برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپرسو ساز آیکو مدل AK231ES

AIKO AK231ES Espersso Maker

ویژگی های محصول

توان مصرفی 1050 وات

فشار بخار 20 بار

مخزن آب 1.6 لیتری

اسنفاده به صورت یک فنجان و دو فنجان

قطع کن خودکار و دستی

قابلیت گرم کن فنجان

کف ساز با شیر

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آیکو سرویس
انتخاب رنگ
  • استیل
7,500,000 تومان
موجود ( ارسال فوری یک تا سه ساعته برای تهران )
>100 امتیاز وایت کلاب 100 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 100,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

اسپرسوساز آیکو AK231ES

خرید اسپرسوساز 231 آیکو

آیکو یک برند تازه وارد در بازار ایران است که محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه ای که تولید میکند ، امروز در وایت کالا قصد داریم تا یکی از بهترین محصولات این شرکت، اسپرسو ساز AK231ES را خدمت شما مشتریان عزیز معرفی نماییم . بله اگر قصد خرید اسپرسوسازی شیک و متفاوت را دارید قطعا مدل 231 از برند آیکو کاملا نظر شما را جلب خواهد کردد . اسپرسو ساز آیکو مدل AK231ES دستگاهی با توان 1050 وات می باشد که میتوانید با آن انواع نوشیدنی های گرم مانند اسپرسو و کاپوچینو را در کمترین زمان ممکن و با بهترین طعم تهیه نمایید . با بهره گیری از استحکام و کیفیت بالای طراحی بدنه و همچنین کارایی مناسب ، این اسپرسوساز برای استفاده در منزل و ادارات بسیار ایده آل است .

اگر به دنبال خرید اسپرسوساز باکیفیت و خوش قیمت هستید و در آن واحد به زیبایی و طراحی آن هم اهمیت زیادی میدهید ، اسپرسو ساز 231 آیکو با بدنه جذاب فلزی قطعا انتخاب مناسبی خواهد بود

یک دستگاه ، چندین نوشیدنی !

با اسپرسو ساز 231 آیکو می‌توانید کاپوچینوی داغ و اسپرسو را به راحتی تهیه نمایید . بر روی این دستگاه دو نازل قرار دارد که بهترین کیفیت کاپوچینو و اسپر سو را به صورت یک و دو فنجان برای شما به ارمغان می آورد . گفتنی است برای گرم نگه داشتن قهوه شما ، این مدل مجهز به سینی گرم نگهدارنده می باشد که نگرانی شما از سرد شدن نوشیدنی مورد علاقه تان را برطرف می سازد . برای کاهش مصرف انرژی و جلوگیری از بروز حوادث و ایمنی ، اسپرسو ساز AK231 آیکو از سیستم قطع کن اتوماتیک و دستی بهره میبرد . ظرفیت مخزن 1.6 لیتر برای این مدل در نظر گرفته شده که میتواند فنجان های متوالی برای شما نوشیدنی باکیفیت تولید کند . جدا از همه این موارد ، سینی زیرین قابلیت جداسازی و شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا می باشد و از این نظر نظافت این مدل بسیار آسان خواهد بود .

میزان فشار 20 بار
با میزان فشار بخار 21 بار  در کمترین زمان ممکن ، یک اسپرسوی خوش عطر با کرمای عالی روی سطح آن تحویل میگیرید . طعمی که هرگز فراموش نخواهید کرد .

طراحی زیبا و چشم نواز
طراحی بدنه از فلز براق با جزئیات عالی و بی نقص ، به همراه جذابیت بصری و هارمونی فوق العاده چشم نواز ، روح تازه ای به آشپزخانه یا کافه شما خواهد داد .

استفاده از پودر قهوه

میتوانید از پودر قهوه برای تهیه قهوه در اسپرسو ساز AK231ES آیکو استفاده کنید و نتیجه کار یک فنجان قهوه خوش طعم خواهد بود .

سیستم بخار دستی

با سیستم بخار دستی میتوانید به راحتی شیر و بخار را به دلخواه خود با هم مخلوط کرده و کف شیر با غلظت دلخواه خود را آماده نمایید .

اسپرسو ساز آیکو مدل AK231ES برای خرید ،  یک دستگاه بسیار باکیفیت و بادوام است که میتواند سال ها برای شما قهوه های بسیار عالی درست کند ، بی آن که از کیفیت آن کاسته شود . زیبایی ظاهری در کنار امکانات عالی ، این اسپرسو ساز را به محصولی قابل توجه تبدیل کرده است ، قطعا لذت نوشیدن یک فنجان اسپرسوی داغ با داشتن چنین اسپرسوسازی چند برابر خواهد بود . شما میتوانید اسپرسوساز AK231 آیکو اصل را با کمترین قیمت از فروشگاه وایت کالا با چند کلیک ساده خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

جزئیات محصول
AIKO AK231ES Espersso Maker

مشخصات

ارتفاع
28 سانتی‌متر
پهنا
23 سانتی‌متر
عمق
28 سانتی‌متر
کشور سازنده
چین
وزن
3.45 کیلوگرم
توان مصرفی
1050 وات
سینی چکه گیر
دارد
مشخصات فنی
فشار بخار 20 بار
ظرفیت مخزن
1.6 لیتر
حالت آماده به کار
دارد
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
نشان گر سطح آب
دارد
قابلیت تولید کف (خامه)
دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
دیدگاه کاربران (0)