برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

اسپرسو ساز گاستروبک مدل 42611

Gastroback 42611 Espresso Maker

ویژگی های محصول

مجهز به سیستم گرمایی Thermo block

دارای مخزن آب قهوه ساز به ظرفیت 1.8 لیتر

امکان تهیه دو فنجان قهوه را به صورت همزمان

دارای لوله بخار متحرک با قابلیت چرخش 360 درجه

مجهز به فشار سنج جهت کنترل میزان فشار آب بر روی پودر قهوه

بیشتر بخوانید
0 تومان
موجود شد به من پیامک بده
کالاهای مشابه
توضیحات

اسپرسو ساز گاستروبک مدل 42611

اسپرسو و کاپوچینوساز گاستروبک مدل 42611 ، با توان 1750 وات امکان تهیه دو فنجان قهوه را به صورت همزمان فراهم می کند. بدنه بسیار زیبای این دستگاه از فلز ریخته گیری یکپارچه ساخته شده که کیفیت بالاو دوام بدنه را تضمین می کند. این دستگاه مجهز به سیستم گرمایی Thermo block می باشد. سیستم کنترل گرمایش الکترونیکی به دقت دمای آب را کنترل کرده و تحت نظر دارد. ظرفیت مخزن آب قهوه ساز 1.8 لیتر می باشد. این مخزن جدا شدنی است و می توان به سهولت آن را پر آب کرد.

در اسپرسو ساز گاستروبک پمپ حرفه ای ULKA قادر به ایجاد فشاری معادل 15 بار می باشد. فشار سنج دستگاه با نشان دادن میزان فشار آب بر روی پودر قهوه، امکان کنترل میزان فشار را جهت تهیه قهوه خوش طعم فراهم می نماید. با استفاده از تامپر متصل به دستگاه می توان پودر قهوه را کوبید تا عصاره قهوه بهتر خارج شود. این قهوه ساز مجهز به فیلتر تمام استیل تک جداره و دو جداره می باشد. با قرار دادن فیلتر بر روی نگه دارنده و متصل کردن آن به دهانه خروجی آب، آب با فشار 15 بار از فیلتر خارج می شود. این فشار بسیار بالا موجب خارج شدن عصاره قهوه از پودر قهوه می گردد.

قابلیت تنظیم دمای آب امکان تهیه اسپرسو با عطر عالی را فراهم می کند. با این دستگاه می توان به صورت جداگانه میزان آب داخل هر فنجان را تنظیم نمود تا غلظت قهوه هر فنجان بنا به سلیقه و به میزان دلخواه باشد. لوله بخار متحرک با قابلیت چرخش 360 درجه این امکان را فراهم می کند تا به راحتی آب داغ و یا کف شیر را بر روی فنجان ریخت و اشکال زیبایی بر روی فنجان قهوه ایجاد کرد. سینی واقع در زیر دهانه خروجی قهوه از چکه کردن قهوه بر روی سطح دستگاه جلوگیری می کند. این سینی قابل جدا شدن است. از مزیت های دیگر این دستگاه می توان به سیستم تمیزی خودکار آن اشاره کرد که امکان تمیز کردن کامل مخزن و دیگر قطعات بدنه را فراهم می کند.



مشخصات کلی اسپرسو ساز گاستروبک مدل 42611 در یک نگاه



جزئیات محصول
Gastroback 42611 Espresso Maker

مشخصات

ارتفاع
32cm
پهنا
27.5cm
عمق
31.5cm
کشور سازنده
آلمان
وزن
8.8 کیلوگرم
توان مصرفی
1750-1500 وات
سینی چکه گیر
دارد
محفظه جمع آوری سیم برق
ندارد
ظرفیت مخزن
1.8 لیتر
حالت آماده به کار
دارد
سیستم کاپوچینو ساز
دارد
نشان گر سطح آب
دارد
قابلیت تولید کف (خامه)
دارد
تنظیم میزان غلظت قهوه
دارد
قابلیت تولید کف شیر
دارد
دیدگاه کاربران (0)