برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

پنکه پارس خزر مدل 4070R

Pars Khazar 4070R Fan

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند

ویژگی های محصول

قابلیت تنظیم گردش افقی

موتور مجهز به فیوز حرارتی

قابلیت تنظیم زاویه عمودی وزش باد

تنظیم سرعت سه حالته ( کند، متوسط ، تند )

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی پارس خزر
انتخاب رنگ
  • سفید
1,780,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>24 امتیاز وایت کلاب 24 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 24,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

پنکه پارس خزر مدل 4070R

هوای محیط را خنک کنید

نزديك شدن به فصل گرما، ما را وادار به استفاده از تجهيزات و لوازم سرمايشی می كند. يكي از اين لوازم خنك كننده ، پنكه می باشد كه هنوز هم اكثر افراد در كنار تجهيزات پيشرفته تر از آن استفاده می كنند. پنكه دستگاهی است كه می تواند انرژی الكتريكی را به انرژی مكانيكی تبديل كند. اين عمليات با جريان برق صورت ميگيرد. امروزه خريد پنكه و استفاده از آن خيلی كمتر شده است و بيشتر افراد به دليل مصرف بالی انرژی و بالا رفتن هزينه برق مصرفی ، كمتر به سمت اين وسيله روی مي آورند. اما هنوز هم هستند، افرادی كه از اين وسيله برای خنك كردن محيط استفاده ميكنند. پنکه «پارس خزر» ( Pars Khazar ) مدل «4070R» یکی از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت شرکت «پارس خزر» است که از کیفیت بالایی برخوردار است . در ادامه مطالب با ما همراه باشيد تا ويژگی های آن را برای شما عزيزان شرح دهيم.

ویژگی بارز پنکه پارس خزر مدل 4070R حالت ریتم آن جهت دستیابی به وزش باد ملایم است

پنکه پارس خزر مدل 4070R از محصولات شرکت پارس‌خزر است که در ردیف پنکه‌های ایستاده قرارگرفته و از طراحی زیبا، و امکانات متعددی بهره می‌برد. پنکه پارس‌خزر مدل 4070R از پره‌های پلاستیکی برخوردار بوده و علاوه بر کیفیت مطلوب، به لطف قابلیت‌های کنترلی خود و سهولت استفاده می‌تواند توجه سلیقه‌های مختلف را به خود جلب نماید و در سالن‌ها یا اتاق‌های مختلف مورداستفاده قرار گیرد. . بعد از هر بار استفاده می توانید کاسه شیشه ای و تیغه آن را در داخل ماشین ظرفشویی گذاشته و شست و شو دهید . کنترل از راه دور دستگاه از امکانات قابل‌توجه آن است که می‌توان از طریق آن به اعمال یا تغییر تمامی تنظیمات مربوطه پرداخت. از تنظیمات قابل‌تغییر این دستگاه می‌توان به امکان تنظیم سرعت، فعال‌سازی قابلیت گردش افقی و همچنین قابلیت تنظیم تایمر اشاره نمود. حالت وزش ریتمیک نیز از دیگر قابلیت‌های این مدل است که وزشی همچون نسیم را شبیه‌سازی می‌کند. به‌منظور بهترین عملکرد، بر روی دستگاه هم نشانگرهای مربوط به هرکدام قابلیت‌ها قرار گرفته که اعمال تنظیمات به‌ویژه سرعت و تایمر را به‌مراتب آسان‌تر می‌سازد. از دیگر مشخصات قابل‌توجه این مدل می‌توان به ارتفاع قابل تنظیم و همچنین موتور مجهز به فیوز حرارتی اشاره کرد.

مشخصات کلی پنکه پارس خزر مدل 4070R

کنترل از راه دور

کم صدا و پر قدرت

دستگیره حمل آسان

مجهز به فیوز حرارتی

قابلیت تنظیم وزش باد

تنظیم سرعت سه حالته

جزئیات محصول
Pars Khazar 4070R Fan

مشخصات

نوع
ایستاده
سایر مشخصات
دستگیره حمل آسان / سیم دوشاخه 3 متری با روکش PVC
وزن
8.5 کیلوگرم
ابعاد
46x46x108 سانتی متر
توان مصرفی
کم مصرف حداکثر 60 وات ، 220 ولت متناوب ، 50 هرتز
تایمر
7.5 ساعته با فواصل زمانی 0.5 سانتی متر
ریموت کنترل
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
حجم باد دهی
56 متر مکعب بر دقیقه
دیدگاه کاربران (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ثبت سوال / دیدگاه

5.0
1402/10/17

بعد از گذشت یکسال استفاده ازش راضی بودم اومدم مجدد سفارش بدم که دیدم موجود نیست. لطفا این کالا خوب و باکیفیت رو مجدد موجود کنید