برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید
بوش    /    غذاساز

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM9YX5S12

Bosch MUM9YX5S12 Kitchen Machine

ویژگی های محصول

مجهز به تایمر قابل تنظیم

دارای نشانگر روشن بودن دستگاه

مجهز به سنسور هوشمند خمیر SmartDough

استاندارد امنیتی بالا به دلیل پوشش روی چرخ دنده ها

مجهز به سیستم محافظت در برابر گرم شدن بیش از حد

عاری از BPA در بخش های پلاستیکی در تماس با مواد غذایی

دارای سیستم مخلوط کن سه بعدی " Multi Motion Drive "

بیشتر بخوانید
انتخاب رنگ
  • نقره ای
18,500,000 تومان
موجود شد به من پیامک بده
>247 امتیاز وایت کلاب 247 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 247,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM9YX5S12

آشپزی راحت با یک غذا ساز حرفه ایی

تهیه تمام وسایل مثل مخلوط کن ، همزن ، دستگاه آسیاب که لوازم مورد نیاز در آشپزخانه است هم فضای زیادی را اشغال میکند هم هزینه زیادی دارد اما استفاده از یک غذاساز حرفه ایی که کارایی بسیار بالایی داشته باشد کار را بسیار راحت می کند . و یک دستگاه جمع و جور باعث می شود آشپزی بسیار سرگرم کننده و از همه مهم تر کارآمد شود و با عملکردهای مختلف هیچ محدودیتی برای آنچه که می توانید تهیه کنید وجود ندارد. با عملکردهای خردکن، مخلوط کن، آسیاب و... می توانید هر وعده غذایی که دوست دارید را تهیه کنید. . خوشبختانه امروزه شرکت های بسیاری برای رفع این مشکل ماشین های آشپزخانه باکیفیت و متنوعی را تولید و روانه بازار کرده اند . شرکت بوش یکی از این شرکت هاست که با تولید ماشین آشپزخانه مدل MUM9YX5S12 در پی بدست آوردن سهم بیشتری از بازار لوازم اشپزخانه می باشد . این مدل یک ماشین آشپزخانه تمام عیار هست که میتوانید در ادامه مشخصات کامل آن را مرور کنید .

ماشین آشپزخانه MUM9YX5S12 بوش یک دستگاه همه فن حریف

مخلوط کن ، آسیاب ، همزن ، خمیر زن و همزن همه در یک دستگاه !

ماشین آشپزخانه مدل MUM9YX5S12 بوش با توان 1500وات طراحی شده که قدرت کافی برای انجام هر کاری را داشته باشد و به هیچ وجه کم نمیاورد . این مدل با قابلیت های متنوعی همچون، مخلوط کن، آسیاب، همزن و خمیر زن انواع مواد غذایی، توسط شرکت بوش به بازار عرضه گردیده. بدنه تمام فلزی ظریف و بادوام، نشان می دهد که این دستگاه برای لذت بخشیدن به شما برای مدت طولانی طراحی شده کاسه استیل با گنجایش 5.5 لیتر، شما را به وجد می آورد. چون می توان مقدار زیادی خمیر، مثل مخلوط کیک را تا حداکثر 3.5 کیلوگرم در یک مرحله، آماده نمود. به لطف این محصول می توان مواد مواد اولیه دستور العمل ها را مستقیماً و به طور دقیق در کاسه اندازه گیری کرد که این عملکرد کارآمد، باعث صرفه جویی در وقت و افزایش کارایی می شود. با مخلوط کن 1.5 لیتر 3D PlanetaryMixing و حرکت منحصر به فرد تیغه ها در سه بعد به صورت همزمان، اسموتی های متنوع به سرعت و در کمترین زمان آماده خواهند شد و نتیجه رضایت بخشی را در اختیار کاربران قرار می دهد. مخلوط کن ThermoSafeglass با دیواره ضخیم، میکس عالی و بی خطر سوپ های گرم و نوشیدنی های سرد و یخ را به سهولت مهیا می سازد.  به لطف ماشین غذاساز MUM 9YX5S12، می توان بعد از آماده سازی غذا نیز از راحتی لذت برد. لوازم جانبی معمولاً در ماشین ظرفشویی ایمن هستند و بوش نظافت سهل و راحت قطعات را ضمانت می کند.

ماشین آشپزخانه بوش مدل MUM9YX5S12 یک دستگاه باکیفیت می باشد که دارای وزن نسبتا زیاد 12.76 کیلویی میباشد، این ماشین آشپزخانه با کاسه 5.5 لیتری از جنس استیل و قابلیت تنظیم تا 7 سرعت و سری های مختلف و همراه داشتن یک پنل ال ای دی با کیفیت یک انتخاب ایده آل برای آنهایی می باشد که به دنبال یک دستگاه همه کاره میگردند . این مدل را میتوانید هم اکنون از وایت کالا با تضمین بهترین کیفیت و قیمت خریداری نمایید.

مشخصات کلیدی ماشین آشپزخانه بوش MUM9YX5S12

توان 1500 وات وزن 12.76 کیلوگرم کاسه 5.5 لیتری استیل
جنس تیغه استیل ضد زنگ
صفحه نمایشگر LED
مجهز به عملکرد لحظه ای
8 سرعته قفل ایمنی درپوش
پایه های ضد لغزش

جزئیات محصول
Bosch MUM9YX5S12 Kitchen Machine

مشخصات

نوع
ماشین آشپزخانه
وزن
12.76 کیلوگرم
ابعاد
433 × 222 × 337 میلیمتر
توان
1500 وات
پایه ضد لغزش
دارد
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
همزن
دارد
عملکرد لحظه‌ای (Pulse)
دارد
حجم ظرف خردکن
5.5 لیتر
جنس ظرف خردکن
استیل
مخلوط کن
دارد
ظرفیت مخلوط کن
1.5 لیتر
آب مرکبات گیری
ندارد
آسیاب
ندارد
خمیر زن
دارد
قابلیت شستشوی لوازم جانبی در ماشین ظرفشویی
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای قفل ایمنی درپوش / مجهز به صفحه نمایشگر LED / دارای پوشش مناسب برای دنده ها / دارای قلاب خمیر زنی و میله های همزن/ دارای درپوش شفاف با دریچه ورودی مواد
دیدگاه کاربران (0)