برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
فلر    /    غذاساز

ماشین آشپزخانه فلر مدل KM 1200

Feller KM 1200 Kitchen Machine

ویژگی های محصول

جنس بدنه: آلومینیوم دایکست

توان: 1200 وات

جنس کاسه: استیل ضد زنگ

تعداد تنظیمات سرعت: 8 سرعت

حجم ظرف همزن: 5.5 لیتر

انتخاب گارانتی
  • 24 ماه گارانتی آسیا کیش ( سنجه کیش )
انتخاب رنگ
  • سفید
  • نقره ای
11,700,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>156 امتیاز وایت کلاب 156 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 156,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین آشپزخانه فلر مدل KM1200

بررسی و خرید اینترنتی ماشین آشپزخانه فلر مدل KM 1200

آشپزی با وجود لذت بخش بودن به شکل سنتی در دنیای امروزی میتونه یک کار طاقت فرسا و برای عده ای غیر ممکن به نظر برسه ، در شتاب دنیای امروز دیگه نمیشه مثل قدیما به روش سنتی آشپزی کرد . خوشبختانه امروزه شرکت های بسیاری برای رفع این مشکل ماشین های آشپزخانه باکیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازار کرده اند . شرکت فلر یکی از این شرکت هاست که با تولید ماشین آشپزخانه مدل KM1200 در پی بدست آوردن سهم بیشتری از بازار لوازم اشپزخانه می باشد . این برند آلمانی در این مدل سنگ تمام گذاشته و توانسته چند دستگاه را در یک دستگاه بی نظیر جمع آوری نماید . این مدل یک ماشین آشپزخانه تمام عیار هست که میتوانید در ادامه مشخصات کامل آن را مرور کنید .

ماشین آشپزخانه KM1200 فلر یک دستگاه همه فن حریف

چرخ گوشت ، مخلوط کن ، رنده ، سری کباب زن و سری سوسیس زن همه در یک دستگاه !

ماشین آشپزخانه مدل KM1200 فلر با توان 1200 وات طراحی شده که قدرت کافی برای انجام هر کاری را داشته باشد و به هیچ وجه کم نمیاورد . این مدل با قابلیت های متنوعی همچون، مخلوط کن، چرخ گوشت، همزن و خمیر زن انواع مواد غذایی، توسط شرکت فلر به بازار عرضه گردیده. بدنه دستگاه از آلومینیوم دایکست مقاوم با قابلیت کارکرد بسیار آسان ساخته شده و از مشخصات این غذاساز فلر می توان به مخزن کاسه ای 5.5 لیتری از جنس استیل ضد زنگ اشاره کرد که از طراحی زیبا و منحصر به فردی بهره می برد . ماشین غذاساز Feller KM 1200 با برخورداری از 8 سرعت متفاوت و سرعت لحظه ای، به خوبی قادر است انواع مواد غذایی را بدون هیچ محدودیتی در کمترین زمان ممکن آماده نماید . همچنین برای افزایش کارایی و تنوع بیشتر این ماشین غذاساز، پارچ شیشه ای 1.5 لیتری و سری های مختلفی همانند سری خمیرزن، چرخ گوشت، پارچ مخلوط کن، همزن، تخم مرغ زن، کباب‌ زن، سوسیس‌ زن و سالاد ساز در نظر گرفته شده است . یک صفحه‌ نمایش دیجیتال برای این مدل در نظر گرفته که انتخاب و مشاهده‌ی تنظیمات را آسان‌تر کرده است. این قابلیت به ندرت در ماشین‌های آشپزخانه دیده می‌شود و از این جهت مدل KM 1200 را به اکثر همتایان خود برتری داده است.

ماشین آشپزخانه فلر مدل KM1200 یک دستگاه باکیفیت می باشد که دارای وزن نسبتا زیاد 12.35 کیلویی میباشد، این ماشین آشپزخانه با کاسه 5.5 لیتری از جنس استیل و قابلیت تنظیم تا 8 سرعت و سری های مختلف و همراه داشتن یک پنل ال سی دی با کیفیت یک انتخاب ایده آل برای آنهایی می باشد که به دنبال یک دستگاه همه کاره میگردند . این مدل را میتوانید هم اکنون از وایت کالا با تضمین بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

مشخصات کلیدی ماشین آشپزخانه فلر KM1200

توان 1200 وات وزن 12.3 کیلوگرم کاسه 5.5 لیتری استیل
قابلیت چرخ گوشت طول کابل 1 متر قابلیت رنده
8 سرعته قابلیت مخلوط کن پایه های ضد لغزش

جزئیات محصول
Feller KM 1200 Kitchen Machine

مشخصات

نوع
ماشین آشپزخانه
ارتفاع
470 میلیمتر
پهنا
405 میلیمتر
عمق
463 میلیمتر
وزن
12.35 کیلوگرم
توان
1200 وات
پایه ضد لغزش
دارد
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
دارد
خردکن (ظرف اصلی)
ندارد
مخلوط کن
دارد
ظرفیت مخلوط کن
1.5 لیتر
آب مرکبات گیری
ندارد
آسیاب
ندارد
تعداد دیسک رنده
2 عدد
رنده ریز
دارد
رنده درشت
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای سری تخم‌مرغ‌زن / قابلیت تنظیم زمان و سرعت کارکرد
دیدگاه کاربران (0)