برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.
مهمان عزیز خوش آمدید

ربات آشپزخانه گریمن مدل GR-RK475

Grimmen GR-RK475 Kitchen robot

ویژگی های محصول

امکان آشپزی دستی

قابلیت اتصال به اینترنت

توان حرارتی موتور : 1000 وات

توان همزن و میکسینگ : 1400 وات

مجهز به زبان فارسی و انگلیسی در منو

دارای چند دستور عمل مشخص برای آشپزی

دارای غذاساز / بخار پز و آب پز / ورز دادن خمیر

بیشتر بخوانید
انتخاب گارانتی
  • 18 ماه گارانتی نگار پارس
انتخاب رنگ
  • مشکی
22,000,000 تومان
موجود در انبار وایت کالا
>293 امتیاز وایت کلاب 293 امتیاز وایت کلاب
با خرید این محصول میتونی تا 293,000 تومان تو خرید بعدیت تخفیف بگیری !
کالاهای مشابه
توضیحات

ربات آشپزخانه گریمن مدل GR-RK475

قطعا شما هم در آشپزخانه نیاز به کمک دارید و ربات آشپزخانه بهترین انتخاب است


تاحالا به این موضوع فکر کرده اید که داشتن یک وسیله همه کاره چقدر بهتر است و هم فضای آشپز خانه شما را کمتر میگیرد و هم شما را از خرید محصول های متنوع بازار راحت میکند ؟ از آنجایی که تنوع محصولات در بازار بسیار زیاد است خیلی از افراد حین خرید آن محصولی را که به دنبالش بوده اند پیدا نمیکنند ما ایجا هستیم تا به شما یک ربات هوشمند را معرفی کنیم که تبدیل به بخش جدا نشدنی آشپزخانه شما میشود محصولی که چند دستگاه را باهم دارد و مثل یک دستیار حرفه ای در آشپزخانه شما عمل میکند و شما فقط کافیست کنار آن بایستید و نگاه کنید چگونه در کمترین زمان غذای شما اماده شده است بدون آن که وقت شما گرفته شود یا خسته شوید با ما همراه باشید با معرفی این دستگاه قدرتمند

ربات آشپزخانه گریمن یک دستگاه حرفه ای ، قدرتمند و در عین حال زیباست که جلوه خاصی به آشپزخانه شما میدهد و آشپزی را تبدیل به کاری لذت بخش می کند.

ربات آشپزخانه گریمن مدل GR-RK475 دارای کارایی های بسیار است اولین نکته درباره آن وجود صفحه مانیتور در این دستگاه که شما با این صفحه میتوانید دستور غذا ها و میزان وزن مواد غذایی را ببینید یعنی این ربات یک سری دستور غذایی از پیش تعریف شده دارد که میتوانید از آن ها استفاده کنید و نکته مهمی که وجود دارد داشتن دستور عمل فارسی و انگلیسی است که خیال شما را راحت میکند همچنین این ربات هوشمند امکان اتصال به اینترنت دارد که این امکان را میدهد تا دستورات غذایی بروز شوند یا دستورات جدید به آن اضافه شوند. ربات آشپزخانه گریمن دارای ظرف غذاساز، بخارپز ، آرام پز و آب پز است که به همراه آنها دو عدد دیسک رنده برای خلال و چیپس کردن سبزیجات و سبد آبگیر سبزیجات و همزن پروانه ای و سری خمیر زن وجود دارد. همانطور که میبینید این دستگاه از هر جهت کامل است مواد غذایی را با ترازویی که دارد وزن میکند آن ها را خورد میکند آن ها را بخار پز میکند و حتی اگر قصد پخت کیک یا نان خانگی را دارید خمیر را به راحتی برای شما ورز میدهد.

برای ساخت این دستگاه به نکات ریزی توجه شده است اول از همه دارای پایه های ضد لغزش بسیار محکم است تا حین استفاده دستگاه ثابت بنامد و همچنین درب ظرف اصلی به گونه ای طراحی شده که دور تا دور آن واشر قرار دارد تا حین استفاده مواد غذایی به بیرون نریزد و نکته اخر که با قابلیت توربو که دارد میتوانید در آن آب را به جوش بیاورید.

توان موتور و توان حرارتی ربات آشپزخانه گریمن 1000 وات و توان همزن آن 1400 وات است و امکان آشپزی دستی هم دارد

بخش مانیتور دستگاه چهار بخش اصلی دارد که شامل دستور های اتوماتیک ، آشپزی به صورت دستی ، برنامه هایی که به صورت اتوماتیک وجود دارد که در این بخش تمام برنامه ها و امکانات دستگاه مثل غذاساز ، آرام پز و غیره را به شما نشان میدهد و بخش آخر مربوط به دانلود دستورات جدید است که با اتصال به اینترنت امکان پذیر است . در قسمت دستورات از پیش تعیین شده در ابتدا به شما نشان میدهد که برای درست کردن غذا به چه مواد غذایی نیاز دارید در قسمت بعد مراحل آشپزی را به شما نشان میدهد که در بخش بعدی آن امکان نظر دادن درباره آن دستور غذایی هم وجود دارد و بخش آخر آن به شما نشان میدهد برای تهیه این غذا به چه ابزاری از این دستگاه نیاز دارید و بعد از تهیه مواد و قرار دادن ابزار ها بر روی بدنه اصلی میتوانید به قسمت ترازو رفته و مواد غذایی را بسته به میزانی که در دستور داده بود تهیه کنید و در نهایت دکمه شروع به کار را میزنید و دستگاه به طور اتوماتیک شروع به کار میکند که حین برنامه ها میتوانید آن را متوقف کنید و مواد لازم مثل چاشنی ها یا هر مواد دیگر را اظافه کنید و دوباره ادامه پخت را بزنید.

نکته آخر درباره این محصول این است که شما علاوه بر تهیه غذا یا دسر  امکان تهیه اسموتی و آب میوه هم دارید که باعث شده این ربات کامل تر شود و شما را در استفاده از هر دستگاه دیگری بی نیاز میکند. همانطور که گفتیم این دستگاه کارایی بسیار زیادی دارد که ما مهمترین بخش های آن را برای شما توضیح دادیم و باید بدانید که با خرید این محصول شما با یک تیر چند نشان زده و کمک بسیاری به خود در آشپزخانه کرده اید.

قابلیت بخارپز

 ظرف مخصوص و جداگانه برای بخارپز مواد غذایی و سبزیجات

قابلیت پخت غذا

 دارای همزن پروانه ای و درب محکم

قابلیت غذاساز 

 امکان خرد کردن مواد غذایی با تغیه های محکم 

 تجهیزات کامل

دو عدد دیسک رنده ، لیسک و ظرف آبگیر سبزیجات برای کارایی بیشتر


نیم نگاه ویدیویی

ربات آشپزخانه گریمن مدل GR-RK475

 

ربات آشپزخانه گریمن مدل GR-RK475 یک دستگاه هوشمند با کارایی بسیار زیاد است که مواد غذایی را خرد میکند ، رنده میکند بخار پز میکند و در انتقال گرما به مواد غذایی بسیار خوب عملکرده است تا شما عزیزان با خیال راحت از آن استفاده کنید و با دستورات غذایی که دارد یک غذای خوشمزه با دستوری دقیق یک دسر و شیرینی لذیذ و همینطور یک اسموتی خنک تهیه کنید . اگر قرار است چند محصول بخرید ما به شما پیشنهاد میکنیم این ربات هوشمند را تهیه کنید تا همه دستگاه ها را در یک دستگاه با حجم کم داشته باشید .

جزئیات محصول
Grimmen GR-RK475 Kitchen robot

مشخصات

پایه ضد لغزش
دارد
خردکن (ظرف اصلی)
دارد
تعداد دیسک رنده
دو عدد
رنده ریز
دارد
رنده چیپس ساز
دارد
خمیر زن
دارد
سایر ویژگی‌ها
دارای ترازو / امکان به جوش آوردن آب / امکان تهیه اسموتی / انتقال گرما ی مناسب به مواد غذایی
دیدگاه کاربران (0)