاروبرقی ها امکان پذیر نیست. این جاروها جای کمی می‌گیرند و سبک هستند، به همین دلیل به‌راحتی می‌توانید یک جایی برای آن در خانه پیدا کنید


 امکانات جارو شارژی بوش مدل BCS711XXL

جاروشارژی BCS711XXL محصول جدید شرکت بوش است. این جاروشارژی از سری Unlimited 7 است بدین معنی که محدودیتی برای عدم دسترسی به قسمت های مختلف در خانه شما نخواهد داشت. شرکت BOSCH در ساخت این دستگاه علاوه بر بهره گیری از متریال مرغوب برای تضمین طول عمر آن، از یک موتور پر قدرت نیز استفاده کرده است تا به خوبی بتواند توانایی مکش ذرات ریز و درشت را داشته باشید. جاروشارژی بوش دارای یک باطری 18ولت با قابلیت جدا شدن از دستگاه است. مخزن زباله این دستگاه 0.3 لیتر ظرفیت دارد که تخلیه آن به راحتی انجام می شود. همچنین لازم به ذکر است طراحی 711 بوش در نوع خود کم نظیر است به گونه ای که می توان هم به صورت ایستاده و هم به صورت دستی از آن استفاده کرد. حتی لوله بلند آن با قابلیت لولایی طراحی شده و در حین کار با کمی فشار دادن می توان به راحتی به صورت 90 درجه ای به زیر میز و یا مبلمان شما دسترسی داشته باشد.






 


 

اگر هنوز برای خرید این محصول قانع نشدید بهتره نگاهی به اطراف خود کنید تا نیاز داشتن یک جارو شارژی پر قدرت و باکیفیت را حس کنید

نظافت خانه یکی از کارهایی است که می‌تواند در دراز مدت خسته کننده باشد اما با داشتن امکانات کافی و مناسب می‌توان نظافت را به کاری آسان و سریع تبدیل کرد. بوش مدت‌ها است در زمینه تولید لوازم‌ نظافت فعالیت تخصصی دارد و همواره محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه کرده است. این مدل هم مانند باقی محصولات بوش کیفیت بالایی داشته و استفاده از آن بسیار آسان است.

جزئیات محصول
Bosch BCS711XXL chargable vacuum cleaner

مشخصات

ارتفاع
315 میلی متر
پهنا
204 میلی متر
عمق
252 میلی متر
سایر مشخصات
تنظیمات 3 سرعته / مدت زمان شارژ شدن کامل 5 ساعت / سیستم فیلتراسیون Bagless
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/09/18

بسیار سبک و آسان برای استفاده. موتور قدرتمند با تنظیمات قابل تنظیم. خیلی ازش راضیم