برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2220

Philips EP2220 Espresso maker

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

شناسه کالا: 2800000496685

دارای نشانگر روشن بودن دستگاه

امکان کنترل رایحه قبل از دم کردن

دارای صفحه گرم نگهدارنده فنجان ها

دارای قطعات قابل شستشو در ماشین ظرفشویی

مجهز به سیستم گرمایشی بلوک ترمو برای استفاده فوری

قابلیت تنظیم مقدار کف شیر در 3 حالت کم، متوسط و زیاد

دارای برنامه اتوماتیک رسوب زدایی، تمیز کنندگی و شستشو

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی آلما الکتریک
انتخاب رنگ
  • مشکی
18,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>247 امتیاز وایت کلاب 247 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 247,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

خرید اسپرسو ساز فیلیپس مدل EP2220

طعم واقعی اسپرسو را امتحان کنید

یک اسپرسو ساز عالی و همه کاره از برند فیلیپس

اگر به دنبال بی نظیرترین دستگاه آماده سازی همه جوره نوشیدنی های کافئین دار با ظاهری زیبا و لوکس با برخوردار از تجهیزات مدرن و پیشرفته هستید، قطعا باید اسپرسوساز فیلیپس مدل EP2220 را خریداری کنید چون امکان تهیه اسپرسو با ذائقه و رایحه قهوه تازه را میسر می سازد. تمام سطوح اسپرسو ساز سری 2220 فیلیپس از پلاستیک ساخته شده و حتی بخش هایی که در دیگر محصولات فلزی هستند، مانند روکش سینی چکه گیر، در این مدل فقط از پلاستیک مقاوم و مستحکم استفاده گردیده است. تنظیمات مهم اسپرسوی اتوماتیک فیلیپس همچون (دما، سطح پر کردن، مقدار قهوه ) را می توان به راحتی انتخاب کرد. ماشین های فوق اتوماتیک مخصوصاً با کیفیت بالا، معمولاً بسیار پیچیده ترند. اما این محصول فیلیپس کاملا استثنایی بوده و دارای کاربری بسیار آسانی می باشد.در این مدل صفحه نمایشی در قسمت جلوی دستگاه قرار گرفته تا دسترسی و اعمال تنظیمات آسانتر گردد. عطر و طعم مقاومت ناپذیر قهوه از دانه های تازه فقط یک لمس فاصله دارد. صفحه نمایش لمسی دیجیتالی این را امکان می دهد تا بتوان به راحتی قهوه مورد علاقه را انتخاب نمود. در ضمن، قدرت و مقدار نوشیدنی از طریق My Coffee Choice در سه حالت قابل تنظیم می باشد . سیستم Aroma Extract به کار رفته در EP2220 دمای آب را در محدوده 90 تا 98 درجه سانتی گراد حفظ می کند و در ادمه با تنظیم میزان جریان آب بین دمای دم و میزان استخراج عطر تعادل ایجاد می کند. همچنین سیستم Classic Milk Frother بخار را به صورت یکنواخت توزیع می کند و فوم شیر را در سریع ترین زمان ممکن و با حجم مناسب و کف با قوام آماده میکند که می توان برای درست کردن کاپوچینو یا ماکیاتوی استفاده کرد.

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید یک دستگاه اسپرسوساز هوشمند همراه با عملکرد فوق العاده بالا هستید و همزمان طرفدار طعم های متفاوت در دنیای قهوه می باشید ، وایت کالا خرید اسپرسوساز 2220 فیلیپس را به شما پیشنهاد میکند . بدنه تمام مشکی، سینی گرم نگهدارنده ، کنترل عطر قهوه ، قابلیت تهیه اسپرسو ، امریکانو ، لاته و کاپوچینو به صورت همزمان و از همه مهم تر برند فیلیپس چیزی نیست که به راحتی بتوانید از آن چشم پوشی کنید .

جزئیات محصول
Philips EP2220 Espresso maker

مشخصات

وزن
7 کیلوگرم
ابعاد
530x420x553 میلی متر
توان مصرفی
1500 وات
سینی چکه گیر
دارد
سایر مشخصات و قابلیت ها
دارای قدرت پمپ عالی / دسترسی آسان به تنظیمات کاربری / دارای دمای قابل تنظیم/ دارای فیلتر آب AquqClean / امکان تنظیم دما در 3 سطح
ظرفیت مخزن
1.2 لیتر
حالت آماده به کار
دارد
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
نشان گر سطح آب
دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
دیدگاه کاربران (3)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 3 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1401/09/02

این یک دستگاه عالی برای درست کردن یه قهوه خوش طعم هست. من این دستگاه را با امید ساختن لاته خریدم و از حد انتظارم فراتر رفت و همچنین لازم به ذکر که اسپرسو با طعم بسیار خوب هم می سازه. تنظیم کردنش خیلی راحت و آسون، صدای دستگاه هم خیلی کمه، این دستگاه رو به هر کسی که می خواهد یه لاته یا قهوه آسون و راحت تو خونه داشته باشه توصیه می کنم.

5.0
1401/07/25

واقعا محشره و حرف نداره

5.0
1400/05/04

این اسپرسوساز واقعا عالی و حرفه ایه.