برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECZ351

Delonghi ECZ351 Espresso Maker

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

  • فشار بخار 15 بار
  • توان مصرفی 1100 وات
  • شناسه کالا: ۲۸۰۰۰۰۰۷۶۰۲۷۴
  • قابلیت استفاده از پودر قهوه و پد
  • سیستم گرمایشی Thermoblock
  • سیستم کاپوچینوساز قابل تنظیم
  • سیستم گرم کردن فنجان
  • سیستم خاموشی خودکار
  • قابلیت تنظیم میزان بخار
بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 7 روز تضمین بازگشت کالا
انتخاب رنگ
  • سفید
  • مشکی
  • خاکستری
8,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>113 امتیاز وایت کلاب 113 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 113,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اسپرسوساز دلونگی ECZ351

خرید اسپرسوساز دلونگی 351

دلونگی را همه با محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه ای که تولید میکند میشناسند ، امروز در وایت کالا قصد داریم تا یکی از زیباترین اسپرسوسازهایی که تا به حال در عمر خود مشاهده کرده اید را خدمت شما مشتریان عزیز معرفی نماییم . بله اگر قصد خرید اسپرسوسازی شیک و متفاوت را دارید قطعا مدل 351 از برند معظم دلونگی کاملا نظر شما را تغییر خواهد داد . اسپرسو ساز دلونگی مدل ECZ351 دستگاهی با توان 110 وات می باشد که میتوانید با آن انواع نوشیدنی های گرم مانند اسپرسو و کاپوچینو را در کمترین زمان ممکن و با بهترین طعم تهیه نمایید . با بهره گیری از استحکام و کیفیت بالای طراحی بدنه و همچنین کارایی مناسب ، این اسپرسوساز برای استفاده در منزل و ادارات و همچنین کافه ها بسیار ایده آل می باشد .

اگر به دنبال خرید اسپرسوساز باکیفیت و اصیل هستید و در آن واحد به زیبایی و طراحی آن هم اهمیت زیادی میدهید ، اسپرسو ساز 351 دلونگی با بدنه جذاب فلزی قطعا اولین انتخاب خواهد بود

یک دستگاه ، چندین نوشیدنی !

با اسپرسو ساز 351 دلونگی میتوانید قهوه دمی ، کاپوچینوی داغ ، اسپرسو و سایر نوشیدنی های گرم را به راحتی تهیه نمایید . بر روی این دستگاه دو نازل جدا قرار دارد که با ترکیب شیر و بخار بهترین کیفیت کاپوچینو را برای شما به ارمغان می آورد . گفتنی است برای گرم نگه داشتن قهوه شما ، این مدل مجهز به سینی گرم نگهدارنده می باشد که نگرانی شما از سرد شدن نوشیدنی مورد علاقه تان را برطرف می سازد . برای کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی ، اسپرسو ساز 351 دلونگی از سیستم قطع کن اتوماتیک بهره میبرد ، به صورتی که اگر 20 دقیقه از دستگاه استفاده نکنید ، به صورت اتوماتیک خاموش خواهد شد . ظرفیت مخزن 1.4 لیتر برای این مدل در نظر گرفته شده که میتواند فنجان های متوالی برای شما نوشیدنی باکیفیت تولید کند . جدا از همه این موارد ، سینی زیرین قابلیت جداسازی و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا می باشد و از این نظر نظافت این مدل بسیار آسان خواهد بود .

میزان فشار 15 بار
با میزان فشار بخار 15 بار  در کمترین زمان ممکن ، یک اسپرسوی خوش عطر با کرمای عالی روی سطح آن تحویل میگیرید . طعمی که هرگز فراموش نخواهید کرد .

طراحی زیبا و چشم نواز
طراحی بدنه از فلز براق با جزئیات عالی و بی نقص ، به همراه جذابیت بصری و هارمونی فوق العاده چشم نواز ، روح تازه ای به آشپزخانه یا کافه شما خواهد داد .

استفاده از پودر قهوه یا پد

میتوانید هم از پودر قهوه یا از پدهای آماده برای تهیه قهوه در اسپرسو ساز 315 دلونگی استفاده کنید و نتیجه کار  یک فنجان قهوه خوش طعم خواهد بود .

سیستم بخار دستی

با سیستم بخار دستی میتوانید به راحتی شیر و بخار را به دلخواه خود با هم مخلوط کرده و کف شیر با غلظت دلخواه خود را آماده نمایید .

اسپرسو ساز دلونگی مدل ECZ351 برای خرید ،  یک دستگاه بسیار باکیفیت و بادوام است که میتواند سال ها برای شما قهوه های بسیار عالی درست کند ، بی آن که از کیفیت آن کاسته شود . زیبایی ظاهری در کنار امکانات عالی ، این اسپرسو ساز را به محصولی بی رقیب و جاودانه در بین اسپرسو سازهای بی روح بازار تبدیل کرده است ، قطعا لذت نوشیدن یک فنجان اسپرسوی داغ با داشتن چنین اسپرسوسازی چند برابر خواهد بود . شما میتوانید اسپرسوساز 351 دلونگی اصل را با کمترین قیمت از فروشگاه وایت کالا با چند کلیک ساده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

جزئیات محصول
Delonghi ECZ351 Espresso Maker

مشخصات

ارتفاع
30.5 سانتی‌متر
پهنا
24.2 سانتی‌متر
عمق
30 سانتی‌متر
وزن
4.2 کیلوگرم
توان مصرفی
1100 وات
سینی چکه گیر
دارد
مشخصات فنی
"سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم": این سیستم بخار و هوا و شیر را میکس می کند تا با تولید کف شیر غلیظ، خامه ای و کف دار کاپوچینویی عالی بدست آید.
سایر مشخصات و قابلیت ها
فشار بخار 15 بار ، سیستم کاپوچینوساز قابل تنطیم ، سیستم خاموشی خودکار ، سیستم گرم کردن فنجان ، سینی چکه گیر ، دارای نازل بخار ، سیستم گرمایشی Thermoblock ، مجهز به فیلتر سه گانه
ظرفیت مخزن
1.4 لیتر
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
نشان گر سطح آب
دارد
دارد
قابلیت تولید کف (خامه)
دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
دیدگاه کاربران (2)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 2 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/10/24

توخریدش اصلا شک نکنید مطمعن ام عاشقش میشید هم ازنظر زیبای هم کاریش

5.0
1402/07/13

برای جهیزیم خریم و فقط دو بار تا الان از دستگاه استفاده کرده ام و برای آماده کردن اسپرسو و کاپوچینو واقعاً خوب بود