برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431

Delonghi BCO431 Espresso Maker

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

شناسه کالا: 2800000760274

دارای زمان‌سنج

فشار بخار 15 بار

دارای دو نازل قهوه

قابلیت تهیه قهوه فرانسه

دارای سیستم گرم نگهدارنده

مجهز به سیستم کاپوچینو ساز

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی آلما الکتریک
انتخاب رنگ
  • استیل مشکی
10,500,000 تومان
موجود ( ارسال فوری یک تا سه ساعته برای تهران )
>140 امتیاز وایت کلاب 140 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 140,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید اسپرسو ساز دلونگی BCO431

نوشیدنی چی میل داری؟!!!

ساختار و روش کار اسپرسوسازها در طول صد سال گذشته ثابت مانده و تغییر زیادی نکرده است ، اما استایل و نحوه استفاده از آنها تغییر کرده است . خرید اسپرسوساز مناسب و پیدا کردن مدلی که بتواند علاوه بر اینکه قهوه خوبی برای ما آماده میکند ، همزمان طرز کار آسانی هم داشته باشد بسیار حائز اهمیت است . اسپرسوساز دلونگی BCO431 با فشار بخار 15 بار دستگاهی است که نه تنها میتواند در عرض چند دقیقه یک فنجان اسپرسو یا قهوه خوب برای ما تولید کند . خرید اسپرسوساز دلونگی BCO431 مزیت های بی شماری برای شما دارد ، علاوه بر اینکه قهوه تولیدی این دستگاه طعم و عطر مناسبی دارد ، شما در کار کردن با این مدل اصلا به مشکل برنخواهید خورد ، چرا که روش کاربری خیلی آسانی دارد .

اسپرسوساز دلونگی BCO431 قابلیت تهیه کاپوچینو، اسپرسو، و قهوه فرانسه را دارد

طراحی ظاهری عالی ، توانایی ها متفاوت

راستش را بخواهید ، اسپرسوساز BCO431 دلونگی دستگاه واقعا زیبا و دلپذیری می باشد . رنگ استیل آن که الحق با هر دکوراسیون آشپزخانه ای هماهنگ میشود . با ابعاد 324 × 284 × 371 میلی‌متری و وزنی در حدودا 6/2 کیلوگرم ، فضای مناسبی را به خود اختصاص میدهد . دلونگی در زیر این دستگاه 4 پایه مجهز به لاستیک خاصی طراحی کرده تا از سر خوردن و لرزش دستگاه در حین کار جلوگیری نماید . برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی مجهز شده و به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از دسته‌اش خارج کرد. امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه در این دستگاه فراهم شده است . دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه‌ی گرم‌نگه‌دار است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد؛ همچنین این دستگاه امکان تهیه‌ی کف‌شیر و آب‌جوش نیز دارد. مخرن آب آن که در قسمت پشت دستگاه قرار دارد ظرفیت مناسی دارد. این مخزن همچنین دارای نشانگر سطح آب بوده و به راحتی قابلیت جدا شدن از بدنه را دارد . این اسپرسو ساز با 4 سبد فیلتر عرضه شده که شامل فیلتر تک ، فیلتر دوبل و فیلتر مخصوص پد قهوه می باشد .

وجود سینی چکه گیر و صفحه گرم نگه دارند فنجان از امکانات خوب اسپرسوساز دلونگی BCO431 می باشد .

مثل یک حرفه ای بنوشید

فرقی نمیکند که شما سینگل شات میزنید یا دبل شات یا کاپوچینو میخواهید یا فرانسه ، در هر صورت اسپرسوساز دلونگی BCO431 بهترین ها را برای شما آماده میکند.

فوم ساز حرفه ای ، به همین راحتی

سیستم قدرتمند میکس بخار آب و شیر برای تولید فوم پایدار و خامه ای که لذت نوشیدن یک فنجان کاپوچینو را برای شما دو چندان میکند . بافت و طعمی که شما قطعا  عاشقش میشوید .

فنجان پشت فنجان ، پرقدرت

با بهره مندی از قدرت 15 بار فشار بخار آب هر بار که قهوه درست میکنید با همان کیفیت قبلی تحویل میگیرید ، با سیستم شخصی سازی دلخواه میتوانید انواع طعم ها را تجربه کنید .

یک شات یا دو شات ؟!

با اسپرسوساز دلونگی BCO431 با داشتن نگهدارنده فیلتر 3 در 1 ، میتوانید دو شات را همزمان تحویل بگیرید و لذت نوشیدن و طعم ناب یک فنجان قهوه را به همراه یک دوست تجربه کنید

یکی از دلایل خوب خرید اسپرسوساز دلونگی BCO431 وجود قابلیت سلف پرایمینگ در آن است ، یعنی دستگاه همیشه آماده استفاده و خدمت رسانی به شماست

اگر قصد خرید اسپرسوساز خوب، با کیفیت و کاربردی از برند دلونگی را دارید مسلما مدل BCO431 از معدود مدل های بازار است که میتواند بهترین انتخاب شما باشد . ظاهری زیبا ، با داشتن امکان تهیه اسپرسو ، قهوه فرانسه ، کاپوچینو ، خروج آب داغ ، مخزن آب جداشدنی ، سینی چکه گیر و سیستم ضد چکه ، قفسه گرم کننده فنجان ، اعلام فرا رسیدن زمان رسوب زدایی و ... میتواند بهترین اسپرسوساز دلونگی برای مصارف خانگی باشد . مسلما خرید اسپرسوساز دلونگی BCO431 زیر قیمت بازار از وایت کالا و نوشیدن قهوه های دلچسب با آن لذتی دو چندان برای شما خواهد داشت .

در پایان شما را به دیدن یک ویدئو از BCO431 دلونگی دعوت میکنیم :

جزئیات محصول
Delonghi BCO431 Espresso Maker

مشخصات

نوع
اسپرسو ساز و قهوه ساز
ارتفاع
32/4 سانتی‌متر
پهنا
37/1 سانتی‌متر
عمق
28/4 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین ( تحت لیسانس استالیا )
وزن
6/25 کیلوگرم
توان مصرفی
1750 وات
سینی چکه گیر
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
قابلیت تهیه کاپوچینو، اسپرسو، و قهوه فرانسه ، تنظیم دستی میزان بخار ، سیستم گرم نگهدار فنجان و قوری، امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه، دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو
ظرفیت مخزن
1/2 لیتر
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
قابلیت تولید کف (خامه)
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
دیدگاه کاربران (5)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 5 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/11/29

کارایی و استفاده راحت . دما و فشار خروجی مناسب . کیفیت ساخت مناسب . مخزن آب مجزا . قابلیت تنظیم زمان برای قهوه

5.0
1402/08/23

معرکس حرف نداره

5.0
1402/07/20

طراحی و کیفیت ساخت دستگاه خیلی خوبه و هر نوع قهوه ای رو میتونین با این دستگاه آماده کنید واقعا ظاهرش شیک و با کیفیته

5.0
1401/11/10

یک دستگاه با تجهیزات کامل به نظرم خیلی مدل خوب و کاملیه و اگر اسپرسو زیاد مصرف میکنید ارزش هزینه کردن رو داره

5.0
1401/08/08

فشار بخار عالی ظاهر زیبا
تحویل سریع اصل بودنش و کیفیت فوق العاده اش
این دستگاه واقعا کاربردیه