برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
مایدیا    /    پنکه

پنکه مایدیا مدل FS40-7ARB

Midea FS40-7ARB Fan

ویژگی های محصول

مجهز به نمایشگر LED

امکان تنظیم تایمر تا 8 ساعت

دارای موتور قدرتمند و کم‌ مصرف

امکان افزایش ارتفاع از 15 الی 20 سانتیمتر

دارای قابلیت گردش افقی، عمودی و سینوسی

انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی بانیان سرویس
انتخاب رنگ
  • مشکی
2,100,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>28 امتیاز وایت کلاب 28 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 28,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
توضیحات

پنکه مایدیا مدل FS40-7ARB

هوای محیط منزل یا محل کارتان را خنک کنید

نزديك شدن به فصل گرما، ما را وادار به استفاده از تجهيزات و لوازم سرمايشی می كند. يكي از اين لوازم خنك كننده ، پنكه می باشد كه به دلیل قدمتی که دارد، خاطره‌انگیزترین سیستم سرمایش ساختمان و لوازم سرمایشی است. پره‌های اریب پنکه با چرخیدن باعث جابه‌جایی و خنک شدن هوا می‌شود. پنکه یک سیستم تهویه هم محسوب می‌شود و قادر است هوای محیط را تغییر بدهد. هنوز هم اكثر افراد در كنار تجهيزات پيشرفته تر از آن استفاده می كنند. پنكه دستگاهی است كه می تواند انرژی الكتريكی را به انرژی مكانيكی تبديل كند. اين عمليات با جريان برق صورت ميگيرد. امروزه خريد پنكه و استفاده از آن خيلی كمتر شده است و بيشتر افراد به دليل مصرف بالی انرژی و بالا رفتن هزينه برق مصرفی ، كمتر به سمت اين وسيله روی مي آورند. اما هنوز هم هستند، افرادی كه از اين وسيله برای خنك كردن محيط استفاده ميكنند. پنکه های خانگی انواع مختلفی دارند؛ پنکه رومیزی، سقفی و دیواری هنوز هم در بعضی مناطق که رطوبت بالایی دارند، پرکاربرد هستند. پنکه دیواری روی دیوار نصب می شود و برای خانواده هایی که صاحب کودک هستند ، مناسب است. پنکه‌های سقفی هم که معمولا سه‌پره هستند و با استفاده از یک کلید کنترل می‌شوند، در گذشته بیشتر استفاده می‌شد. پنکه «میدیا» ( Midea ) مدل « FS40-7ARB » یکی از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت شرکت « مایدیا » است که از کیفیت بالایی برخوردار است .


مشخصات فنی پنکه میدیا

پنکه «میدیا» ( Midea ) مدل FS40-7ARB محصولی با ساختار ارگونومیک و زیبا ، ساخت کشور چین است که با توان مصرفی 55 وات و کاربری آسان تولید شده است. این پنکه ، پنج پره‌ی بزرگ و سه حالت تنظیم برای سرعت چرخش پره‌ها دارد؛ به این معنا که می‌توانید از سرعت زیاد، کم و متوسط این دستگاه استفاده کنید. برای این پنکه قابلیت گردش به صورت افقی، عمودی و سینوسی در نظر گرفته شده است که می‌توانید با توجه به نیاز خود، حالتی را انتخاب کنید که بیشترین میزان باد را در اختیارتان بگذارد . مایدیا یک شرکت بزرگ و بین‌المللی است که با تولید محصولات باکیفیت توانسته در بازار لوازم خانگی، جایگاه مناسبی برای خود دست‌وپا کند.


پنکه  میدیا با ظاهری شیک و داشتن تایمر 8 ساعته ، لوله تلسکوپی قابل تنظیم و موتور قدرتمند و کم مصرف ، یکی از با کیفیت ترین پنکه های موجود در بازار می باشد . وایت کالا خرید پنکه مایدیا را با قیمت ویژه به شما عزیزان پیشنهاد میکند .

جزئیات محصول
Midea FS40-7ARB Fan

مشخصات

نوع
ایستاده
جنس بدنه
پلاستیک و فلز
سایر مشخصات
سرعت گردش پروانه : 1250 دور در دقیقه / نوع کلید : مکانیکی / بر چسب انرژی A / دارای محافظ استاندارد و ایمن پره
وزن
8.7 کیلوگرم
ابعاد
141x40x45.2 سانتی متر
توان مصرفی
55 وات
تایمر
دارد
ریموت کنترل
دارد
قابلیت تنظیم ارتفاع
دارد
حجم باد دهی
62 متر مکعب بر دقیقه
دیدگاه کاربران (0)